21.

172 31 5
                                    

Όταν την βλέπω να είναι από πάνω του θέλω να την πιάσω από τα μαλλιά και να την δέρνω.Τόσο πολύ με έχει εκνευρίσει."Μην την λες ακατανόμαστη ηλίθια." της λέει και την ρίχνει έξω από το αμάξι.Γέλασα και το βλέμμα του στέφεται σε εμένα.Γελάω παρά πολύ έντονα μέχρι που τον βλέπω από πάνω μου.Είναι παρά πολύ ψηλός αντίθετα με εμένα.Τα μάτια μου έχουν δακρύσει από τα γέλια βλέποντας την να τρέχει αντίθετα από εμάς.Αυτό το έκανε για εμένα; τι γλυκό.

"Γιατί έφυγες;" με ρωτάει θυμωμένος κάνω την ίδια σουφρωση στα φρύδια για να δείξω πως νευρίασα και εγώ."Τι ήταν αυτή η συμπεριφορά μέσα; πριν από αυτό με ευχαριστούσες που δεν έφυγα.Και τώρα κάθεσαι και φιλιέσαι με την κάθε γλάστρα; έλεος Harry δεν μπο-"
Με διέκοψε βάζοντας τα χείλι του στα δικά μου.Με Πέρνει από τα μπούτια και με ακουμπάει πάνω του.Πιάνω τα μάγουλα του και τον πιέζω περισσότερο πάνω μου.Αυτό το φιλί εξελιζεται σε πιπιλιές στο λαιμό.

"Sam δεν θέλω να φύγεις και το εννοώ" λέει μέσα από τους αναστεναγμούς του."Δεν φιλήθηκα μαζί της έχει σχέσεις με τον Zayn και την καλοπιάνω για να μου πει περισσότερα.Αλλά τώρα δεν έχω ευκαιρίες να μου πει που την έκανα ρεζίλι." μου λέει και γελάω πάλι.Μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα από το παρελθόν."Χαχαχαχα είχε πλάκα" του απαντάω και τότε χαμογελάει.Συνεχίζει να με φιλάει τόσο σφηχτά σαν να μην ήθελε να φύγει ποτέ από εκεί.Τότε ακούω την φωνή του Λούις να πλησιάζει.Σπρώχνω τον Χαρρυ και σταματάει αφήνοντας με κάτω.

"HARRY SAAM LIINAAA" φωνάζει και τότε ακούω το όνομα Lina μάλλον αυτή η γλάστρα θα είναι.Είναι τόσο ειρωνική τόσο σπαστικιά.Ήθελα να ήξερα ποτέ προλάβαινε ο Harry να την φιλάει με αυτή τη γλώσσα.Βγαίνουμε πίσω από τον τοίχο και ο Louis πετάχτηκε από την τρομάρα του.Ο Harry χαμογέλασε κοροϊδευτηκά.Ο Louis ρίχνει το βλέμμα του πάνω μου μόλις ο Harry ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα χαρούμενος.Γιατί ήταν χαρούμενος; η αλήθεια είναι πως και εγώ είμαι ευτυχισμένη.Ποιο ευτυχισμένη από ποτέ.Ο Louis με αγκαλιάζει και ανταποδίδω την αγκαλιά του.

"Νόμιζα πως έφυγες" μου λέει και τότε αναρωτιέμαι γιατί είναι τόσο γλυκός μαζί μου.Οι άλλοι είναι λίγο ποιο μαζεμένοι."Δεν έφυγα Louis εδώ είμαι" του λέω καθώς του χαϊδεύω απαλά τα ανάκατα του μαλλιά."Νευρίασες με την Lina έτσι;" με ρωτάει η αλήθεια είναι πως με έπιασε εντελώς απροετοίμαστη.Δεν θέλω να του πω την αλήθεια.Την ξέρει την αλήθεια."Αμμ όχι απλά δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της" του απαντάω και αποφεύγω το περίεργο βλέμμα του και μπαίνω και εγώ μέσα στο σπίτι.Ο Harry ανέμελος να χαμογελάει και οι άλλοι δύο να συζητάνε.

