Capitolul 12

190 9 3
                                    

Claire's Pov

Am luat pe mine un tricou alb simplu,o salopetă de blugi larga si o pereche de încălțări rosu cu alb.Părul mi l-am ondulat putin la vârfuri si m-am machiat cu fond de ten si rimel.Când am fost gata si eu si Colin am plecat împreună spre locul unde aveam sa ne întâlnim cu toții.Colin purta o pereche de blugi albastri si un tricou alb ce ii scotea muschii si patratelele in evidență.Ma tot întrebăm cum cineva poate arată asa de bine dar totusi îmbrăcat atât de simplu.O mare parte din elevi se aflau deja acolo.Arata chiar foarte drăguț.Era un foc mare de tabara in mijloc,si in jurul sau multe canapele,fotolii si scaune iar unii oameni stăteau chiar pe jos.După câteva minute în care s-au strâns toți elevii acolo directoarea ne-a anunțat programul pentru aceasta seara.

-Bine ati venit!Sperăm ca v-ati acomodat si ca va place locația aceasta.După parerea noastră (directoarea,directorul si Maria) este un loc perfect pentru aceasta tabara.Asadar,deoarece am ajuns de curând,as vrea ca aceasta seara sa fie specială.Din cate cred ca ati observat,se afla printre noi si elevi de la alte scoli si nu cred ca ati apucat sa va cunoasteti asa de bine.Deci asta seara ne vom juca adevar sau provocare.Vreau sa va întrebati între voi toate curiozitatile pe care le aveti de la ceilalți.Noi o sa va lăsăm singuri.Distractie plăcută!Si ca sa vedeti ca suntem de treabă nu aveti ora de stingere niciodată.Stați cat vreti,dar dimineața sunteți la program,a spus directoarea după care a plecat împreună cu ceilalți 2.

Jocul a inceput si decurgea chiar foarte bine.Am aflat multe lucruri amuzante despre cei cu care ma aflu aici.Sticla a fost invartita si a picat pe mine si...Martha.Trebuia sa ma provoace sau sa ma întrebe ceva.

-Adevar sau provocare?a intrebat eu avand zâmbetul acela fals.

-Adevar,am raspuns sigura pe mine.

-Hmm sa vedem.Ti-ai tras-o cu Colin?a intrebat ea si lumea a inceput sa rada.

-Nu.Sunt virgină si ma mandresc cu asta.Spre deosebire de tine nu dau prin patul cuiva după o zi în care l-am cunoscut,am spus facandu-i cu ochiul in timp ce toata lumea râdea de moaca ei iar Colin ma privea mândru.

Sticla a picat si pe surorile mele.Allysa si Zayn au fost provocați sa meargă 10 minute in camera sa facă ce vor ei,dar a trecut mai mult si nu s-au mai întors.Jessica a fost provocată sa se sărute pasional cu Louis si evident ca au facut-o.Iar Kate sa ii danseze in poala lui Kevin.Asta a fost foarte amuzant.Mai tarziu,sticla a picat pe Colin si un tip din scoala noastra.Colin a ales tot adevar.

-Tu si Claire v-ati sărutat?a intrebat el ranjind iar eu m-am facut mica pe iarba de sub mine.

-Da,desigur.Si o vom face oriunde si oricand pentru ca suntem împreună,a spus el si atât eu cât si restul persoanelor au rămas cu gura căscată.Insa eu nu am apucat sa stau asa prea mult timp,caci mi-a prins gura intr-un sărut dulce,iar la terminarea lui am primit multe felicitări si aplauze.

Singura persoana care era cea mai nervoasă de acolo era Martha.Spun cea mai pentru ca fiti siguri ca mai erau si alte fete in călduri după Colin dar s-au obisnuit cu ideea.

-A trecut peste toata faza de după amiaza asa repede?a intrebat Martha ranjind malefic iar atât eu cât si Colin păream ca nu intelegem.

-Ce?întreb eu confuză privind când la ea când la el.

-Ha..Nici măcar nu ti-a zis,a zis aceasta râzând.

-Mi-a zis ceva ce stiam deja dar intr-un mod mai subtil.Ca esti doar o tarfulita care se baga între lume,am urlat eu iar m-a privit un pic socata de reacția mea vulcanică.

-Ma eu stiu ca tarfele sunt alea care se baga între cupluri,dar asta daca bărbatul nu isi doreste si el,a zis ea zâmbind iar eu nu înțelegeam ce vrea sa zică.

-Taci din gura!a zis Colin nervos si îmi dădeam seama ca îmi ascunde ceva.

-Continuă,am spus eu devenind din ce in ce mai nervoasă.

-Să înțeleg ca nu stii.V-as lasa pe voi sa va rezolvati problemele de cuplu dar stiti prea bine ca nu sunt genul ala de persoana drăguță,a spus Martha cu zâmbetul sau de persoana ieftina.E adevarat ca eu am intrat in camera si m-am dus la el dar nu se pune problema ca el m-a refuzat sau ceva.Bănuiesc ca asta ți-a zis tie.

-Nu contează ce mi-a zis sau ce nu mi-a zis.Contează ca eu nu te cred,am spus eu ridicând din umeri.

-Cum vrei tu.Probabil ai impresia ca te mint deoarece noi nu prea avem o relație ok dar de data asta spun adevarul.Mă rog,faci cum crezi,a zis ea indiferenta.

După acest mic incident,jocul a continuat.Sticla a picat pe Jessica si Martha.Aceasta a ales provocare.

-Te provoc sa îmi spui cu câți băieți te-ai culcat,a zis Jess ranjind malefic si eu multumindu-i din priviri.

-La aceasta intrebare eu nu răspund ,a zis Martha privind focul facand-o pe Kate sa se ridice de pe scaun nervoasă.

-Auzi gagica.Nu crezi ca esti cam fitoasa?Cum iti permiti sa o întrebi pe Claire daca si-a tras-o cu Colin dar tu nu esti un stare sa răspunzi la o întrebare asemănătoare?spune Kate făcându-ma sa fiu mândră ca am o asa sora.

-Of bine...Vreo 15,a zis aceasta după ce a numărat in minte câteva secunde bune.

-Doar atât?am intrebat eu amuzată si ironică în acelasi timp.

-Da,cred ca sunt de ajuns,a spus ea pe acelasi ton sarcastic ca al meu.

-De acord cu tine,au raspuns mai mulți din sala.

Heiii...Am ajuns in delta si sunt foarte bucuroasă ca am gasit internet aici.Am scris si nextul destul de repede!Lectură plăcută!💕

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum