Kate's Pov
-Hai acasa Kate,imi spune cea mai mica din surorile mele Claire tragandu-ma spre poarta scolii.
-Ho nu ma mai grabi asa ca parca e sfarsitul lumii la cum te comporti,am spus eu incetinind viteza cu care sora mea alerga spre casa.
Si asa am plecat noi doua spre casa.Doar noi 2.Pentru prima data cand eu si surorile mele nu mergem toate patru.Nu suport cand ne certam.Desi de multe ori as avea cateva replici sa le dau,ma abtin aproape de fiecare data.La ce gura mare au Allysa si Claire,eu si Jessica preferam sa fim pacifiste.Nu ne certam noi foarte des,dar se poate si mai grav.Sper doar sa se rezolve repede.Chiar nu vreau sa ii vad reactia mamei cand va vedea ca venim separat.De parca Dumnezeu mi-ar blestema gandurile,in 1 minut ajungem acasa iar eu intru prima pe usa urmata de Claire.Urcam scarile cat putem de incet dar cum mamei nu ii scapa nimic....
-Fetelor veniti putin jos!striga ea iar eu oftez nervoasa mergand in sufragerie.
-Unde sunt Allysa si Jessica?intreaba tata dupa cateva secunde.
Eu si Claire ne uitam una la alta,nestiind ce sa zicem.
-E clar,incepe mama sa vorbeasca dar este intrerupta de usa de la intrare pe care intra Jessica si Allysa insotite de Louis si Zayn.
-Baieti stiti ca imi sunteti dragi dar acum trebuie sa avem o discutie de familie,spune mama iar ei pleaca fara sa comenteze.Sigur nu e de bine.
-Noi tocmai voiam sa va dam o veste,buna credem noi,si voi ce faceti?Vi se pare ok ce se intampla?Daca va vede cineva asa cine stie ce zice?O crede ca cine stie ce cearta a avut loc.Pe cand realitatea e ca va certati din niste rahaturi si sunteti atat de orgolioase incat nu puteti trece peste,spune tata.Doamne nu l-am mai vazut niciodata asa nervos.Elena continua tu discutia ca m-au luat nervii grav,continua tata in aceeasi stare.
-Sper sa va invatati minte.Nu sunt adepta a pedepselor pentru ca vreau ca voi sa intelegi fara pedepse greseala facuta.Daca o sa continuati sa procedati ca acum si sa va certati din nimicuri va promit ca o sa va pedepsesc grav.Acum revenind la ce trebuia sa va anuntam.Pana acum in fiecare vara am fost cu voi in permanenta.Ei bine,anul acesta mergem intr-o croaziera care dureaza cam...toata vara.De lasat acasa nu va putem lasa,dar am gasit o solutie.Veti merge intr-o tabara de vara!exclama mama de data aceasta mai fericita.
-Ce???4 voci se aud la unison.
-Nu va convine?intreaba ea nedumerita.
-Ba da,spunem eu Jess si Allysa.
-Nu,spune Claire fiind singura de aceasta parere.
Allysa isi deschide gura pentru a face vreo remarca rautacioasa cel mai probabil asupra lui Claire dar se opreste probabil amintindu-si de discutia de inainte.
-De ce nu iti convine?intreaba tata revenind in discutie.
-Pentru ca....Lasa oricum nu conteaza parerea mea,spune Claire nervoasa urcand la etaj iar o usa trantita se aude.
-Ma duc sa vad ce face,spune mama dar o opresc.
-Nu,ma duc eu,spun urcand scarile.
Am ajuns si am intrat in camera noastra.Am vazut lumina aprinsa la baie si mi-am dat seama ca e acolo.Asa cum ma asteptam,usa era incuiata.
-Deschide usa!am spus eu dar nu am primit nimic ca raspuns.
-Claire deschide usa te rog,am spus eu de data asta mai bland si dupa 30 de secunde a deschis usa.
Am intrat in baie iar ea statea intinsa pe gresie cu o fata trista.
-Ce s-a intamplat?intreb eu incercand sa o calmez.
-Nu imi place ideea asta chiar deloc.Daca era 1 luna mai ziceai,dar daca sunt 3 luni...Preferam sa stau acasa cu femeia de servici.
-Hai sa aflam despre ce e vorba.Poate nu este chiar asa naspa.Mie mi se pare super.Adica ne relaxam si noi...
-Bine atunci hai sa aflam detalii,spune Claire si amandoua coboram jos.
-Vreau detalii!spune ea cand ajungem la baza scarilor.
Mama pleaca in bucatarie si in cateva secunde se intoarce cu o foaie in mana.
-Bun deci plecarea e duminica noaptea,adica mai sunt 4 zile.Se merge cu avionul pana in Miami.Este o zona superba.Exista camere de mai multe feluri dar as vrea ca voi sa stati toate 4 sau 2 cate 2.Aveti un program fix stabilit,si sunt activitati de toate felurile.Vor fi foarte multi copii,nu numai de la voi din scoala.Tabara e organizata de o prietena foarte buna de a mea si puteti sa ii spuneti orice problema de-a voastra,spune mama terminand de citit de pe foaie.
Ok totul bine si frumos pana la statul in camere,eu stau cu Claire fara discutii.Imi cam displace si faptul ca avem un program fix dar cel mai rau ma enerveaza faptul ca e organizata de o prietena de-a mamei.Probabil s-au aliat sa ne faca vara de cacat.Faptul ca vin si de la alte scoli nu e chiar asa nasol,pentru ca ne putem face prieteni noi.
-Mai aveti altceva de intrebat?Oricum va duceti,asta nici nu se pune problema,spune tata.
-Ce inseamna acest program fix?intreaba Jessica.
-Pai totul va fi pentru toata lumea la o anumita ora zilnic.Antrenamente de sport si dans,dar vor fi zile libere din cand in cand si faceti ce vreti atunci,spune mama.
Cand am auzit de antrenamente m-am bucurat enorm iar Allysei i-a picat fata.Niciodata nu i-a placut sportul.
-Acum faceti ce vreti dar in liniste.Trebuie sa facem niste documente,spune tata si dispar amandoi in birou.
O iau de mana pe Claire si urcam sus.Ne continuam ziua prin a vorbi,a asculta muzica si a face temele in timp ce Allysa si Jessica sunt cel mai probabil cu Louis si Zayn.
Buna dragii mei!Stiu ca poate acest capitol e putin plictisitor dar va promit ca va incepe actiunea in curand.Va pup!❤
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...