Κεφάλαιο 23

4.7K 349 5
                                    

Ιάσονας

Νιώθω το στρώμα να κουνιεται και ανοίγω αργά τα μάτια μου. Βλέπω τη Λυδία από πάνω μου, ο κορμός μου είναι ανάμεσα στα γόνατα της και κάθεται όρθια με μία φωτογραφική μηχανή στα χέρια. Φοράει μία μπλούζα μου.  Μου χαμογελάει και με τραβάει φωτογραφίες.

"Τι κάνεις;" τη ρωταω μία βραχνή φωνή..τώρα ξυπνησα.

"Σε φωτογραφίζω!"

"Θα σταματήσεις τώρα;" το φλας έχει πάρει φωτιά.

"Οχι". Γελαω με την επιμονή της και περναω τα δακτυλα μου από τα μαλλιά μου.

"Τώρα είμαι εντάξει" λέει ικανοποιημένη. Τη τραβάω πάνω μου και τσιριζει.

"Σε τρομαξα;". Σηκώνω το φρύδι μου και την κοιταω λοξά.

"Μπααα.. Ιδέα σου" απαντάει πειραχτικα. Τη χαϊδεύω και τη ρωταω τι ώρα είναι.

"Έντεκα! Κι εγώ που νόμιζα ότι οι αντοχές μειώνονται μετά τα σαράντα.. Μάλλον είσαι γέρος..." δεν κατάλαβα... Με δουλεύει αυτή τη στιγμή;!

"Τι ειπες;" την αγριοκοιταζω και κρύβει το πρόσωπο της στο  στέρνο μου. Δεν απαντάει. "Ρωτησα κατι.."

"Είπα ότι προφανώς είσαι γέρος αφού μετά από μία νύχτα πάθους κοιμάσαι όλη μέρα..εγώ κανονικά θα έπρεπε να κοιμάμαι.." εξηγεί με ύφος αθώο.

"Α ναι;" τη ρωταω απειλητικά. Σηκώνεται γρήγορα αλλά την τραβάω ξανά.

"Ναι!"

"Τώρα θα δεις!" αλλαζω τις θέσεις και εκείνη είναι πλέον από κάτω μου. Την καλυπτω με το σώμα και τα χέρια μου πλάι στο κεφάλι της. Τη κοιτάζω επίμονα και βάζει τα χέρια σε θέση άμυνας μπροστά από το πρόσωπο της.

"Γέρο κοντά τα κουλά σου! Δεν θέλει και πολύ να σπάσει κάνα κόκαλο.." το παίζει τσαμπουκας και ακούω ένα πνιχτο γέλιο. Το παρακάνει.... Άμα σε βάλω κάτω, ανάσα δεν πάρεις.

"Πρόσεχε τι λες, Λυδία"

"Μπα; Και θα μας κάνεις ντα!;" συνεχίζει να μου απαντάει με ειρωνεία.

"Ναι!" αρπάζω τα χέρια της και μπορώ να πω ότι είναι λες και τα έχει κλειδώσει στη θέση άμυνας. Αδιαπέραστη θα είναι με γάντια.. Βάζω πιο πολύ δύναμη και τα τραβάω πάνω από το κεφάλι της και τα κραταω σφιχτά. Με κοιτάζει λάγνα και τα πράσινα λαμπερά της μάτια έχουν γίνει ένα σκούρο βαθύ κυπαρισσί.. Πραγματικά έχουν την ικανότητα να με μαγεψουν.. Είναι η σειρήνα μου.. Επιτίθεμαι τα χείλη της και τη νιώθω να λιώνει.. Κατεβαινω στο λαιμό της και γελάει λίγο.

Οι Μαχητές Του Έρωτα (Υπό Διόρθωση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora