39.

153 26 6
                                    

Όταν το περικυκλώνουν ο Zayn βγάζει ένα πιστόλι που είχε στο πίσω μέρος του τζίν."Μου είπες πως δεν είχες φέρει παρέα" μου λέει ενώ τα μάτια του ψηλωγυαλίζουν."Μάλλον έκανα λάθος" του απαντάω.Τα δάκρυα μου έχουν σταματήσει να κυλάνε από τα λόγια του.Είναι τόσο άσχετος,δεν ξέρει τι έχω περάσει εγώ και ο Harry.Αποκλείεται να με άφηνε έτσι."Πιάστε τον" λέει ο ψηλός άντρας από πίσω μου.Τα πράσινα μάτια του πηγαίνουν κατευθείαν στα δικά μου.Καταλαβαίνοντας ότι έκλαιγα πρίν.Του κάνω νόημα πως θα του πω μετά και γνέφει.Τα αγόρια προσπαθούν να πιάσουν το όπλο του Zayn.Ο Zayn όμως με σημαδεύει."Τελείωνε κάντο" του λέω.

Δεν φαίνεται και πολύ σίγουρος για το τι κάνει.Αν με πυροβολήσει τουλάχιστον θα πάω σε ένα κόσμο που δεν θα υποφέρω πια.Δεν θα τιμωρούμε συνέχει.Ο Harry τώρα σημαδεύει τον Zayn,ο Niall κάνει το ίδιο.Απο το φόβο του ο Zayn πετάει το πιστόλι προς την μεριά μου."Τουλάχιστον μπορώ να σε αγκαλιάσω;" με ρωτάει,εγω κοιτάω αμέσως τον Harry.Ο οποίος περιμένει την απάντηση μου."Όχι" του λέω ενώ ρίχνει το κεφάλι του κάτω από την απογοήτευση.Τον περνούν μέχρι το αμάξι τους ενώ του έχουν δέσει τα χέρια.Το πιστόλι του είναι ακόμη κάτω,δεν το αγγίζω όμως.

Πηγαίνω με τον Harry ξανά στο αυτοκίνητο.Δεν λέμε τίποτα σε όλη τη διαδρομή.Μέχρι το σπίτι με αφήνει στην πόρτα."Δεν θα περάσεις μέσα;" τον ρωτάω.Τώρα θα είναι όλα άβολα από το προηγούμενο σκηνικό."Γιατί έκλαιγες;" κάνει και αυτός ερώτηση.Αν του πω θα νευριάσει αλλά δεν έχω τίποτα άλλο να του πω."Θα σου πω όλη τη συζήτηση" του λέω ενώ τον τραβάω μέχρι μέσα.Καθόμαστε στο σαλόνι."Λοιπόν πήγα και μου είπε πως έχει αισθήματα για εμένα.Δεν απαντούσα,ειπε μόνο πως δεν μου αξίζει ούτε αυτός μα ούτε και εσύ.Είπε πως θα με πληγώσεις...με τα λόγια του με έπιασαν τα κλάματα." του εξηγώ.Αυτός γνέφει πιάνοντας τις μπούκλες του."Τον πίστεψες;" με ρώτησε."Στην αρχή λίγο ναι αλλά μετά είπα από μέσα μου πως ποτέ δεν θα μου το έκανες αυτό" του απαντάω.Έρχεται κοντά μου και με φιλάει στο κούτελο καθώς χαμογελάει.Ανταποδίδω το χαμόγελο."Σιγά μην αφήσω μόνη της την πριγκήπισσα μου" μου λέει ενώ εγώ γελάω με τον χαρακτηρισμό που μου έδωσε.Ο Harry με φιλάει και τον χαιρετάω ενώ φεύγει.Πάλι μόνη μου.Βάζω λίγο χυμό στο ποτήρι μου να πιω.Αφήνω το ποτήρι στον νεροχύτη και κατευθείνομαι στο δωμάτιο μου.Αλλάζω ρούχα και ανοίγω τον υπολογιστή μου.