"Καλώς την" λέει ο Niall με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά."Τι έπαθες;" ρωτάει με ο ίδιο χαμογελο.Ο Harry ανυπομονεί να απαντήσω κάτι που θα τον συμφέρει."Τ-τιποτα ήθελα να πάρω αέρα" λέω μπερδεμένη με τα αισθήματα μου.Όπως πάντα μέσα στο μυαλό μου είναι το φιλί άρα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.Τα μαλάκα του χείλι πάνω στα δικά μου είναι μια πανέμορφη εικόνα.Ανάμεσα μας μια μεγάλη αντίθεση πρασίνου με μπλέ.Είναι πανέμορφος.Δεν γίνεται να τον βγάλεις από το μυαλό σου όσο και αν προσπαθείς."Λοιπόν τι θέλατε;" ρωτάω τα αγόρια λίγο για να ξεχαστώ.Και να συγκεντρωθώ με το θέμα που ήρθαμε εδώ εξ αρχής."Θέλαμε να διοργανώσουμε τις θέσεις σας στο κτήριο και τι θα κάνετε." μας λέει και εκεί αγχωθηκα.

Είχα ξεχάσει τελείως την επίθεση μας σε 6 μέρες.Νιώθω το στομάχι μου να συνδέεται με το συκώτι μου κάνοντας με να νιώθω έναν κόμπο.Δεν μπορώ άλλο έχω παρά πολύ αγωνία."Λοιπόν η Sam θα πάει με τον Louis εγώ θα πάω με τον Harry και ο Liam μόνος του." πριν τον αφήσει να μιλήσει ο Harry πετάγεται και του φωνάζει."Δεν υπάρχει περίπτωση η Sam λέμε θα έρθει μαζί μου θες δεν θες." λέει o Harry και αποχωρεί από το σαλόνι πιάνοντας τις μπούκλες του."Γιατί θες τόσο πολύ να είσαι με την sam;" ρωτάει ο Louis τον Harry ο όποιος έχει αλλάξει εντελώς το βλέμμα του.Είναι το πιο σκοτεινό σημείο που έχω δει ποτέ μου

Έρχεται με φορά κατά πάνω του και τον σταματάω βάζοντας το χέρι μου στο στήθος του σπρωχνοντας τον ελαφρά πίσω.Το χέρι του που είχε γίνει μπουνιά ησυχάζει και πέφτει απαλά πάνω στο δικό μου.Με χαϊδεύει και με φιλάει στο μάγουλο."Θα έρθει μαζί μου γιατί θέλω να την προστατέψω από τον Zayn.Οταν πονάει πονάω και εγώ όταν πληγώνεται πληγώνομαι και εγώ.Εντάξει τώρα;" λέει και έχω βουρκώσει από τα λόγια του.

Μόνο με ένα του βλέμμα πεθαίνω μέσα μου.Δεν είναι ότι πιο εύκολο ο έρωτας.Είναι αγιάτρευτος πρέπει να τον ξεπεράσεις μόνη σου χωρίς βοήθεια.Αλλά εγώ δεν μπορώ.Το χαμόγελο του με κάνει να νιώθω την πεταλούδα στην καρδιά που είναι δύσκολο μετά από το σκοτάδι που είναι μέσα σου να την νιώσεις.Η πεταλούδα του είναι η δεύτερη φίλη μου.Δεν λειτουργεί η καρδιά μου χωρίς αυτή και τα φτερά της.

Το βλέμμα του έχει έρθει επάνω στα μάτια μου και τότε το δάκρυ κυλάει στα εντελώς ξεραμένα μάγουλα μου.Με κάνει να νιώθω παγωμένη μπροστά από την όψη του.Οι άλλοι έχουν μείνει άφωνοι από τις ματιές μας."Ποπο ρε φίλε ερωτευμένοι" λέει σιγανά ο Liam στον Niall αλλά τους ακούω μόνο εγώ ο Harry είναι μακριά τους.Όταν ο Harry βλέπει τα δάκρυα μου με σηκώνει από την μέση και με πηγαίνει μέχρι το αμάξι.Με βάζει στην θέση μου χωρίς να αντισταθώ στο κράτημα του."Λοιπόν Sam εγώ..."



The Truth.Where stories live. Discover now