Harry:"Θα με βοηθήσεις να βρω ποιοι συνεργάστηκαν στην δολοφονία της αδερφής σου, για να τους αποτρέψουμε από την κοινωνία.Sam δεν ήταν μόνο η αδερφή σου αυτή που σκότωσαν.Ήταν και η δική μου.Ξερω τι νιώθεις και εγώ ήμουν μακριά από τους ανθρώπους μέχρι που γνώρισα εσένα."
Τα λόγια του με κάνουν να βουρκώσω.Δεν μπορώ να βγάλω λήψη.Νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν.Θέλω να τον παρηγορήσω.Η πεταλούδα του θέλει να τον αγκαλιάσει,να του πει πόσο τον αγαπάει.
"H-harry δεν το ήξερα λυπάμαι" του απαντάω "Θα σε βοηθήσω θέλω να πάρω εκδίκηση" του λέω και ένα χαμόγελο απλώνεται το στόμα του κάνοντας τα λακκάκια του εμφανή."Θέλω πάντα να χαμογελάς σου πάει" του λέω καιτα μάγουλα του κοκκινίζουν καθώς δαγκώνει το κάτω χείλος του.
Με πλησιάζει και λύνει σιγανά τα σκοινιά.Οι καρποί μου έχουν ματώσει.Ο Harry τους κοιτάει προσεχτικά και επεξεργάζεται τις πληγές μου.Οταν ακουμπάει με τσούζει παρά πολύ "Αουτς" αναφωνώ και ακούγοντας με,με αφήνει.
"Μείνε εδώ πρέπει να τα πλύνω για να μην μολυνθείς" κάθομαι στην ίδια θέση και κοιτάω το δωμάτιο του Harry.Κάθομαι πάνω σε ένα διπλό κρεβάτι με άσπρα σεντόνια και πολλά μαξιλάρια.Άνετο.Απέναντι μου υπάρχει ένα τραπέζι που πάνω του στηρίζεται η μεγάλη τηλεόραση.Το βλέμμα μου πηγαίνει στο παράθυρο του δωματίου που από εκεί μπαίνει ο ήλιος.
Το φως του ηλίου με καίει.Ζέστη επικρατεί στο σώμα μου αυτή τη στιγμή.Θέλω να πιω νερό.
Ο Harry μπαίνει μέσα στο δωμάτιο κρατώντας ένα κουτί και μια πετσέτα.Βγάζει προσεχτικά ένα φάρμακο που είναι σε υγρή μορφή και το τοποθετεί στην πετσέτα.Μου Πέρνει το χέρι και μου κάνει νόημα να ότι θα τσούξει.Καθώς ακουμπάει αρκετά σιγανά την πετσέτα πάνω στο πληγωμένο μου καρπό το αριστερό μου χέρι ήδη έχει γατζωθει πάνω στο σεντόνι.
Τα νύχια μου κάνουν αργές κινήσεις πάνω στο κρεβάτι κάνοντας τον Harry να σταματήσει να μου καθαρίζει την πληγή."Τέλος είσαι μια χαρά" μου λέει και με φιλάει στο μέτωπο.Σηκώνομαι και τον ακολουθώ όταν πηγαίνει προς την κουζίνα.
Πέρνει ένα ποτήρι και βάζει κρύο νερό και μου το δίνει.Το πίνω όλο σε 5 δευτερόλεπτα."Λοιπον για πες το σχέδιο σου" του λέω και πριν μου απαντήσει χτυπάει το κουδούνι.Αγχωμένος μου κάνει νόημα να κάτσω εκεί.
Ο Harry ανοίγει την πόρτα και βλέπω τον Niall τον Liam και το καστανό με γαλανά μάτια όμορφο αγόρι.Δεν είχαμε και καλή σχέση την πρώτη φορά αλλά ελπίζω να καλυτερεψει.
Μπαίνουν μέσα και με κοιτάνε όλοι τρομαγμένοι από την παρουσία μου."Παιδιά η Sam είναι" λέει το όμορφο αγόρι και γνέφω σαν ευχαριστώ."Αα ναι" λένε και οι δύο ταυτόχρονα.Τι χαζοί Θεέ μου πριν 2 εβδομάδα γνωριστήκαμε και δεν με θυμούνται;
Τέλος πάντων ο Harry έρχεται κοντά μου νιώθω την ζέστη του ανάσα να φτάνει στο στεγνό μου σώμα."Οι καινούριοι σου συνεργάτες" μου λέει σιγανά στο αυτί και μας φεύγει ένα μικρό γελάκι που μάλλον ακούστηκε σιγανά.