"Εγώ πρέπει να πάω να του πω δύο λογάκια.Θες να έρθεις;" με ρωτάει αλλά εγώ αρνούμαι.Θέλω να σκεφτώ τα λόγια του Zayn λίγο καλύτερα.Προσπαθώ να τον καταλάβω αλλά δεν μπορώ.Μου έχουν σταλθεί δύο emails δεν τα ανοίγω.Το όνομα πάλι λέγεται άγνωστος.Φοβάμαι να τα ανοίξω.Θα περιμένω τον Harry να τα δει και αυτός.Ποιος να είναι ο άγνωστος; βλέπω την ημερομηνία που μου τα έστειλε ήταν πριν 10 λεπτά.Εγώ πριν 10 λεπτά ήμουν με τον Harry κάτω και ο Zayn με τα αγόρια.

Harry POV
Αφήνω την Sam μόνη της και πηγαίνω μέχρι τα αγόρια.Θέλω να μιλήσω με τον Zayn όσο πιο ήρεμα μπορώ.Είπε ψέμματα στην Sam ποτέ δεν θα την άφηνα.Και αν την άφηνα τότε θα το έκανα για το καλό της.Φτάνω έξω από το δωμάτιο και βλέπω τον Louis να μιλάει μαζί του.Κάτι μάλλον του είπε και ο Louis τσαντίστηκε.Θα τον ρωτήσω μετά.Ο Zayn κοιτάει εμένα και τρέμει,αυτό ήθελα να γίνει.


Θέλω να με τρέμει γιατί δεν το έχω σε λίγο να τον σκοτώσω.Χτύπησε την κοπέλα μου,και θα το πληρώσει.Πηγαίνω κοντά στο τραπέζι."Πες μου γιατί χτύπησες την Sam.ΤΩΡΑ." του λέω ενώ προσπαθώ να είμαι όσο πιο ψύχραιμος μπορώ."Γιατί είπε πως είμαι χυδαίος" μου λέει.

"Εε και; δεν ισχύει; τιμωρουνταν συνέχεια από τον χαμό της αδερφής της.Είσαι ένα μάτσο από σκουπίδια.Δεν είσαι άνθρωπος,δεν ξέρεις τι πέρασε."

"Ξέρω τι πέρασε,και πολύ καλά μάλιστα.Δεν της αξίζει κανείς.Είναι μια αγνή και αθώα κοπέλα που ούτε καν πρέπει να σε κοιτάει με αίσθημα.Έπρεπε να σε συχαίνεται όπως εμένα."

"Σκάσε"

"Να σκάσω; γιατί δεν έχω δίκιο; σε ξέρω πολύ καλά Styles πηγαίνεις με οποία βρεις μπροστά σου.Η Sam είναι αδύναμη δεν θα αντέξει και την δική σου απόρριψη"

"Την αγαπάω δεν θα την απορρίψω.Δεν έχεις το δικαίωμα να της μιλάς από την στιγμή που της χάλασες την ζωή"

"Ήμουν μικρός με ανάγκασαν"

"Δεν με ενδιαφέρει.Δεν θα της ξανά μιλήσεις αλλιώς θα την πληρώσεις ακριβά.Και πες στον πατερουλη σου να μας αφήσει ήσυχους όλους."

Του λέω ενώ βγαίνω από το δωμάτιο.Καλώ τον αριθμό της Sam.Στο τρίτο μπιπ το σήκωσε.

"Ναι;"

"Έλα Sam εγώ είμαι"

"Έλα τι έγινε;"

"Του μίλησα δεν νομίζω να σε ξανά πειράξει"

"Εντάξει ευχαριστώ"

"Δεν κάνει τίποτα όμορφη θες να έρθω από εκεί;"

"Έλα γιατί είμαι μόνη μου"

"Εντάξει έρχομαι σ'αγαπώ"

"Και εγώ"

Κλείνω την κλήση και πηγαινω προς το σπίτι της.Θα της πω όλη την αλήθεια για ότι είπαμε με τoν Zayn δεν θέλω να κρατάμε μυστικά.


Φτάνω απέξω αλλά βλέπω πως έχει ένα βανάκι μαύρο απέξω.Ωχχ SAM.Πηγαίνω σπίτι της και βλέπω μισάνοιχτα την πόρτα.Ακούω έναν άντρα να μιλάει.Η Sam να κλαίει.Δεν αντέχω μπαίνω μέσα και βγάζω το όπλο μου.

Γεια σας.Αυτό είναι λίγο μικρό κεφάλαιο αλλά το βράδυ θα μπει ένα μεγάλο.Σας ευχαριστώ πολύ.Bye.💜

The Truth.Where stories live. Discover now