"Λοιπόν Sam σε...σε αγαπάω εντάξει; δεν μπορώ να το εκφράσω όπως το εκφράζεις εσύ όμως.Είναι περίεργο το συναίσθημα μου." λέει και ξαπλώνει πίσω.Εγώ δεν μπορώ να ανοίξω το στόμα μου να μιλήσω.Έχω μουδιάσει ολόκληρη."Τι-τι εννοείς δεν μπορείς να το εκφράσεις;" καταφέρνω και ρωτάω.Βλακεία έκανα θα το κάνω χειρότερο το πράγμα."Δεν μπορώ να το εκφράσω γιατί είμαι σκοτεινός.Ποτέ δεν είχα συναίσθημα για κοπέλα.Αλλά μόλις σε γνώρισα όλα άλλαξαν μέσα μου." μου είπε και τότε κυριολεκτικά αρχίζω να κλαίω από συγκίνηση.Είναι ο μόνος που μου τα έχει πει αυτά.
Και χαίρομαι που είναι ο πρώτος μου."Μάλλον μετά από αυτό που θα σου πω δεν θα με αγαπάς πια όμως.Θα τρομαξεις." μου αναφωνεί.Βλέπει που κλαίει και γυρνάει γρήγορα προς την θέση μου.Βάζει τους μεγάλους του αντίχειρες στα μάγουλα μου και τραβάει τα δάκρυα μακριά."Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ Harry ποτέ." λέω και πέφτω μέσα στην αγκαλιά μου.Ανταποδίδει την αγκαλιά και είμαστε έτσι για κάποια λεπτά.Δεν θέλω να αφήσω τον ώμο παρηγοριάς μου.Είναι τόσο ζεστός.Τόσο τρυφερός."Λοιπόν ακού με.Εχω να σου πω κάτι.Θα έχεις το περιθώριο να κάνεις οτι θέλεις." μου λέει και γνέφω."Αυτή η επίθεση που μάλλον θα κάνουμε στο κτήριο αυτό δεν είναι η πρώτη μου επίθεση.Εχω σκοτώσει και άλλους ανθρώπους." μου λέει και τότε το αίμα μου κόβεται.Τέτοιος άγγελος και σκότωσε ανθρώπους; τα φτερά της πεταλούδας του έχουν γεμίσει με αίματα από την έκρηξη της καρδιάς μου.
Δεν κάνω τίποτα είμαι ακίνητη στην θέση μου.Από την μια τον φοβάμαι αλλά από την άλλη το είχα καταλάβει ότι κάτι παίζει με την δουλειά του."Δεν θα φύγω Harry μην κρύβεις τα μάτια σου" του λέω καθώς βλέπω τα μάτια του να είναι βουρκωμένα.Οι μπούκλες στα μαλλιά του να πέφτουν στον λαιμό του.Του χαϊδεύω απαλά το κεφάλι του και τον κάνει να ηρεμεί."Σ'αγαπώ Sam" μου λέει και τον φιλάω.Ανεβαίνω από πάνω του και τον φιλάω παντού να του δείξω πόσο ήθελα να το κάνω αυτό.Με πιάνει και με αφήνει στην θέση μου."Μάλλον πρέπει να πάμε σπίτι τώρα." λέει και μου χαμογελάει.
Μετά από 9 ώρες↘
Ο Harry κοιμάται από της 00:30 ώρα.Εγώ δεν μπορώ να κοιμηθώ όμως.Κάτι σκέψεις είναι μέσα στο μυαλό μου.Όπως βλέπω το καλό γυμνασμένο του σώμα σκέφτομαι και τον θάνατο αυτών των ανθρώπων από τα χέρια του.Μπορεί να του έκαναν την ζωή δύσκολη όπως μας έκανε ο Zayn.Ο θυμός κυριεύει μέσα μου για τον Zayn όλο και περισσότερο.Πως κατάφερα και έπεσα στο δόλωμα του.Είμαστε αγκαλιά με το όμορφο αγόρι και νιώθω επιτέλους διαφορετική.Τον αγαπώ και από το πρωί που μου είπε τέτοιο πράγμα πραγματικά νιώθω άλλος άνθρωπος.Νιώθω επιτέλους το φως μέσα μου.Νομίζω με θεράπευσε.Του χαϊδεύω σιγανά τα μαλλιά του.Είναι ελαφρά ανακατεμένα,οι καστανές λαμπερές του μπούκλες είναι πάνω στα μάτια του και τις διώχνω.Τον επεξεργαζομαι μέχρι να με πάρει ο ύπνος.
