17.

165 31 2
                                    

Καθώς πλησίαζα πάνω του μου κρατώντας το χέρι μου."Παράτα με" είπα προσπαθώντας να απελευθερωθώ από το σφιχτό του κράτημα."Άφησε με να σε φιλήσω" μου λέει αλλά εγώ ακόμη τραβιέμαι.

Τα μάτια του ήταν ακόμη ήρεμα και ήμουν πολύ περίεργη να μάθω τι έχει πάθει."Γιατί αλλάζεις ενώ είσαι ένας από τους ανθρώπους που με μισούν;" θέλω πραγματικά να μάθω την απάντηση του.Δεν απαντάει απλά αφήνει το πόδι μου και το χέρι μου και με αφήνει να φύγω.Πιάνει τα μακριά του μαλλιά και τα τραβάει πίσω.Είναι μπερδεμένος όπως και εγώ.

"Sam έλα πρέπει να σε εκπαιδεύσω" μου λέει και κλείνει την πόρτα πίσω του.Ξεφυσάω αφού δεν πείρα την απάντηση στην ερώτηση μου.Σηκώνομαι βάζω ένα σορτσάκι και μια κοντομάνικη μπλούζα η οποία μου έρχεται στο γόνατο.

Γελάω στην σκέψη πως μου είναι τεράστια.Βάζω τα μαύρα μου vans και βγαίνω έξω από το δωμάτιο.Διακρίνω όλα τα αγόρια να είναι έτοιμα για την εκπαίδευση μου.Ο Harry απλώνει το βλέμμα του πάνω στα ρούχα μου ενώ γελάει γλυκά.Μάλλον κατάλαβε πως φοράω τα ρούχα του.

"Πάμε" μου λέει και μου πιάνει το χέρι πηγαίνοντας με έξω από το σπίτι."Που πάμε;" τον ρωτάω αλλά δεν παίρνω απάντηση.Αγνοώντας το άγγιγμα του όσο μπορώ με κατευθεινει στο αμάξι του.Έχω καιρό να βγω έξω και μου φαίνεται παράξενο όσο ο ήλιος πέφτει πάνω μου.

"Θα σε πάμε σε ένα δωμάτιο που θα έχει τους εξωπλησμούς που θα πρέπει να εκπαιδευτείς" όταν μου το λέει αυτό ήδη έχουμε μπει στο αμάξι."Εξωπλισμό εννοείς όπλα;" τον ρωτάω κάπως σοκαρισμένη.Μου γνέφει καθώς ξεροκαταπίνω.Μαλλον θα έχει σκοτώσει άνθρωπο για να με εκπαιδεύσει αυτός.

Βλέπω τα αγόρια να μπαίνουν στο πίσω αμάξι που πρέπει να είναι του Niall και ξεκινάμε τον δρόμο για το 'δωμάτιο' που θα με πάνε.Έχω άγχος αλλά είμαι και ενθουσιασμένη που θα χρησιμοποιήσω όπλο.Ο Harry με βλέπει που είμαι ενθουσιασμένη αλλά βλέπει και την άλλη πλευρά μου που είναι αγχωμένη."Μην αγχώνεσαι θα σε προσέχω" μου λέει και κάνει με το χέρι του κινήσεις στο μάγουλο μου.Ντράπηκα λίγο αλλά και είμαι πολύ ευτυχισμένη.Επιτέλους είπε κάτι να μου φτιάξει την ημέρα.

Τα μάτια μου γυάλισαν και ο Harry γέλασε με την ντροπαλή μου εμφάνιση."Σίγουρα θα μπορέσετε να με μάθετε γρήγορα;" του λέω και μου γνέφει καταφατικά.Χαίρομαι που είναι τόσο σίγουρος για τον εαυτό μου.

Τον αγαπώ πολύ.Η πεταλούδα του έχει εμφανιστεί και τον κοιτάει και αυτή με ένα ξεκαρδιστικό χαμόγελο.Έχω τόσο ανυπομονησία για την εκπαίδευση μου με τον Harry.Επιθυμώ να τον δω να σκοτώνει τον εκθρό μας.

The Truth.Where stories live. Discover now