Sam POV
Δεν πιστεύω πως του μίλησα έτσι.Δεν ήμουν εγώ κάποιος άλλος ήταν,κάτι είχα πάθει.Κάτι είχα πιει.Σίγουρα.Δεν θα το έλεγα ποτέ αυτό ειδικά στον Harry."Πες μου τι του είπες." μου λέει ο Louis καθώς εγώ σκεφτόμουν."Εμμ ναι συγνώμη.Άκου Louis σίγουρα κάτι είχα πάθει εκείνη τη στιγμή.Απλά...του είπα ότι καλά έπαθε η αδερφή του και πέθανε και πως θα πω Zayn να τον σκοτώσει.Κοίτα δεν είναι τόσο σκληρά όσο ακούγονται αλλά την αδερφή του ο Harry την αγαπούσε.Απο όσο ξέρω.Δεν τα εννοούσα."
Ο Louis γνέφει ενώ πηγαίνει μέσα.Είμαι ηλίθια.Τι έβγαλα από το στόμα μου εκείνη τη στιγμή; πρέπει να του ζητήσω συγνώμη.Θα τον πάρω τηλέφωνο,να δω τι θα γίνει γιατί είμαι πολύ στενοχωρημένη.
Το σηκώνει στο δεύτερο χτύπημα.
"Παρακαλώ;"
"Εμμ..έλα Harry ή Sam είμαι"
"Έλα μωρό μου τι έγινε;"
Θέλω να κλάψω που ακόμη μου μιλάει.Πως μπορεί;
"Sam;"
"Εμμ ναι συγνώμη...συγνώμη για όλα.Harry θυμήθηκα τι είπα εχτές.Είμαι τόσο μπερδεμένη.Δεν το εννοούσα συγνώμη."
"Harry με ποια μιλάς;"
ΠΟΙΑ ΉΤΑΝ ΑΥΤΉ; ΌΧΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΌ.ΟΧΙ ΟΧΙ.ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕ ΆΛΛΗ.SAM ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ.ΕΚΑΝΕΣ ΒΛΑΚΕΊΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΉΤΗΣΕΣ ΣΥΓΝΏΜΗ.
"Η ηλίθια που κρατάς είναι;"
"Όχι ο Louis είναι"
Γιατί μου είπε ψέμματα; πως μπόρεσε να γίνει αυτό; δεν θα το αφήσω έτσι.Θα τον κάνω να πονέσει περισσότερο από όσο νομίζει.Κλείνω την κλήση και πετάγομαι από το κρεβάτι καθώς βάζω τα παπούτσια μου.Ο Louis με κοιτάει ενώ πάει να με σταματήσει.Βλέπει πως φεύγω με δάκρυα."Τι έγινε;" μου λέει αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να ανταπεξελθω σε άνθρωπο είμαι νευριασμένη.
"Μην με ξανά πλησιάσετε ποτέ.ΤΟ ΑΚΟΎΣ;" λέω οργισμένη στον Louis και τρομαγμένος κάνει άκρη να περάσω.Βγαίνω από το σπίτι και ακολουθώ αργά την διαδρομή που είχαμε κάνει με τον Louis για να με πάει.Την θυμάμαι.Δεν είναι μακριά.
Μετά από 15 λεπτά δρόμου είχα φτάσει έξω από το σπίτι μου.Ανοίγω την πόρτα και χαιρετάω τους γονείς μου."Είναι καλά ο φίλος σου;" εγώ μένω σαστισμένη."Πο-ποιος φίλος;" ρωτάω κάπως περίεργη."Που πέθανε η μαμά του" μου λέει η μαμά μου.Αα ναι σωστά το είχα γράψει σε γράμμα."Ναι όλα μια χαρά τώρα." της λέω και με κοιτάει με ένα χαμόγελο.