Ιάσονας
Την έχω στην αγκαλιά μου και κοιμάται. Είναι τόσο γαλήνια με το αχνό χαμόγελο να σχηματίζεται στα γεμάτα χείλη της και τις μακριές βλεφαρίδες της να πέφτουν πάνω στα ζυγωματικά της. Έχει ξαπλώσει σχεδόν πάνω μου κι εγώ έχω τυλίξει τα χέρια μου γύρω της. Χαίρομαι που όλα είναι και πάλι κανονικά μεταξύ μας.
Είναι απόγευμα πλέον και από τις ανοιχτές κουρτίνες ο ουρανός φαίνεται να έχει αποκτήσει διάφορες αποχρώσεις του κόκκινου, του πορτοκαλί και του κίτρινου. Ένα καθαρό ηλιοβασίλεμα, το οποίο λίγες φορές βρίσκεις στην Αθήνα. Συνήθως το νέφος δεν σου επιτρέπει να το απολαύσεις...
Η Λυδία κοιμάται αρκετές ώρες αλλά όταν ξύπνησα εγώ, δεν ήθελα να την ταρακουνησω για να σηκωθω. Οπότε έμεινα εδώ μαζί της. Όχι πως έχω παράπονο. Είμαι μία χαρά εδώ... Ο ήχος από το κινητό μου διακόπτει τη σιωπή του δωματίου και απλώνω το ένα χέρι μου στα γρήγορα για να το πιάσω. Το έχω στα χέρια μου και βλέπω πως είναι ο Γιωργος. Το σηκώνω αμέσως αφού πιθανότατα να βρήκε κάτι για τον Μάριο.
"Έλα Γιωργο. Έχουμε νέα;" Τον ρωτάω. Μου απαντάει θετικά και τον προτρεπω να με ενημερώσει. Μιλάω πιο σιγά έτσι ώστε να μην την ξυπνησω.
"Στην εθνική τράπεζα υπάρχει ένας λογαριασμός, ο οποίος είναι στο όνομα του Άγγελου. Όπως και μία θυρίδα. Τη θυρίδα και τον λογαριασμό διαχειρίζεται ο Μάνος. Μπήκα στα αρχεία της τραπέζης και κατέβασα όλες τις συναλλαγές. Και μάντεψε από ποιον είναι οι περισσότερες..." Ξεκινάει και νομίζω πως έχω την προφανή απάντηση.
"Ο Μάριος..." δίνω την απάντηση μου.
"Μπινγκο! Ακριβώς. Ο Μάριος τον πληρώνει καλά. Το θέμα είναι γιατί τόσα χρήματα. Είναι πληρωμές για εμπόρευμα ή κάτι άλλο; Ο μισθός για παράδειγμα.." Δηλαδή τι εννοεί; Ότι υπάρχουν δύο εναλλακτικές. Πρώτη, ο Μάριος εμπορεύεται κάτι παράνομο από το Μάνο ώστε τα χρήματα αυτά να είναι η πληρωμή. Ή δεύτερη, ο Μάριος να είναι κάτι άλλο...μεγαλύτερο... και αυτά να είναι ο μισθός του Μάνου...
"Πως έχουμε περικυκλωθει έτσι από αυτούς ρε γαμώτο!" Λέω αγανακτισμένα. Δεν υποφερεται πια αυτή η κατάσταση. "Για το λογαριασμό τι άλλες πληροφορίες έχεις;" Τον ρωτάω.
"Είναι καθαρός. Δεν υπάρχει τίποτα περίεργο. Το μόνο παράνομο στο λογαριασμό είναι η ταυτότητα του ιδιοκτήτη. Αυτός ο Άγγελος είναι φάντασμα τέλος. Ωστόσο, τον εκμεταλλεύονται για να εισπράττουν όλο το κέρδος. Όσο για την εταιρεία, είναι άλλη μία οφσορ. Κι εκεί όλα εντάξει. Μία από τα ίδια και στον λογαριασμό του Αναστασιαδη..." Απαντάει. Όμως, αυτή η απάντηση με μπερδεύει περισσότερο...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Οι Μαχητές Του Έρωτα (Υπό Διόρθωση)
RomanceΥπό διόρθωση. Αργές ενημερώσεις. Ο έρωτας και η λογική μοιάζουν με τον ήλιο και το φεγγάρι. Όταν ανατέλλει το ένα, δύει το άλλο. //Κικέρων// Ο έρωτας και η επανάσταση είναι παράνομοι γιατί κρύβουν απροσδιόριστα μέσα τους μιαν απειλή και μιαν ελπίδα...