Όταν με αφήνει νιώθω το πλήρες κενό να έρχεται ξανά μέσα μου.Κατσουφιάζω γιατί πραγματικά τον χρειαζόμουν.Πάλι καλά που είμαστε στην ίδια τάξη γιατί δεν θα το άντεχα αλλιώς.Είμαι ηλίθια,συνέχεια αλλάζω γνώμη για την αγάπη μου για αυτόν.Με αγαπάει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.Κάτι είναι και αυτό.Μετά όμως θα τον κάνω να παραδεχτεί πως ήταν με άλλη.
Οι ώρες περνάνε γρήγορα.Δεν έχω δει τον Harry.Η Alex μου μίλησε λίγο αλλά μετά πήγε στο μάθημα της.Είναι τρομερά κακό να είσαι μόνος σου.Παλιά μ'άρεσε αλλά συνήθησα να έχω παρέα.
Με άλλαξε πολύ ο Harry.Δεν μπορώ να με καταλάβω ποτέ σχεδόν.Μόνο με την ματιά του μπορεί να αλλάξει το σκοτάδι σε χίλια χρώματα.Μ'αρέσει αυτό γιατί νιώθω πολύ πιο διαφορετικά.Έχω ήδη τελειώσει το σχολείο.Περιμένω γιατί η Alex μου έστειλε μήνυμα να την περιμένω πίσω από το σχολείο.Τι έχει; τέλος πάντων περιμένω εδώ και 3 λεπτά αλλά δεν έχει εμφανιστεί.
Της στέλνω μήνυμα πως η μαμά μου θέλει βοήθεια και πρέπει να φύγω.
"εμμ Alex εγώ πρέπει να φύγω.Η μαμά μου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να πάω σπίτι.Αντίο xx."
Πάω να φύγω αλλά η φωνή του Zayn με σταματάει.Αχ Θεέ μου όχι πάλι αυτός.Εύχομαι πως αν απλώσει χέρι πάνω μου θα του ρίξω μπουνιά."Γεια" μου χαμογελάει.Πως τολμάει να μου χαμογελάει μετά από αυτά που μου έκανε.Σηκώνω το φρύδι μου και περιμένω να πω κάτι.Αλλά σταματάει να γελάει όταν κοιτάει από πίσω μου.Σαστισμένος.
Τα πράσινα μάτια του έρωτα μου στέκονται εκεί και κοιτάνε.Με παρακολουθεί; έρχεται προς τα εδώ γεμάτος οργή πλέον.Οι μαύρες του μπότες ηχούν μέχρι τα αυτιά μου.Το συνηθισμένο μαύρο του τζιν του πάει τόσο πολύ.
"Τι γίνεται Sam πάμε;" με ρωτάει ενώ τον κοιτάω μπερδεμένη.Προσπαθεί να με βοηθήσει άρα μπαίνω μέσα στο κόλπο."Ν-ναι πάμε" του λέω και με πιάνει από τη μέση φέρνοντας με από πίσω του.Ο Zayn ακόμη με κοιτάει."Θα πάρεις τα μάτια σου από πάνω της;" τον ρωτάει ο Harry.Εγώ τον σταματάω βάζοντας το χέρι μου στην κοιλιά του.
"Γιατί; έχει όμορφα χαρακτηριστικά και θέλω να την κοιτάω.Έχεις πρόβλημα;
"Ναι έχω πρόβλημα είναι δική μου και θα πάρεις τώρα τα πόδια σου από εδώ και θα την κάνεις αλλιώς δεν θα έχεις μάτια."
Με τα λόγια του Harry αρχίζω να βουρκώνω.Είναι τόσο προστατευτικός.Ο Zayn τελικά μας προσπερνάει καθώς μπαίνει μέσα σε ένα αμάξι.Ο Harry στρέφει το βλέμμα του πίσω και αρχίζει να με προσπερνάει γρήγορα.Τώρα τι έπαθε; τι έγινε;