Αποφάσισα να ασχοληθώ με την ψυχολογία.Πάντα μ'άρεσε να βοηθάω ανθρώπους που θα έχουν κάποια προβλήματα.Στον Harry το έχω πει αλλά δεν πολύ του άρεσε για εμένα.Ήθελε να γίνω γυμνάστρια αλλά δεν μ'αρέσει.
Η ψυχολογία είναι αρκετά δύσκολη αλλά θα παλέψω να για να περάσω στη σχολή.Βρήκα μια αξιοπρεπή δουλειά εδώ στην γειτονιά.
Η Σοφία (το μωρό) μεγαλωνει όλο και πιο πολύ.Μου φαίνεται τόσο παράξενο που μεγαλώνει τόσο γρήγορα μέσα σε ένα χρονικό διάστημα.
(Όταν η Σοφία έγινε 15)
Sofia POV
"Μαμά;...μπαμπά;" δεν ακούω καμιά φωνή μέσα στο σπίτι.Φοβάμαι μόνη μου.Οι σκέψεις μου πηγαίνουν κατευθείαν στον κακό κύριο που μου είχε πει η μαμά μόνο."Που είστε;" φωνάζω για άλλη μια φορά από τον πάνω όροφο.Δεν θέλω να κατέβω κάτω.Αλλά για να μην φοβηθώ περισσότερο κατεβαίνω σιγά σιγά τα σκαλιά.
Ο μπαμπάς μου φωνάζει.Η μαμά μου κλαίει τι έγινε; "Sofia μωρό μου πήγαινε πάνω" λέει η μανούλα με δάκρυα.Γνέφω αρνητικά προς την μαμά μου.Τα μάτια μου αρχίζουν να βουρκώνουν όταν με πιάνει και με πηγαίνει πάνω.
Έχει τόσο μίσος μέσα της αυτή τη στιγμη.Πρώτη φορά με πόνεσε τόσο.Οι σφηγμοί μου είναι πολύ ψηλά τα μάτια μου ίσα που κρατιούνται ανοιχτά."Sofia μου θα κάτσεις στο δωμάτιο σου εντάξει; όταν είναι όλα καλά θα σε φωνάξω." μου λέει."Εντάξει" της λέω και με αγκαλιάζει σφηχτά.
Βγαίνει από το δωμάτιο και πηγαίνει ξανά κάτω.Σε όλη τη διάρκεια του τσακωμού ακούω και ταρίδες της μαμάς μου.Ο άγριος άνθρωπος είναι κάτω και πληγώνει τους γονείς μου.
Δεν θέλω να τον αφήσω αλλά η μαμά μου είπε να κατσω εδώ.Όλα θα πάνε καλά όμως.
Όλα σταματάνε να λειτουργούν στον εγκέφαλο μου όταν διακρίνω έναν άγνωστο να μπαίνει στο δωμάτιο μου.Είναι αυτός ο Zayn."Μπα μπα εδώ κρύβεται η μικρούλα;"
"Που είναι οι γονείς μου;"
"Θα τους δεις σε μερικά λεπτά" μου λέει ενώ με πλησιάζει.Πηγαινω πιο πέρα δεν θέλω να με αγγίξει αυτός.
"ZAYN ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ" φωνάζει η μαμά μου.Απο τον κάτω όροφο."ΣΚΑΣΕ ΣΚΥΛΑ" λέει ο Zayn.
Φοβάμαι περισσότερο όταν βγάζει ένα μαχαίρι απο την τσέπη του.Πάει να μου το δώσει όταν μπαίνει η μαμά στο δωμάτιο."Που είναι ο μπαμπάς;" τρέχω κοντά της.Μα αυτό δεν το περίμενα.
Αίματα παντού αίματα.Δεν θέλω να πεθάνει.ΜΑΜΑ όχι μαμάκα μην πεθάνεις."ΜΠΑΜΠΑ;" φωνάζω ενώ τρέχω κάτω.Οι μπούκλες του μπαμπά μου είναι καλυμμενες με αίμα.
Τα πράσινα μάτια του είναι κλειστά.Οι παλάμες του είναι κόκκινες.Η κατάσταση απερίγραπτη.Όταν ακούω τον Zayn τρέχω έξω από το σπίτι.Τρέχω γεμάτη δάκρυα.Ο πόνος είναι απερίγραπτος.
Πηγαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ.Η πόλη δεν είναι μακριά.Θα παω σε ένα αστυνομικο τμήμα.
(Μετά από 5 χρόνια)
Σήμερα θα πάω να δω τους γονείς μου.Που πολύ τους αγαπώ.Ήταν οι καλύτεροι γονείς σε όλο το κόσμο.Κρίμα που δεν θα δουν το εγγονάκι τους.Είναι ίδιος ο μπαμπάς τους.Πηγαίνω μπροστά από τον μπαμπά μου.
"Μπαμπά Σ'αγαπώ τόσο πολύ.Είσαι τόσο δυνατός πάντα με προστάτευες πάντα προστάτευες τη μανούλα.Ήσουν πάντα εκεί μπαμπά.Το εγγονάκι σου αν και δεν σε έμαθε ποτέ σε αγαπάει.Θα σε αγαπάω για πάντα μπαμπά" αφήνω την αγαπημένη του κούπα πάνω εκεί.Να μας θυμάται για πάντα.
Απο δίπλα είναι ο τάφος της πολύ αγαπημένης μου μανούλας.
"Μαμά είσαι σαν αδερφή μου.Τον αγαπώ μαμά τον αγαπώ όπως αγάπησες εσύ τον μπαμπά.Όπως με δίδαξες.Είμαστε πολύ αγαπημένοι όπως εσύ μαμά.Θέλω πάντα να είσαι χαρούμενη.Σαγαπω μαμά.Αντιο."Αφήνω τριαντάφυλλα και το αγαπημένο της κολιέ με μια πεταλούδα.Φευγω παίρνοντας τον Harry στην αγκαλιά μου.Τα δάκρυα μου είναι πολλά.
Παιδιά αυτό είναι ένα μικρό τέλος το ξέρω.Μα δεν μπορούσα να συνεχίσω άλλο από τα δάκρυα.Είστε όλοι πολύ σημαντικοί για εμένα και σας ευχαριστώ για όλα.Ξεκίνησα μια άλλη ιστορία θα την βρείτε στο προφίλ μου.Είστε πολύ ιδιαίτερο κομμάτι ακόμη και αν δεν σας ξέρω για εσάς συνέχισα την ιστορία.Σας αγαπώ πολύ.Θα τα πούμε😭😭😭😭😭😭😭