Capitolul 11

186 11 5
                                    

Claire's Pov

Am luat cina după care am mai rămas un pic cu fetele.Colin a venit la un moment dat si mi-a soptit la ureche:"Te astept in camera iubito" după care a depus un sărut pe obrazul meu drept.

-Ce e cu voi?Sunteți împreună?intreaba Kate fericită.

-Nu.Cel putin nu încă,am spus eu.

Am decis sa ne mai plimbam putin.Am mai discutat diverse lucruri de fete după care am decis sa merg in camera sa ma pregatesc de jocul de cunoastere de asta seara.Am deschis usa dar am rămas blocată la imaginea din fata mea.Colin era întins in pat la bustul gol,iar pe el era Martha si se sarutau.Am privit dezgustați scena din fata mea si ma gândeam daca sa intervin sau nu.Dar stii ceva,e camera mea si am tot dreptul.

-Tu,am spus iar ei doi s-au oprit.Colin ma privea supărat si parca voia sa îmi spună ceva iar Martha ma privea malefic.Afara,am spus si am facut semn spre usa.

-Te deranjez?a intrebat ea râzând.

-Sincer da.Adică pentru mine sa respir acelasi aer cu tine si sa te afli in camera mea nu suna chiar asa de bine,am spus eu iar Colin parca se abtinea sa nu rada.

-Ies doar daca spune Colin asta,a zis ea privindu-l in ochi.

-Perfect.Iesi,a spus acesta mai mult ca un ordin iar eu m-am blocat.Acum 5 secunde se sărută cu ea si acum ii spune sa plece?Wtf?!

Se vede ca nu se astepta la acest raspuns din partea lui pentru ca a facut o fata de youtube si a plecat ca un catelus plouat.Exact când a inchis usa i-am arătat degetul mijlociu.Păcat ca nu l-a vazut si ea.Colin a început sa rada iar eu il priveam cu dezgust.S-a uitat nedumerit la mine iar eu am inceput sa rad.

-Ce esti asa confuz dragule?Ce crezi,ca tu esti usa de biserică?Măcar de nu s-ar fi intamplat la mine in camera.Dar si eu proasta ca v-am întrerupt momentul,am spus eu.Daca vrei o chem înapoi,am continuat eu sarcastică.

-Te inteleg daca esti supărată dar nu este ceea ce pare,a spus el.

-Niciodata nu este ceea ce pare.Ma scuzi,am eu probleme cu vederea,spun eu ironică.

-Poți sa ma asculti un minut fara sa fii sarcastică?intreaba acesta nervos.

-Tot tu esti ala nervos?Tot tu?Cum îndrăznești sa îmi spui acum 1 ora ca suntem făcuți unul pentru altul si acum te gasesc cu alta?am intrebat eu trantindu-ma nervoasă in pat.

-Iubito nu e cum crezi tu,a început el si exact când eram gata sa il întrerup mi-am dat seama ca are si el dreptul la replica.Am venit linistit in camera si m-am asezat pe pat si cred ca am ațipit.Am simtit la un moment dat ca se asează cineva pe pat dar am zis ca ori esti tu ori mi se pare.Si după exact când ai deschis tu usa si ai intrat,exact atunci a sărit pe mine si m-a sărutat.Nu am mai apucat sa fac nici o miscare.Îmi pare rău,a spus el iar eu am privit nervoasă.

-Scorpia dracu!am tipat eu si m-am ridicat din pat.Ma duc după ea,am spus dar exact când sa ies pe usa am fost trasa intr-o îmbrătisare urmată de un sărut perfect.

-Nu cred ca e cazul sa ne batem capul cu idioata aia,mi-a soptit el la ureche,muscand apoi lobul meu facandu-ma sa gem încet.Nu mai bine facem noi altceva,a intrebat el soptit ranjind pervers.

Nu i-am raspuns ci doar am aprobat din cap iar după aceea am fost imediat trantita pe pat.Din pacate pentru mine,si din fericire pentru Colin,am aterizat direct pe burta.Vaiii perna aia mirosea a el.Măcar un avantaj sa am si eu.S-a urcat pe fundul meu si a inceput sa ma gadile pe unde apuca.

-Te...rog...lasa-ma,am spus eu printre gafaituri in timp ce el râdea cu pofta de mine.

-Si eu ce primesc?intreaba aceasta diminuand gadilatul.

-Nimic,am spus eu nonșalant.Mare greseala.

-Ei bine atunci,a spus el si de data asta nu stiu daca am mai respirat cât timp m-a gadila.Din cauza miscărilor prea rapide si bruste,la un moment dat am cazut din pat,el pe podea si eu peste el.

Amândoi radeam de ce s-a intamplat,insa rasetele s-au diminuat încet încet fiind înlocuite de o dorinta puternica.Ne priveam in ochi cu o sclipire de nedescris.Fara nici un fel de anunț,Colin s-a năpustit asupra buzelor mele,framantandu-le cum numai el stie.Niciunul din noi nu s-a obosit sa propună măcar sa ne urcam la loc in pat, si am rămas acolo pe podea desi era destul de incomod.Mâinile mele se jucau in parul sau acum ciufulit,gemand din când in când la atingerile mele.Mâinile lui se plimbau pe corpul meu pana când s-au oprit pe fese strangand puternic,obținând un geamăt de la mine.Oprind sărutul pentru doar câteva secunde,mi-a scos maieul pe cap rămânând in bustiera sport de la zumba.Datorită lui am cam prins curaj si am tras si eu de marginea tricoului sau,dandu-l jos pe cap.Ii admiram abdomenul perfect sculpat,si cred ca daca mai priveam mult îmi curgeau balele.Intr-o fracțiune de secunda,Colin s-a rotit astfel încât eu am ajuns sub el.M-a sărutat din nou la fel de flamand ca întotdeauna.A tras de bustiera mea in sus pentru a o scoate iar eu am ridicat mâinile pentru a-l ajuta.Când am rămas cu pieptul gol in fata lui,mi-am acoperit sânii din instinct,nefiind obisnuita sa fiu privita asa de un băiat.

-Ia mâinile iubito.Esti frumoasa,a spus Colin dulce eu dandu-mi usor mâinile la o parte.

Mi-a sarutat fiecare san in parte,tachinand apoi sfarcurile mele deja întărite.Exact când credeam ca o sa meargă mai departe,s-a ridicat sarutandu-mi scurt buzele ca mai apoi sa se ridice de pe mine.

-Este de ajuns iubito.Nu vreau sa crezi ca profit de tine.Plus ca trebuie sa mergem la cacatul ala,a zis el iar eu m-am încruntat usor.

Wow...Lui chiar ii pasă de mine si nu vrea doar sa mi-o tragă...Sper ca aparentele sa nu însele..

Buna dragilor!Aici este capitolul 11...Nu stiu când vine nextul deoarece maine la noapte plec in delta pentru 4 zile.Oricum,când o sa am timp pe acolo va promit ca scriu.💓

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum