Harry POV
Την βλέπω να κοιτάει το σώμα μου λες και βλέπει πρώτη φορά τέτοιο σώμα.Πηγαίνω κοντά της απλώνοντας τα χέρια μου στη μικρή της μέση για να την φέρω κοντά μου.Οι άλλοι δεν δίνουν σημασία άρα ευκαιρία να την κάνω δική μου."Έλα να σου μάθω" της λέω και αυτή αφήνει τα πράγματα μας πάνω σε μια καρέκλα.Βγάζει τη μπλούζα της και μένει με το τιραντάκι.Καίγομαι όταν την βλέπω έτσι.Τα μάτια μου γουρλώνουν όταν κοιτάνε τους κοιλιακούς της."Γυμνάζεσαι;" την ρωτάω καθώς γνέφει χαμογελόντας.Μ'αρέσει όταν την κάνω να γελάει,φεύγει ο σκοτεινός της χαρακτήρας.Φως έχει γεμίσει την καρδιά μου όταν κοιτάω το γλυκό της χαμόγελο.Τις πιάνω τα χέρια και της τα βάζω στο στήθος μου για να της πω να με σπρώξει σαν 'ασπίδα'."Όταν σε πλησιάζουν θα τους σπρώχνεις με όλη σου τη δύναμη για να τους τραβήξεις πίσω.Μόλις το καταφέρνεις σηκώνεις το πόδι σου χτυπώντας τους στη κοιλιά." της λέω όταν κρατάω το πόδι της.Μαζεύεται.Είναι πολύ απόμακρη και φοβάμαι για αυτό.
Είμαι περίεργος για το τι μπορεί να σκέφτεται αυτή τη στιγμή.
Sam POV
Όταν άγγιξα το γυμνό του δέρμα κάτι διαπέρασε το σώμα μου.Η νέα αυτή αίσθηση τρυπώνει στο μυαλό μου.Δεν θέλω να του δείξω πως μ'αρέσει περισσότερο από τα λόγια.Γιατί στο τέλος θα ξανά πληγωθώ.Θα προσπαθήσω να είμαι όσο μπορώ απόμακρη."Έλα κάνε μια δοκιμή με αυτό που είπαμε" όταν μου το λέει με πλησιάζει τον σπρώχνω δυνατά και γρήγορα μια κλοτσιά στα πλευρά του.Άφησε μια κραυγή πόνου.Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα όταν κατάλαβε την δύναμη μου.Πάω από πάνω του κρατώντας το σημείο όπου τον χτύπησα."Γαμώτο είσαι τόσο δυνατή" μου λέει και μου πιάνει το μάγουλο καθώς βήχει."Ωω Θεέ μου Harry συγνώμη" του λέω και ο φόβος κυριεύει.Μα τόσο δυνατό ήταν;.Ο Louis μας πλησιάζει και δίνει το χέρι του στον Harry για να τον σηκώσει."Τι έγινε φίλε;" ρωτάει και μας κοιτάει.Ο Harry ακόμη κρατάει τα πλευρά του ξεφυσωντας και τα χείλι του απομακρύνονται το ένα από το άλλο για να βγάλει λέξη."Φίλε είναι πολύ δυνατή" μου λέει και ο Louis γελάει.
Γελάμε στην σκέψη πως ήμουν όντως καλή και στις δύο εκπαιδεύσεις.Δεν ξέρω τι με είχε πιάσει ήμουν απλά ο εαυτός μου.Δεν το πιστεύω χαίρομαι που είμαι έτοιμη να σκοτώσω τον Zayn ο όποιος κατέστρεψε την ζωή μου."Συγνώμη Harry" λέω στον όμορφο άνδρα μπροστά μου όταν μπαίνουμε στο αυτοκίνητο."Δεν πειράζει καλά είμαι" τα λακκάκια του εμφανίζονται με την σειρά τους.Είναι πανέμορφος Θεέ μου.Δεν μπορώ να τον ξεπεράσω.Είναι το φως μέσα στο χάος μου.Οι φλόγες αντιστέκονται στο νερό.Αλλά το νερό με περισσότερη δύναμη μπορεί να σβήσει τη φωτιά.Αυτό νιώθω με τον Harry.Όταν έχει την ήρεμη συμπεριφορά το νερό του σβήνει την φωτιά.Ενώ όταν είναι νευριασμένος μάλλον κάνει δυνατότερη τη φλόγα στην καρδιά μου.
