Νιώθω πολύ περίεργα όταν τα χέρια του ακουμπάνε απάνω στο ευαίσθητο σημείο μου.Αναστεναγμοί βγαίνουν από το στόμα μου όταν την ακουμπάει αρκετά.Βογκάω όταν η ευχαρίστηση τελικά φτάνει στο τέλος της.Ο Harry βγάζει τα μποτάκια του και έρχεται στο κρεβάτι μαζί μου.Με αγκαλιάζει.
Εγώ δεν νιώθω άνετα τώρα που έχει κάνει τέτοιο πράγμα σε εμένα.Είμαι εντελώς μπερδεμένη.Τα βλέμματα μας κλειδώνουν όταν τα δικά του τελικά συναντάνε τα πόδια μου.Τα καλυβω με την κουβέρτα.
Ο Harry με κοιτάει λυπημένος ενώ πιάνει την μέση του και με φέρνει πάνω του."Αγάπη μου με φοβάσαι;" με ρωτάει και τότε με πιάνει απροετοίμαστη.Δεν απαντάω και απλά με πιάνει ο ύπνος πάνω στο ζεστό του στήθος.Οι χτύποι της καρδιάς του με κάνουν να κοιμηθώ ποιο γρήγορα.
______________
"Sam είσαι καλά;" σε ρωτάει το Harry καθώς βλέπω θολά.Νιώθω πολύ κουρασμένη.Ανοίγω καλύτερα τα μάτια μου όταν με βλέπω κάτω από το κρεβάτι."Τι-τι έγινε;" τον ρωτάω.
Τότε αυτός με κοιτάει με βουρκωμένα μάτια.Του πιάνω το μάγουλο επειδή δεν τον έχω ξανά δει έτσι."Τρελάθηκες.Άρχισες να τρελαίνεσαι." μου λέει μα εγώ δεν θυμάμαι τίποτα από οτι έκανα.Όλα μου φαίνονται ψεύτικα.Μάλλον θα είδα κάνα όνειρο.Πάω να σηκωθώ μα δεν μπορώ να σηκώσω το αριστερό μου πόδι.Ένας αφόρητος πόνος με κάνει να τρανταχτώ.Όλο μου το κορμί με πονάει.
Ο Harry μου δίνει ένα χέρι βοηθείας και με βάζει πάλι στο κρεβάτι.Πηγαίνει γρήγορα μέσα φέρνοντας μου πάγο και το βάζει πάνω στο γόνατο μου.Αισθάνομαι καλύτερα όταν πίνω από τον χυμό που μου έφτιαξε.Με φιλάει στο κούτελο και τον σταματάω κρατοντας το χέρι του."Ευχαριστώ" του λέω και γνέφει χαμογελόντας.
Μετά μένω μόνη μου ακούγοντας τον Harry συνεχώς να μιλάει στο κινητό.Απο το μεσημέρι δεν τον έχω δει.Προσπάθησα αρκετές φορές να σηκωθώ αλλά ο πόνος με κράτησε πίσω.
Βαρέθηκα εδώ μόνη μου ο Harry άνοιξε την πόρτα και μου άφησε έναν δίσκο στα πόδια μου με λίγα μακαρόνια και αναψυκτικό."Εγώ τα κάνω καλύτερα από τα δικά σου" σηκώνω το φρύδι όταν το λέει αυτό.Πέρνει μια καρέκλα και κάθετε δίπλα μου ενώ με κοιτάει που τρώω.
"Harry...γιατί τα κάνεις όλα αυτά για εμένα;" τον ρωτάω καθώς έχω τελειώσει το φαγητό μου.Πάει να πιάσει τον δίσκο αλλά τον ξανά σταματάω."Επειδή σ'αγαπώ τα έχουμε πει αυτά Sam" μου λέει ενώ το σκοτεινό του βλέμμα ξανά γυρνάει.Κάτι κρύβει.Που θα πάει θα το μάθω.