Ακόμη είναι αστείο.Δεν ξέρω γιατί."Louis χάρηκα" απλώνει το χέρι του για χειραψία και ανταποκρίνομαι "χαίρομαι που σε γνωρίζω" όταν μου χαμογελάει κοιτάω στο βλέμμα του Harry που είναι στραμμένο πάνω στον Louis.
Ο Louis σταμάτησε την χειραψία παρά πολύ γρήγορα.Βηχω ειρωνικά στον Harry και τότε πηγαίνω και καθομαι δίπλα του.Είμαστε αρκετά κοντά στο να αγγίξουν τα πόδια μου στα δικά του."Εμμ παιδιά να σας πω πως η Sam θα μας βοηθήσει με το σχέδιο" όλοι μένουν άφωνοι από την ανακοίνωση του Harry."Σίγουρα μπορεί να το κάνει; είναι επικυνδ-" λέει ο Liam αλλά πριν καλά ολοκληρώσει τον σταματάει ο Harry λέγοντας "Θα της μάθω οτι χρειαστεί.Θα την προστατέψω σε ότι γίνει.Θέλει να εκδικηθεί τον Zayn όσο και εμείς"
Λέει καθώς γυρνάει το βλέμμα του πάνω μου.Δεν κάνω τον κόπο να μιλήσω νομίζω τα είπε όλα."Εντάξει τότε" λέει ο Louis και εκεί ανακουφίζομαι στην αρχή νόμιζα πως θα γελάσουν μαζί μου αλλά δεν το έκαναν.
Θα τα πάμε καλά σαν συνεργάτες.Θα συνεργαστούμε πολύ καλά."Την Παρασκευή θα είναι το πρώτο μας 'χτύπημα' στην soon" λέει ο Niall και από εκεί καταλαβαίνω πως πρέπει να φοβηθώ δεν έχω μάθει καν τίποτα για αυτή την εταιρία.
"Sam θα πρέπει να σου μάθουμε τα κυριότερα πράγματα για αυτό που πάμε να κάνουμε.Δεν πρέπει να μιλήσεις σε κανέναν για αυτό και δεν πρέπει να σου ξεφύγει τίποτα.Θα μένεις κανονικά στο σπίτι σου ζώντας κανονικά την ζωή σου." λέει ο Liam και εκείνη την ώρα θέλω να πάρω ένα όπλο να αυτοκτονήσω.Πως μπορούν να μου ζητάνε να συνεργαστώ μαζί τους σε κάτι που δεν ξέρω κάν τι να κάνω.
"Δεν πρόκειται να την πάω πίσω ξέρουν που μένει.Είναι το πρώτο τους δόλωμα για να μας καταστρέψουν." λέει ο Harry και έρχεται ένα αίσθημα αγανάκτησης μέσα μου, και βέβαια δεν θέλω να φύγω μακριά του.Δεν θα ζήσω θα γυρίσω πάλι στο σκοτάδι μου και δεν μ'αρέσει αυτό.Θέλω να τον βλέπω κάθε μέρα δίπλα μου.
"Harry οι γονείς της έχουν βάλει όλα τα περιπολικά να ψάχνουν για αυτή θα μας βρουν" συνεχίζει ο Niall και τότε πραγματικά λυπάμαι.Θέλω να τους πω πως είμαι καλά να μην ανυσηχουν.Αν η μαμά μου δεν με νιώσει κοντά της τότε θα πεθάνει.
Δεν θα αντέξει χωρίς εμένα ήδη έχει κατεστραφει η μισή της ζωή από το θάνατο της αδερφής μου.
Αυτό είναι άλλο ένα κεφάλαιο για σήμερα.Μικρό αλλά ήθελα να συνεχίσω την ιστορία.Σας αγαπώ.Άλλη φορά θα βάζω περισσότερα πράγματα.Bye and enjoy.💓(αφήστε ένα ⭐ και ένα 💬)