Sam's POV
Καθώς ακουμπάω τα χείλι μου στα δικά του νιώθω να με διαπερνάει ένας ηλεκτρισμός.Τον αγαπάω γαμώτο.Δεν τον ξέρω σχεδόν καθόλου αλλά όταν με ακουμπάει η πεταλούδα μου που είχε πεθάνει εδώ και καιρό μεγάλωσε και έγινε μεγαλύτερη.Μόνο από το κοιτάγματα του.Το πράσινο του βλέμμα καρφώνει το γαλανό δικό μου μεγάλη αντίθεση των δύο χρωμάτων."Συνέχισε" μου λέει και αγγίζω τον λαιμό του με τα χείλι μου κάνοντας του πιπιλιές μέχρι να φτάσω στο στόμα του πάλι.
Βγαίνει ένας αναστεναγμός ευχαρίστησης."Δηλαδή δεν θες να με σκοτώσεις;" τον ρωτάω κάπως προβληματισμένη ακόμη από αυτό που μου είχε πει o Zayn.Με κοιτάει ξανά και ανοίγει το στόμα του για να βγάλει λέξεις."Όχι αγάπη μου είσαι το όνειρο μου"
Κάτι του έδωσαν σίγουρα.Καλυτερα να το σταματήσω τώρα αυτό."Μην με κοροϊδεύεις βγες έξω τώρα,δεν σε πίστευω.Ο Zayn πάντα ήθελε να με κάνει καλά.Εσύ θες να με πληγώσεις.
"Sam.."
"ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΤΩΡΑ."Του λέω και με υπακούει βγαίνοντας έξω.Μου ρίχνει ένα βλέμμα και μετά βγαίνει.Δεν ξέρω τι να κάνω πια.Δεν είμαι σίγουρη.Πριν λίγο τον φιλούσα και ένιωσα κάτι σε αντίθεση με τον Zayn αλλά νιώθω πως το κάνει για να με σκοτώσει στο τέλος.Καταστρέφοντας τα αισθήματα μου.
Καλύτερα να κλαίει αυτός παρά εγώ.Τα δάκρυα μου ακόμη πέφτουν σαν ποτάμι βγάζω λυγμούς εδώ και κάποια λεπτά.Δεν πρέπει να πιστέψω κανεναν.Μόνο τον εαυτό μου και την καρδιά μου.
Θα το ψάξω καλύτερα και θα δω ποιος λέει ψέμματα και ποιος αλήθεια.Ελπίζω να λέει αλήθεια ο Harry γιατί θα καταστραφούν τα πάντα μέσα μου.Σηκώνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο,πλένομαι στο πρόσωπο και είμαι έτοιμη να μιλήσω στον Harry όσο πιο ήσυχα μπορώ.
Πάω έξω από την πόρτα του και ακούω την φωνή του Zayn με κάνει να κλείσω το στόμα μου και να μην χτυπήσω την πόρτα.Ακούω να μιλάνε αλλά δεν καταλαβαίνω για πιο πράγμα.
Zayn:"Θα την αφήσεις να έρθει μαζί μου αλλιώς θα σκοτώσω και άλλο μέλος της οικογένειας της"
Harry:"Δεν θα πειράξεις τρίχα της το κατάλαβες; πάνω από το πτώμα μου malik αλλιώς θα σε βγάλω από την ομάδα και θα σε σκοτώσω.Μην την πλησιάσεις αλλιώς της λέω για τον θάνατο της αδερφής της"
Όταν το ακούω αυτό νιώθω μια ζαλάδα και κλείνω σιγά σιγά τα μάτια μου.
_______________
Ξυπνάω πάνω στο κρεβάτι του Harry.Για ποιο λόγο είμαι εδώ; ποιος με έβαλε; "Βοήθεια!" φωνάζω μήπως και με ακούσει κανείς άλλος.Παω να κουνηθώ αλλά κάτι κρατάει τα χέρια μου κοιτάω..και βλέπω σκοινί,σκωτωσε την αδερφή μου; πως μπόρεσε;