Ο δρόμος ως προς το σπίτι είναι σχετικά ήρεμος.Δεν μιλάει κανένας μας.Αποφάσισα να σπάσω την ησυχία κάνοντας του μια ερώτηση."Δηλαδή δεν θα με εκπαιδεύσεις;" τον ρωτάω και με κοιτάει με ένα σκληρό σχετικά βλέμμα.Φοβάμαι όταν αντιδράει έτσι δεν ξέρετε για το τι είναι ικανός να κάνει.Σηκώνει το ένα του φρύδι.Περιμένω την ψυχρή απάντηση του."Εσύ παραλίγο να μου σακατέψεις τα πλευρά θες και άλλη εκπαίδευση;" με ρωτάει και γελάμε και οι δύο.Τελικά από ψυχρή απάντηση που περιμενα ήταν αστεία.
Φτάνουμε στο σπίτι και μπαίνουμε μέσα.Τα αγόρια μάλλον δεν θα έρθουν γιατί δεν είναι εδώ το αμάξι τους.Είμαι μόνη με τον Harry για εκατοστή φορά.Χαίρομαι αλλά από την άλλη φοβάμαι.Πηγαίνω στο δωμάτιο μου αλλά πριν προλάβω να μπω μέσα με σταματάει η φωνή του.
"Sam;"
"Χμμ;"
"Θα έρθεις πάνω μαζί μου;"
Μαλλον κάτι δεν πάει καλά μαζί του.Γιατί να κοιμηθώ μαζί του; δεν κατάλαβα.Από το βλέμμα του όμως δεν μπορώ να του αρνηθώ.Είναι τόσο γλυκός.Τα πράσινα του μάτια μαλλον κάνουν το πρόσωπο του υπέροχο.Περιμένει όπως κι όπως για την απάντηση μου.Σκέφτομαι λίγο παραπάνω.
"Αμμ..ναι" του απαντάω και χαμογελάει καθώς αφήνει ένα φιλί στο κούτελο μου.Ακούω τις μπότες του στις σκάλες και ο ήχος να απομακρύνεται.Αναστενάζω αλλά δεν μπορούσα να του πω όχι.Τις προάλλες του είπα πώς δεν θα τον αφήσω μόνο του.
Περνώ πιτζάμες και πηγαίνω και εγώ στο δωμάτιο του.Η εμφάνιση του με ξαφνιάζει καθώς δεν φοράει τίποτε είναι απλά με το σορτσάκι του.Πηγαίνω στο μπανιο αγνοώντας το γυμνασμένο του σώμα και μπαίνω μέσα κλείνοντας την πόρτα.Βάζω τα ρούχα μου πάνω στην μπανιέρα.Τα αφήνω προσεχτικά γιατί η μπανιέρα έχει νερά.Λύνω τα μαλλιά μου και γδύνομαι για να βάλω τα αλλά ρούχα.Για έκπληξη μου τα ρούχα είχαν πέσει στο νερό.
Έχω νευριάσει τόσο πολύ με τον εαυτό μου.Δεν είμαι καλά.Τα ρούχα μου τα άλλα είναι στον κάδο με τα άπλυτα.Πρέπει να πω του Harry να μου δώσει μια δική του μπλούζα.Αλλά ντρέπομαι να βγω έτσι.Άρα μπαίνω μέσα στη μπανιέρα βάζοντας την κουρτίνα πάνω μου."HARRY;" φωνάζω και αμέσως ανοίγει η πόρτα.
Η φωνή μου λιγοστεύει όταν βλέπω τρόμο στα μάτια του."Τι έγινε τι έπαθες;" με ρωτάει.Τοσο πολύ τρόμαξε; "Αμμμ...δεν έχω ρούχα έπεσαν στο νερό" του λέω και ξεφυσάει."Περίμενε" μου λέει και πηγαίνει στην ντουλάπα του φέρνοντας μου μια μπλούζα του.
Την αφήνει στο νηπτηρα και κλείνει την πόρτα πίσω του.Την βάζω γρήγορα.Φαίνεται σαν φόρεμα λόγω ύψους.Ας μην το σχολιάσουμε περισσότερο αυτό το θέμα.Βγαίνω και το βλέμμα τοτ Harry είναι στραμμένο στα πόδια μου κοιτάζοντας τα έκπληκτος."Πολύ ωραία πόδια" μου λέει και με αφήνει άναυδη.
Bye and enjoy😍