Ιάσονας
Παρελθόν
Γύρισα σπίτι μέσα στα νεύρα! Όχι για εκείνη! Για εμένα! Πόσο μαλακας είμαι που πίστεψα έστω και για λίγα δευτερόλεπτα ότι έλεγε την αλήθεια... Είμαι σίγουρος ότι το είπε για να μου πάει κόντρα επειδή είναι πληγωμένη. Και πάλι όμως. Αυτός τι ρόλο βαραει; Ποιος είναι και τι κάνει με τη Λυδία;
Πάω να κάνω ενα κρύο μπάνιο για να συνελθω. Το κρύο νερό πέφτει πάνω στους τσιτωμενους μου μύες και αναρωτιέμαι τι να κάνει τώρα... Θα είναι χάλια. Θα αισθάνεται προδομένη γαμωτο!!! Δεν θα θέλει να μου μιλήσει. Ξανά. Γαμωτο! Γαμωτο! Γαμωτο! Βγαινω από το μπάνιο και τυλιγω μία πετσέτα γύρω από τη μέση μου. Παίρνω και μία πιο μικρή και σκουπίζω τα μαλλιά μου.
Πάω στο δωμάτιο και βάζω εσώρουχο και μία φόρμα. Ξαπλωνω στο κρεβάτι μου και κοιτάζω επίμονα στο ταβάνι. Δεν ξέρω πόση ώρα το κοιτάζω αλλά πρέπει να είχα απορροφηθεί στο κενό γιατί όταν χτύπησε το κινητό μου πετάχτηκα όρθιος.
"Ναι;" Λέω όταν το σηκώνω.
"Ο Λίο είμαι. Έχουν επιστρέψει σπίτι της." Με ενημερώνει.
"Τι εννοεις έχουν; Δεν έφυγε αυτός;" Τον ρωταω και ανακαθομαι στο στρώμα.
"Όχι. Έχει παρκάρει από έξω την Porsche και είναι μέσα." Κατάλαβα... θα την 'παρηγορεί'. Ελπίζω να την παρηγορεί όντως και να μην κάνει τίποτε άλλο... γιατί μπορεί να το είπε πάνω στα νεύρα της αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί τελικά να τη βοηθάει να με ξεπεράσει. Ειδικά μετά από αυτό, δεν θα θέλει να με δει.
"Τέλος πάντων. Όταν φύγει ή αν γίνει κάτι, πάρε με. Όποιο από τα δύο γίνει πρώτο." Του λέω. Συμφωνεί και το κλείνουμε.
Έλα όμως που εγώ τώρα δεν μπορώ να κοιμηθώ... τι να κάνω; Να πάω από εκεί; Όχι. Να πάω στον Νίκο; Θα με βρισει. Να πάω στον Κωστα; Ούτε που ξέρω που θα γυρνάει τέτοια ώρα.
Οργωνω το σπίτι πάνω κάτω. Πάω στο γραφείο, κάθομαι στην καρέκλα, βλέπω κάτι χαρτιά από εδώ, κάτι χαρτια από εκεί. Οργανωνω τη βιβλιοθήκη μου, βαριεμαι, τα παραταω. Πάω στην τουαλέτα που βρίσκεται στο διάδρομο. Αυτή τη χρησιμοποιούν οι καλεσμένοι και τα λοιπά. Εγώ χρησιμοποιώ το μπάνιο στο δωμάτιο μου. Το παρατηρώ λίγο, καιρό έχω να μπω εδώ μέσα. Τουλάχιστον, είναι καθαρά. Τι κάνω εδώ ο ηλίθιος; Ααα...θα τρελαθω...
Πάω στην κουζίνα και πλένω κάτι πιάτα. Α ρε Λυδία.. μέχρι και δουλειές με εβαλες να κάνω. Συνήθως καλώ την κύρια από δίπλα που είναι οικιακή βοηθός και καθαρίζει. Νταξει, πλένω κάνα πιάτο, τα ρούχα μου αλλά είπαμε.. Τριβω τα ποτήρια και τα πιάτα με το σφουγγάρι βάζοντας ασυναίσθητα δύναμη. Αν την πειράξει θα τον σκισω. Μόνο και την ακουμπήσει παραπάνω από το επιθυμητό. Δεν πρόκειται να δει το φως του ήλιου ξανά.
DU LIEST GERADE
Οι Μαχητές Του Έρωτα (Υπό Διόρθωση)
RomantikΥπό διόρθωση. Αργές ενημερώσεις. Ο έρωτας και η λογική μοιάζουν με τον ήλιο και το φεγγάρι. Όταν ανατέλλει το ένα, δύει το άλλο. //Κικέρων// Ο έρωτας και η επανάσταση είναι παράνομοι γιατί κρύβουν απροσδιόριστα μέσα τους μιαν απειλή και μιαν ελπίδα...