"O Zayn....κοίτα Sam προχτές το βράδυ είχα φύγει γιατί ο Louis είχε πιάσει τον Zayn.Προσπάθησα να τον κάνω να μην σου ξανά δώσει σημασία αλλά το μόνο που έκανε είναι με κοροϊδεύει...εχτές έφυγα γιατί πάλι ο Louis με ειδοποίησε πως ξέφυγε από τα χέρια μας." έχω μείνει ήσυχη αλλά από μέσα μου θέλω να σκοτώσω τον Zayn.Είναι τόσο κακός με όλους.Απο την μια είμαι ευτυχισμένη που ο Harry μου έδωσε σημασια και με προστάτευσε αλλά από την άλλη δεν θέλω να είναι ελεύθερος ο Zayn."Συγνώμη που δεν στο είπα" μου λέει ενώ κοιτάει κάτω."Και οι γρατζουνιές;" τον ρωτάω ενώ με γουρλωμένα μάτια με κοιτάει.
"Πλακώθηκα στην εκπαίδευση σήμερα το πρωί" μου έρχεται να γελάσω αλλά δεν το κάνω.Παράλληλα τον φιλάω στις πληγές του."Ώρα να γνωρίσεις τον πατέρα μου" του λέω ενώ με κοιτάει τρομαγμένος."Έτσι;" με ρωτάει σχεδόν σαστισμένος από την αποκάλυψη μου."Ναι γιατί; κούκλος είσαι" του λέω ενώ του βάζω την μπλούζα.Τον οδηγώ στο μπάνιο καθώς κρύβω τις μικρές γρατζουνιές από το πρόσωπο του με μει καπ.Μου πιάνει το χέρι και κατεβαίνουμε κάτω.Ο μπαμπάς μου κοιτάει κάπως μπερδεμένος τον Harry και εμένα."Εμμ μπαμπά να σου γνωρίσω τον Harry" του λέω ενώ συστήνονται."Χάρηκα Κύριε Wendon" (Έτσι είναι το επίθετο της Sam)
"Χάρηκα Κύριε Harry" λέει γελώντας ο μπαμπάς μου.Ο Harry έχει ένα πλούσιο χαμόγελο το αποδεικνύει μόλις τα λακκάκια του εμφανίζονται.Ο μπαμπάς μου μας χαιρετάει και φεύγει ξανά για την δουλειά.Μάλλον θα τον δω το επόμενο Σαββατοκύριακο."Είδες μια χαρά πήγε" του λέω ενώ μου γνέφει.Έχουμε καθίσει στον καναπέ.Ο Harry έχει βάλει τα χέρια του στην μέση μου ενώ με κρατάει σφηχτά λες και θα φύγω.
"Θες κάτι να φας;" τον ρωτάω.Έχει ήδη κοιμηθεί πάνω στον ώμο μου ενώ γελάω ελαφρά.Τον αφήνω στον καναπέ μόνο του σκεπάζοντας τον με μια κουβέρτα.Του βγάζω πολύ σιγά το μει καπ και πηγαίνω στην κουζίνα.Θα φάω δημητριακά οπότε βγάζω ένα μπολ και ένα κουτάλι και προσθέτω τα υλικά μέσα.Κατευθήνομαι στο σαλόνι όπου ο Harry βρίσκεται ανοίγω την τηλεόραση μήπως και το σιχαμένο πρόγραμμα βάλει κάτι της προκοπής.
Τρώω ήσυχα το πρωινό μου ενώ τα μάτια μου πηγαίνουν πάνω στο Harry που αλλάζει πλευρό.Είναι τόσο γλυκός όταν αναπνέει γαλήνια.Είναι άλλος άνθρωπος όταν κοιμάται.Αφήνω το μπολ πάνω στο τραπέζι του σαλονιού και πηγαίνω στον καναπέ που βρίσκεται το αγόρι με τα σγουρά μαλλιά.Πηγαίνω πιο κοντά του και χώνομαι κάπου εκεί κοντά του.Θέλω να νιώσω τη ζεστασιά του σώματος του.Μόλις ξαπλώνω τραντάζεται ακουμπάω το στήθος του με την παλάμη μου."Είναι καλά Harry εγώ είμαι" του λέω ενώ ταυτόχρονα η αναπνοή του αλλάζει γίνεται πιο χαλαρή.