"בצפון הארץ ניצב הר. הגובה שלו בלתי ייאמן, אי אפשר לצפות לפסגה, ואף אחד לא יודע מה נמצא שם למעלה. הוא מכוסה קרח ושלג קפוא וישנה אגדה שהקסם שם מסוגל לעשות ממש הכל." איב הסבירה לכולם בזמן שהתגודדו לפניה, והתקבצו בתוך הסלון של ארמון הכתר.
"את חושבת שהוא יהיה מסוגל לפרק את החומה?" כריס שאל אותה.
"אני מניחה." היא משכה בכתפיה. "כמו שאמרתי, אף אחד לא יודע מה נמצא שם למעלה."
"תזכירו לי למה אתם לא יכולים פשוט לפרק אותה?" רג'י שאל אותם במבט מכווץ.
"זה לא כל כך פשוט כמו שזה אולי נשמע." נואר הסבירה.
"החומה הזאת ענקית. לעולם לא נצליח, רק אנחנו, לפרק את כולה לפני שאבא שלי יעצור אותנו." כריס המשיך את תשובתה.
"ומה עם החבר הקוסם הזה שלכם?" הוא המשיך לחקור.
"הוא לא רוצה לעשות את זה." אנג'י השיבה.
"הו, כן. מצפון של גיבורים." הוא נזכר. "איך יכולתי להיות כזה תמים?"
"בכל מקרה," איב הרימה את קולה. "אולי יוכל להיות שם משהו שיעשה את העבודה מבלי לעורר מהומה גדולה מדי."
"בתקווה." כריס אמר.
"אז, מתכוונים לצאת?" קארל שאל אותם. "או שממשיכים לדבר?"
"נצא." כריס החליט מיד. "אתם יודעים איך להגיע לשם, נכון?" הוא שאל בכלליות, אך כיוון את מבטו אל איב.
היא חייכה אליו. "כן." השיבה, וקמה מהכסא. "בואו."
אדוארד עדיין היה המום ממה שקרה לו.טוב, הוא כן הצליח למצוא את הבת של החתול במגפיים, מי שחיפש, אבל גם מצא יחד איתה את הנכד של ג'ק, ההוא מהסיפור על אפוני הפלא, שמסיבה מסוימת, יש לו את אותו השם כמו לסבו. אותו הוא לא חיפש. למען האמת, ממנו הוא השתדל להימנע. ג'ק עצמו דווקא החליט להידבק אליו. אדוארד די חשש מהסיבה, אם היא בכלל קיימת, ולא בדיוק ידע מה לעשות.
"אתה חיפשת אותי?" הנערה הג'ינג'ית בעלת מאפייני החתול הבולטים פנתה אליו. היא לבשה מגפיים גבוהות וחומות, חצאית קצרה וחומה, גופיה לבנה ועליה ז'קט חום פרוותי, וענדה שרשרת עם תליון ניב לבן. הוא תהה איך התלבשה פתאום, כי רק לפני כמה רגעים הייתה חתולה קטנה ועירומה, אך הפרט הזה לא שינה לו כל כך, עד כדי שבאמת יחליט להתעמק בו. הבחורה הצעירה הזאת הייתה הכי קרובה לחתול שחיפש מלכתחילה, שמה היה פרספונה, והוא הניח, וקיווה, שהיא תהיה טובה כמוהו.
"את אבא שלך, אבל אני מניח שגם את תוכלי לעזור." אדוארד השיב לשאלתה.
"הו, איזה יופי!" היא מחאה כפיים בהתרגשות. "במה אני יכולה לעזור לך?"
YOU ARE READING
מצוד הנבלים (ספר 3)
Fantasiaבפקודת המלך ארתור, הממלכה התחלקה לשניים. חומה גדולה מפרידה כעת בין שני חלקים- הגיבורים בדרום והנבלים בצפון. בכדי למנוע מלחמה העלולה להתגשם, ההצעה תהיה מבטיחה לרבים. לא עוד פשעים, לא עוד ויכוחים- כל צד לעצמו. אך כמו בכל החלטה יש גם את המתנגדים לה, וב...