Ακούγοντας τους περίεργους ήχους στο παράθυρο μου προσπάθησα να μείνω ψύχραιμη.Όλο σκεφτόμουν το μήνυμα.Ποιος ήταν; μόνο ο Harry και ο Louis ξέρουν την αγάπη μου.Και τον αριθμό μου τον έχει μόνο ο Harry.
Πηγαίνω σιγά σιγά στο παράθυρο και κοιτάω προσεχτικά κάτω.Βλέπω ξανθά μαλλιά και τώρα βλέπω τα μάτια του γαλανά.Ο Niall είναι.Βγαίνω έξω από το παράθυρο και τον κοιτάω."Τι κάνεις εκεί;" του λέω και χασκογελάει.Έχει πρόβλημα;
"Κατέβα θέλω να σου πω κάτι" όταν το ακούω αυτό βάζω κάτι πάνω μου και βγαίνω έξω.Οι γονείς μου κοιμούνται.Βαδίζω σιγανά τα σκαλιά και φτάνω στην πόρτα.Την ανοίγω και βγαίνω έξω."Ο Harry έχει νευριάσει παρά πολύ πετάει πράγματα κάτω και έχει κάνει το σπίτι του χάος.Πραγματικά έχει τρελαθεί.Φωνάζει το όνομα σου πριν πετάξει κάτι κάτω και καταστραφεί.Πρέπει να σε δει αλλιώς το δεύτερο στάδιο θα είναι να σκοτωθεί" πραγματικά θέλω να πάω αλλά δεν μπορώ οι γονείς μου θα ανυσηχησουν και θα νευριάσουν."Μα έλειψα για 3 ώρες και έκανε ολόκληρο χαμό;" τον ρωτάω λυπημένη για την κατάσταση που έφτασε.
"Sam σε αγαπάει καλύτερα να γυρίσεις πίσω." θέλω να πέσω στην αγκαλιά του από χαρά.Η μικρή πεταλουδίτσα του αρχίζει να ζωντανεύει.Νιώθω ελάχιστα φτερουγισματα.Μου έλειψε αυτό το αίσθημα είναι η αλήθεια."Συν ότι χρειαζόμαστε την βοήθεια σου στο σχέδιο"
Πέφτω στην αγκαλιά του από την χαρά μου και με κρατάει σφηχτα."Περίμενε" του λέω και ένα χαμόγελο αστράφτει απο ενθουσιασμό.Πηγαινω μέσα στο δωμάτιο μου και κάνω όσο γρήγορα μπορώ.Αφηνω ένα σημείωμα πάνω στο τραπέζι του σαλονιού για να το δουν οι γονείς μου.
Μπαμπά και μαμά χαίρομαι που ξανά γύρισα σε εσάς.Ένας φίλος μου χρειάζεται βοήθεια γιατί πέθανε η μαμά του.Θα σας παίρνω τηλεφωνο κάθε μέρα για ενημέρωση.Με όλη την αγάπη η κόρη σας Samantha.
Όταν βάζω παπούτσια και αφήσω το γράμμα στην θέση του βγαίνω έξω καθώς ο Niall με ακολουθεί εως το αμάξι του.Θέλω τόσο πολύ νσ φιλήσω τον Harry θέλω απλά να πάω να τον δω.Χεστηκα για τον χαρακτήρα του.
Όταν φτάνουμε στο σπίτι ανοίγω την πόρτα και τρέχω στο σπίτι χτυπάω την πόρτα και όταν ανοίγει πέφτω πάνω στην αγκαλιά του.Ανταποδίδει την αγκαλιά αλλά πιο σφηχτά."Μην ξανά φύγεις" μου λέει καθώς φιλάει το πρόσωπο μου ρυθμικά.Η πεταλούδα του τον αγκαλιάζει και αυτή.ΦΤΕΡΟΥΓΙΣΜΑΤΑ παντού μέσα μου.Θέλω να πεθάνω πάνω στην ζέστη αγκαλιά του.
"Μην με αφήσεις να φύγω" του λέω και χαμογελάμε."Ποπο πολύ μελό το κάνατε" μας λέει ο Niall που είναι από πίσω μας.Ο Harry νευρίασε αλλά δεν του πολύ έδωσε σημασία.Ελευθερώνομαι από την αγκαλιά του Harry και μπαίνω μέσα στο σπίτι.