12.

223 36 6
                                    

Καθώς τον φιλούσα κάτι μέσα μου,μου έλεγε πως ήταν της στιγμής.Ταράχτηκε και με φίλησε και εγώ αυτό θα έκανα.Οπότε μόλις εισχωρεί η γλώσσα του στην στοματική κυλότητα μου τον σπρώχνω όσο πιο δυνατά μπορώ.Αποχωρεί.

"Τι έπαθες;" μου λέει ενώ εγώ έχω σκύψει το κεφάλι μου αγνοώντας το όμορφο πρόσωπο του.Απλά δεν θέλω να πληγωθώ περισσότερο.Έφτασε ο θάνατος της αδερφής μου για την τιμωρία μου.Δεν μου φτάνει και αυτή.

"Απλά σκέφτομαι λογικά.Θες να με σώσεις το καταλαβαίνω αλλά δεν θέλω να εκμεταλλεύεσαι.Harry έχω αισθήματα για εσένα εντάξει; και το καλύτερο για να σε ξεπεράσω θα ήταν να φύγω" όταν το λέω αυτό σηκώνομαι και πηγαίνω μέσα στα παιδιά.

"Βγαίνω έξω και περιμένω κάποιον να με πάει σπίτι" λέω καθώς περπατάω προς την έξοδο.Και για καλή μου τύχη ο Harry δεν με σταμάτησε αυτή τη φορά απλά με κοιτούσε αδιαφοροντας στις κινήσεις μου.

Εκείνη την ώρα ήθελα να τον πιάσω και να τον χαστουκίσω αλλά δεν το έκανα.Ήξερα πως έχω δίκιο για αυτό και τον άφησα στην ησυχία του.Σταμάτησα να τον κοιτάω όταν ο Louis σηκώνεται και έρχεται προς το μέρος μου."Είσαι σίγουρη;" μου ψηθυριζει στο αυτί καθώς νιώθω την ανάσα να χτυπάει πάνω στο δέρμα μου.

Γέρνω το κεφάλι μου καταφατικά και βγαίνουμε έξω και τους χαιρετάω όλους εκτός από εκείνον τον άνθρωπο που με έκανε καλά αυτές τις μέρες,και τον ευχαριστώ από τα μέσα της καρδιάς μου.Απλά θέλω να γυρίσω στο σκοτάδι μου.Δεν θα είμαι καλύτερα αλλά θα είναι αυτός.Θέλω να είναι καλά με την δουλειά του.

Ότι και αν είναι.Μπαίνουμε σε ένα μαύρο τζιπ και ο Louis βάζει την ζώνη ασφαλείας όταν κάνω το ίδιο.Αφήνω το κεφάλι μου ελαφριά στο τζάμι του γυαλισμενου αμαξιού και χαλαρώνω από τις σκέψεις μου.

"Louis υποσχέσου μου πως θα τον ξανά δω" του λέω και τα σμαραγδένια του μάτια με κοιτάνε."Τον αγαπάς; αν τον αγαπάς τότε στο υπόσχομαι" δεν πιστεύω αυτό που μόλις τώρα είπε.Είναι καλό που με καταλαβαίνει μάλλον βρήκα τον άνθρωπο που πρέπει να ανοιχτώ επιτέλους.Να του πω τι έπαθα αυτά τα τελευταία χρόνια και πως εξελίχθηκαν μετά την γνωριμία μου με τον Harry.

"Τον αγαπάω παρά πολύ Louis απλά ήθελα να τον αφήσω να σκεφτεί περισσότερο και να μην ορμάει στο ψητό.Αυτό θα σας κάνει ευκολότερο το σχέδιο.Αυτή θα ήταν η βοήθεια μου να σας δώσω ήθος και να σας πείσω να σκέφτειται πριν κάνετε αυτό που θα κάνετε.Για αυτό και φεύγω."

The Truth.Where stories live. Discover now