_____________
Ανοίγω αργά και βασανιστικά τα μάτια μου ενώ νιώθω αρκετά κουρασμένη.Το χτεσινό μου ξενύχτι ήταν από τα μεγαλύτερα μου.Ο Harry δεν είναι στο δωμάτιο.Θα τον είχα καταλάβει.Σηκώνομαι και βάζω μια μπλούζα του που είναι λίγο ποιο πάνω απο τα μπούτια μου.Δεν κάνει εμφανές το εσώρουχο μου.Δεν τον ντρέπομαι.Είναι εντελώς φυσιολογικό το σώμα ενός ανθρώπου όλοι είμαστε άνθρωποι.
Κατεβαίνω τις σκάλες.Το φως του ηλίου ακουμπάει στα μάτια μου κάνοντας με να τα κλείσω για λίγο.Μόλις τα ανοίγω βρίσκομαι μπροστά του.Το στήθος του είναι τώρα στο πρόσωπο μου κοιτάω ποιο πάνω και βλέπω τα πράσινα του μάτια ορθάνοιχτα.Θεέ μου είναι πανέμορφος όταν ξυπνάει.
"Καλημέρα όμορφη.Ή μάλλον να πω καλό μεσημέρι όμορφη." μου λέει και με φιλάει.Δαγκώνω τα χείλι μου όταν τον βλέπω μόνο με το παντελόνι του."Καλημέρα Harry" του λέω γεμάτη χαρά.Η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι μόνο τα λόγια του.
Λογικό.
"Λοιπόν τι θες να φάς; έφτιαξα τηγανιτές και μακαρονάδα." μου λέει κοιτάζοντας την τηλεόραση."Μάλλον θα φάω τις τηγανιτές" γελάει και σηκώνεται καθώς τον σταματάω."Harry δεν με πειράζει το θέμα της δουλειάς σου καταλαβαίνω τι έχει γίνει" τον διακόπτω βάζει τα χέρια του στα μπούτια μου ξανά και με σηκώνει τα πόδια μου έχουν γατζωθει στη μέση του.
Με κολλάει στον τοίχο της κουζίνας αφήνοντας παθιασμένα φιλιά στον λαιμό και όλο μου το πρόσωπο.Ρουφάει απαλά το κάτω μέρους του αυτιού μου και βγάζω ένα λυγμό από τον μικρό πόνο που μου προκάλεσε.Γλύφει ανταποδίδω το χαμόγελο.
"H-harry" λέω με δυσκολία."μμμ.." αναφωνεί καθώς είναι προσηλωμένος σε αυτό που κάνει.Μου βγάζει την μπλούζα σιγά.Ακόμη δεν ντράπηκα που είμαι με τα εσώρουχα.
Όταν κοιτάει το σώμα μου το κοιτάει γεμάτος πάθος."Έχεις υπέροχο σώμα" μου λέει με γουρλωμένα μάτια.
"Χμμ" του απαντάω με αρκετή δυσκολία στην ομιλία μετά αυτά τα φιλιά.Βγαίνει λίγο από την αγκαλιά μας και κοιτάω το τατουάζ του στο στομάχι του κάνοντας με να χαμογελάσω."Γιατί χαμογελάς;" με ρωτάει γεμάτος απορία.Εγώ δεν του απαντάω συνεχίσω να κοιτάω τα μάτια του.
"Η επίθεση μας είναι σε 3 μέρες.Πρέπει να σε ετοιμάσω λίγο." μου λέει και με σηκώνει ξανά πηγαίνοντας με έξω στον κήπο του σπιτιού.Έχει αρκετό χώρο.
Βγαίνουμε έξω και με αφήνει πάνω στο χορτάρι καθώς πηγαίνει μέσα φέρνοντας δύο μαξιλάρια.