35.

136 22 6
                                    

Άνω των 14™

Πέφτω πάνω του ενώ ήδη με κοιτάει.Είμαι μόνο με την μπλούζα.Ο Harry έχει βγάλει το παντελόνι του.Του φιλάω τα σημεία στο θώρακα μέχρι το στομάχι.Αναστενάζει."Πιο σιγά πριγκήπισσα" μου λέει ενώ εγώ γελάω.Τα μάγουλα μου έχουν γίνει κόκκινα από την στάση μου απέναντι του.Ακουμπάω πάνω στον κάβαλο του και έτσι όπως πηγαίνω να του φιλήσω το λαιμό τρίβομαι πάνω του.Τον κάνει να αναστενάξει από ευχαριστήσει.Δαγκώνει τα χείλι του ενώ ήδη έχει έρθει από πάνω μου.Έχει τον έλεγχο αυτός άρα τον αφήνω να κάνει ότι νομίζει.

Μου χαμογελάει και ορμάει πάνω μου τα χείλι του είναι πάνω στον λαιμό μου καθώς μου δαγκώνει μερικά σημεία.Νιώθω άλλος άνθρωπος από την πρώτη μου νύχτα.Όλα από τότε έχουν αλλάξει.Όταν τα χείλι του φτάνουν στο δαντελωτό σημείο του εσωρούχου μου ανατριχιάζω.

"Μην φοβάσαι" μου λέει ενώ έχει κατεβάσει το εσώρουχο μου.Με κοιτάει στα μάτια και μετά αρχίζει να τρίβει στη ζέστη μου περιοχή κάνοντας με να βογκάω.(Αχχ θεούλι μου τι γράφω:( )

Τρίβομαι πάνω του λες και είμαι τίποτα ζώο.Νιώθω την στύση του ήδη ενώ εγώ προσπαθώ να μείνω ψύχραιμη.Όλα είναι καλά μαζί του.Μου φιλάει το στομάχι ενώ αφήνει δαγκωματιές στο στήθος μου.Βάζω τα πόδια μου πάνω στην μέση του.

"Είσαι σίγουρη;" με ρωτάει ενώ γνέφω καταφατικά.Βγάζει και αυτός το υφασμάτινο εσώρουχο του καθώς εγώ κοιτάω αλλού.Μόλις βυθίζεται μέσα μου τσιρίζω αυτός χαμογελάει.Ο πόνος είναι αφόρητος αλλά η ευχαρίστηση κυριεύει μέσα μου.

Σιγανά και προσεκτικά μπαινοβγαίνει μέσα σου.Έχω βουρκώσει από τον πόνο αλλά πραγματικά δεν θες να κλάψεις.Είναι η δεύτερη φορά με τον Harry.Τον εμπιστεύομαι.

Το όνομα του βγαίνει φωναχτά από το στόμα μου όταν τελειώνει τελικά.Οι μπούκλες του στάζουν από υδρώτα το ίδιο και το κούτελο μου.Φέρνει το σεντόνι από πάνω μας ενώ τελικά με αγκαλιάζει και έχει ξαπλώσει στο δικό μου στήθος.

"Ήταν τέλειο" του λέω ενώ μου χαμογελάει ευχαριστημένος.Τα μακριά του τώρα είναι μέσα από τα δάχτυλα μου.Τα χτενίζω καθώς ο Harry απολαμβάνει.Αυτός χαϊδεύει απαλά την κοιλιακή μου περιοχή.Είναι τόσο γαλήνιο το άγγιγμα του.

"Harry δεν θέλω να φύγεις" του λέω ενώ τον φιλάω στο κεφάλι.Ανταλλάξαμε θέσεις ενώ εγώ τώρα είμαι πάνω στο στήθος του κάνει τις ίδιες κινήσεις στα μαλλιά μου ενώ εγώ κλείνω τα βλέφαρα μου.

The Truth.Where stories live. Discover now