7.

306 48 0
                                    

"Sam; Sam;" ακούω την μαλακιά αλλά και ήρεμη φωνή του Zayn,νιώθω τα χέρια του στο κεφάλι μου.Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και κοιτάω γύρω μου.Ο Zayn με κοιτάει τρομαγμένος,"Τ-τι έγινε;" τον ρωτάω καθώς έχω γυρίσει το κεφάλι μου."Παραμιλούσες και φώναζες ήρθα να δω τι έγινε και σε είδα να έχεις καταυδρώσει.Εφιαλτη είδες;"

Με ρωτάει και τότε έρχεται στο μυαλό μου ο εφιάλτης μου.Ο ίδιος εφιάλτης ξανά,μόνο που άλλαξαν εντελώς οι σειρές και έπερναν εμένα."Ναι εφιάλτης.." λέω στον Zayn και με φιλάει στο κούτελο.

Είναι ακόμη βράδυ δεν κατάλαβα καθόλου ύπνο.Ξανά κοιμάμαι μέσα στα βαθιά σκεπάσματα.

⬆⬇⬆⬇⬆⬇⬆⬇⬆⬇⬆⬇⬆⬇⬆⬇

Ξυπνάω και κοιτάω το ταβάνι.Δεν έχω δυνάμεις φοβάμαι από το όνειρο μου.Θέλω τους γονείς μου,θέλω να ξέρω αν ενδιαφέρθηκαν να με ψάξουν αν με ψάχνουν.Θέλω να ξέρουν πως είμαι καλά.

Μα όλα είναι μάταια τώρα,θα είμαι με έναν άνθρωπο και θα ξέρω πως δεν θα είμαι ασφαλείς μαζί του.Θα είμαι με έναν άνθρωπο που έκανε την πεταλούδα μου να ξανά ζωντανέψει.

Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο.Κοιτάω το σώμα μου βλέποντας ακόμη τις πιπιλιές του Zayn τις οποίες τις έχω ήδη σιχαθεί.Δεν ξέρω τι γίνεται γύρω μου δεν νιώθω τίποτα.Είμαι ένα τίποτα μπροστά τους απλά θέλουν να παίξουν μαζί μου.

Κλείνω την τάπα στην μπανιέρα και την γεμίζω με ζεστό νερό.Όταν κοιτάω να δω αν είναι καλά το νερό βγάζω τα ρούχα μου μπαίνω μέσα.Πλένω το σώμα μου αργά.Ακούω την πόρτα τοτ δωματίου.Κλείνω την κουρτίνα γρήγορα και ακούω μπότες να καταφθάνουν στο μπάνιο.Βάχω την πετσέτα πάνω μου και ανοίγω την πόρτα.

Τα πράσινα του μάτια με ελέγχουν από την κορφή μέχρι να νύχια.Κοκκινίζω όταν με κοιτάει έτσι.Έρχεται κοντά μου και βάζει τα χέρια του στους γυμνούς μου ώμους."Ο Zayn μου είπε πως δεν ήσουν καλά εχτές.Έγινε κάτι;" με ρωτάει και τότε η πεταλούδα του άλλαξε χιλιάδες χρώματα κάνοντας με να κοκκινίσω περισσότερο.

"Τι-τίποτα Harry όλα καλά" ούτε να μιλήσω δεν μπορώ με αυτά τα μάτια να με κοιτάνε.Παω να φύγω αλλά με τραβάει από το χέρι.Καθώς το σώμα μου ακουμπάει πάνω στο στήθος του.Και τώρα είμαστε αγκαλιά.

Τι θα γίνει θα με παίζεται πολύ ακόμη με τα χέρια σας; ότι ναναι τον σπρώχνω και καταφέρνω να βγω από το μπάνιο."Βγες έξω τώρα" του λέω και βγαίνει χτυπώντας την πόρτα πίσω του.Μα τι καταλαβαίνουν με όλο αυτό; δεν μπορώ άλλο θέλω να μου απαντήσουν στα ερωτήματα μου με λογικές απαντήσεις.

The Truth.Where stories live. Discover now