Când cobor scările pline cu pahare roșii, admir tablourile alb negru de pe pereți. Seara trecută nici nu le-am observat. Și e cam greu, din moment ce îți sar in ochi.Mai sunt prin preajma câteva persoane in camera de zi, toate dorm înghesuite pe canapele.
O iau spre bucatarie unde îl gasesc pe Logan căutând ceva in dulapuri.
"Neata" îi spun și ma așez pe unul din scaunele curate. Nu stiu a cui e apartamentul dar va avea multă curățenie de făcut.
"Buna dimineata" îmi zâmbește scotocind prin dulapuri in continuare "Unde ai dispărut aseară?"
"Eram sus"
"In sfârșit" spune scoțând un pahar curat din dulap. Îl umple cu apă și îl dă peste cap. Mai repeta gestul de doua ori pana când îmi observa sprâncenele ridicate "Ce?"
"Când ai baut ultima data apă? Săptămâna trecută?" Întreb ironica.
"După o noapte ca seara trecută, as putea sa beau și doi litri" îi dau dreptate, înfățișarea lui striga de la depărtare, sunt mahmur. Cearcanele lui sunt mult prea evidente, iar parul blond îi sta in toate direcțiile. Chiar și hainele îi sunt sifonate, constat când îi trimit doua mesaje Caitlinei.
La patru dimineața mi-a dat ea prima mesaj, spunând sa o astept in bucatarie la ora șapte.
E și un sfert deja iar ea nu apare. Și nici Chase.
"Logan, îmi dai te rog numărul lui Chase?"
"Da, sigur" îmi zâmbește si îmi dictează numărul.
Va astept in bucatarie de cincisprezece minute. Unde sunteți?, îi scriu după ce i-am salvat numărul in agendă.
"Tu arați destul de bine după o petrecere" face semn spre mine. Îl privesc amuzată când îi zăresc cuta dintre sprâncene.
"Eu mereu arăt bine" ma laud iar el rade.
Acum coboram, îmi scriu amândoi in același timp.
Aud niște pași coborând scările iar când îi vad pe Chase și Caitlin intrând in bucatarie spun "Ia uite cine au apărut"
Caitlin isi strânge ochii rușinată și deschide geamul.
"Scuze, aveam telefonul pe vibrații și nu ți-am văzut mesajele"
Băieții dau mâna iar Caitlin se pune langa mine.
"Doamne, ce rău ma simt" isi lasa capul pe masă.
"Te și miri? Ai baut aproape o sticla de votka de una singură" îi spune Logan. Observ ca și-a aranjat parul, iar acum pare mai decent.
Îi mângâi crestetul capului și o privesc cu părere de rau. E nașpa mahmureala.
"Mai stam pe aici? Nu de alta, dar azi as cam vrea sa ajung la primul curs" spun pe un ton ironic dar vorbesc serios.
Caitlin râde și Chase mă întreabă dacă am chiulit in prima zi de facultate.
"Nu am chiulit, am întârziat câteva minute și profesorul nu m-a mai lasat sa particip la curs" zambesc vinovata.
"Trebuie sa mai apară Darren și după pornim"
"Darren?" Întreb nesigură iar el ma aprobă.
"Sunteți gata?" Îi aud vocea undeva din spatele meu dar rămân nemișcată.
"Dada" spune Caitlin ridicându-se. Îi copiez gestul încordată și refuz sa-l privesc. Doar când Chase îmi face semne sa-i urmez, reușesc sa îmi mișc picioarele.
Coboram scările intr-o liniște apăsătoare și trebuie sa îmi păstrez atenția fixata pe picioarele mele dacă nu vreau sa fiu culeasă de pe jos. Nu o sa mai încalț prea repede pantofi cu toc, asta e sigur.
Rămân confuza când Darren e cel care deblochează ușile mașinii și urca la volan. Ma opresc la un pas depărtate când Caitlin și Chase se pun in spate, închizând usa după ei.
"Vrei sa te ajut sa urci?" Ma ia peste picior Darren și deschide usa pasagerului din interior.
"Cam greu așa ceva, din moment ce vine de la tine" ma resemnez și trântesc intenționat portiera. Îi aud dinții scrâșnind, și pentru prima dată îmi fac curaj și îl privesc zâmbind. Ce mult îmi place expresia asta al lui, cu buzele strânse și incruntatura aia dintre sprâncene. As rade acum de victoria mea, dar m-ar crede nebuna.
Îmi pierd zâmbetul când frânează brusc și ajung cu mâinile pe bord.
"Ai uitat sa îți pui centura" rosteste imediat.
Îmi rânjește privindu-mă superior.
Ignor usturimea pe care o simt in pălmi și îmi pun centura. Nu-l suport. Cum am putut fi atrasa de el la început? Îmi vine sa-mi dau cu capul de ceva, la cât de idioată am fost.
"Poti sa fii mai nesuferit de atat?" Întreb ironic. Dar când baga in viteza a cincea și intra pe banda cu sens opus îi arunc o privire încruntată. E linie continuă. Ce dracu? Nu stie regulile de circulație? Cum și-a luat permisul de conducere? Ma întreb continuand sa îl privesc, însă când Chase începe sa-l înjure, obligându-l să schimbe banda, îmi întorc privirea curioasa in față.
Se aproprie o mașină spre noi, claxonând și incercand sa-i spună lui Darren sa reintre pe banda lui. Gata, îmi retrag cuvintele, poate fii și mai nesuferit. Și idiot.
Apasă accelerația și virează puternic pe banda corespunzătoare, iar din cauza virajului brusc mă izbesc de portiera și scot un icnet.
"Ba da, pot" vine răspunsul lui.
Odată ajunsă in parcarea campusului, nu astept nici măcar sa oprească motorul căci ies din mașină ca arsă. Mai aud o portieră deschizându-se dar nu îmi întorc capul doar atunci când o aud pe Caitlin spunându-mi sa o astept. Schimba doua vorbe cu Chase și gesticulează in mod repetat spre Darren.
Când se aproprie de mine reușesc să-i descifrez expresia mai bine. Pare nervoasa, iar felul in care isi musca buzele îmi dă de inteles ca s-a speriat și ea.
"Ce e gresit cu el?" O întreb când se mai liniștește. Pare mult mai speriată decât mine, și ma gandesc serios la posibilitatea de a-l căuta doar pentru a îl plesni.
"La el totul e gresit"
Isi scoate cheile din geantă și deschide ușa. Nu e tocami răspunsul pe care îl așteptam dar ma mulțumesc cu el iar după ce îmi schimb hainele și îmi șterg rimelul de sub ochi, mă îndrept spre cursuri.
CITEȘTI
Hopeless
RomanceNiciodata nu s-a simtit completa. Avea impresia ca ceva lipseste din fiinta ei. Era confuza, spera ca odata ajunsa la facultate, confuzia si incertitudinea bazata pe copilaria ei, vor disparea. Insa cand l-a cunoscut in prima zi de facultate, pe el...