Λυδία
Από τη μέρα που έχουμε γυρίσει στην Αθήνα, έχουν περάσει πάνω κάτω δέκα μέρες. Σήμερα το απόγευμα θα έρθουν η μαμά του Ιάσονα, ο Μαρκος αλλά και η Αλίκη. Την άφησαν τελευταία στιγμή οι γονείς της να κάνει διακοπές, έστω και λίγων ημερών, μαζί με το αγόρι της. Τους έχω ετοιμάσει τα δωμάτια. Γέμισαν όλα. Συνολικά το σπίτι έχει στη διάθεσή του τέσσερα υπνοδωμάτια με δίπλα κρεβάτια. Ένα είναι το δικό μου και του Ιάσονα και τα άλλα τα προετοιμασα για τους επισκέπτες μας. Φυσικά και δεν θα έβαζα τον Μάρκο και την Αλίκη στο ίδιο δωμάτιο. Είναι μικρά ακόμα για τέτοια πράγματα. Είναι μόλις δεκαεπτά. Τουλάχιστον όσο θα μείνουν εδώ θα είναι φρόνιμοι από αυτής της άποψης. Μέχρι ένα σημείο δεν θα μιλήσω αλλά αν ο μικρός το παρατραβηξει, θα του την πω...
Το μόνο που έμεινε να κάνω στο σπίτι είναι το φαγητό. Αποφάσισα να κάνω παραδοσιακά γεμιστά. Θα κάνω σε μεγάλο ταψί για να υπάρχει και κάτι για όταν θα έρθουν. Θα είναι πεινασμένοι από το ταξίδι. Η μαμά του είναι από την Κέρκυρα και ο πατέρας του ήταν από τη Χαλκιδική. Ωστόσο, έμειναν στη Χαλκιδική. Συγκεκριμένα, στο Ποσείδι. Είναι περίπου τρεις ώρες μακριά από το μέρος που έμενα εγώ με τον Έκτορα, τη Νέα Μαδυτο. Μόνο που εμείς μεναμε ψηλά. Κοντά στο δάσος στους πρόποδες του βουνού Χολομοντα...
Συγκεντρώνομαι στην προετοιμασία του φαγητού. Ανοίγω τις ντομάτες και βγάζω το εσωτερικό τους με ένα κουτάλι. Τις τοποθετώ στό ταψί και κάνω το ίδιο με τις πιπεριές. Ετοιμαζω τη γέμιση και τα γεμιζω. Όταν είναι έτοιμα, τα βάζω στο φούρνο. Ωραία!
Πηγαίνω στο σαλόνι και κάθομαι στον καναπέ. Ανοίγω το λάπτοπ και χαζολογω στο διαδίκτυο. Είμαι μόνη μου και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Πάλι καλά που κοντεύει η ώρα που θα έρθει ο Ιάσονας. Αυτές τις μέρες πάει ασταμάτητα στο γραφείο, ακόμη και την Κυριακή πήγε. Τον ρώτησα αν υπήρξαν εξελίξεις αλλά το μόνο που μου είπε είναι ότι όλα είναι υπό έλεγχο. Είναι συνεχώς νευρικός και μέσα στα νεύρα. Έχουμε μαλώσει αρκετές φορές για μικροπραγμάτα και στο τέλος καταλήγουμε εγώ να μη του μιλάω κι εκείνος να ζητάει συγγνώμη που παραφερθηκε. Αφού σε όλους τους καυγάδες των τελευταίων ημερών εκείνος ξεσπάει και νευριαζει με το παραμικρό. Κάνω υπομονή για να μου εξηγήσει μόνος του τι συνέβη.
Τον Αύγουστο παντρεύεται ένας καλός φίλος του Ιάσονα ονόματι Ματθαίος. Ο γάμος θα γίνει στο νησί της μέλλουσας γυναίκας του, στη Σαντορίνη. Πάντα ήθελα να πάω. Τώρα με τον Ιάσονα θα κατσουμε να απολαύσουμε το φημισμένο ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης. Μου το υποσχέθηκε...
ESTÁS LEYENDO
Οι Μαχητές Του Έρωτα (Υπό Διόρθωση)
RomanceΥπό διόρθωση. Αργές ενημερώσεις. Ο έρωτας και η λογική μοιάζουν με τον ήλιο και το φεγγάρι. Όταν ανατέλλει το ένα, δύει το άλλο. //Κικέρων// Ο έρωτας και η επανάσταση είναι παράνομοι γιατί κρύβουν απροσδιόριστα μέσα τους μιαν απειλή και μιαν ελπίδα...