Dimineața urmatoare m-am trezit cu niște cearcăne uriașe, cauza lor principală a fost lipsa somnului, care de astfel se datorează băiatului cu ochii verzi. Arătam îngrozitor și aveam o durere de cap care nu voia sa dispară chiar dacă luasem calmante. Cailtin nu mi-a observat starea morbidă sau poate nu a vrut s-o facă.Nu trebuia sa accept sa merg la cumpărături, deși noaptea trecută nu m-am gândit la o posibilă migrena.
Mi-am prins parul într-un coc dezordonat și am luat-o pe urmele Caitlinei.
"Arați ca naiba" îmi spune într-un final.
Sunt nevoită sa îmi dau ochii peste cap când observ in hol un cuplu, sărutându-se. Lucru care îmi reamintește instant de Darren, încă nu-mi pot admite nici mie însămi faptul ca l-am sărutat...defapt el m-a sărutat. Dar eu nu m-am împotrivit, deci da...ne-am sărutat...in casa lui...mai exact...pe blatul din bucatarie.
"Asta mă scapă de cumpărături?"
Își minjeste ochii la mine ca apoi sa clatine din cap. Bineînțeles ca nu-i de acord, nu după ce am rostit intrebatea pe un ton plin de ironie.
"Promisiunea-i promisiune"
"Nu îmi amintesc sa fi promis ceva"
Îmi răsucesc din mers talismanul de la baza gâtului—un tic de care nu pot scăpa— și astept să-mi răspundă, însă face exact opusul a ceea ce gândeam. Și nu doar tace, dar mă și smucește de brat, pana ajungem într-un loc mai ascuns.
"Ce Dumnezeu faci?"
Îmi trec degetele peste locul in care m-a prins și constat ca și-a înfipt unghiile in pielea mea.
Isi lasă capul pe spate și inspiră adânc, deși trec doua minute bune, Caitlin rămâne nesmiscata, eu pe de altă parte, îmi schimb poziția din secundă-n secundă.
Îmi ridic bărbia și îl observ la o distanță de aproximativ cinci metri pe Chase. Evident, nu e singur. El niciodată nu e singur. Nu după cina aia, cel puțin. Este cu o miniona blonda, pe care o tine de mână.
Ce dracu?!
Printr-o smucitură, îmi întorc capul spre Cailtin, începând să îi cer niște explicatii din priviri. Dar tinand cont de faptul ca are capul lasat pe spate și ochii bine strânși, nu-i de mirare că nu le observă.
"Au plecat?"
Tresar vizibil când colega mea de cameră s-a sinchisit sa vorbească. Aprob usor știind la cine se referă și îi fac semn sa o ia spre ieșirea din clădire.
Sunt nevoită sa îmi mușc limba ca sa nu-i pun o întrebare prostească și astept să înceapă ea discuția, mai bine spus, să înceapă să-mi dea niște explicatii.
"E noua lui iubiă"
Își coboară privirea și o ia spre ieșirea din campus. Trebuie sa mă grăbesc pentru a tine pasul cu ea dar cu afirmația ei învartindu-se in capul meu, e cam greu.
"Nu știam ca are o iubită"
Adevarul e ca nici nu aveam de unde sti, in fond, după cina surpriză nici măcar nu l-am mai privit in ochi. Iar el la rândul lui, doar s-a conformat situației.
"Nici eu pana seara trecută. Si se pare că-s împreună de ceva timp"
Acum dacă am intrat intr-o discuție despre Chase, ar trebui probabil sa-i spun ce s-a întâmplat la cină, nu sunt nevoită, stiu, dar m-aș simți eu mai bine știind că Darren nu-i singurul om care stie exact cum si ce s-a întâmplat acolo.
"Și nici măcar nu mi-a spus nimic. Iar eu ca fraiera, credeam că in sfârșit avem o șansă împreună"
Îmi trec brațul de după gâtul ei și o imbratisez. Îmi pare rau pentru ea și faptul ca Chase o pune sa treacă prin asta, ma face să-l detest și mai mult.
"Nu te merită" îi șoptesc și o mângâi pe spate când o aud suspinând. Situația e data rau peste cap. Acum ceva timp a trecut printr-o despărțire doar pentru a constata ca n-are nicio șansă cu Chase.
Defapt, el nu are nici o șansa cu Caitlin. E mult prea bună pentru el.
"Nu mai am chef de cumpărături, ne putem întoarce inapoi?"
O privesc cu ochii minjiti, dându-i de inteles ca nu sunt deloc afectată de fața de cățeluș pe care o face.
"Nu ne întoarcem. Stii cum se zice...promisiunea-i promisiune"
Mormăie ceva indescifrabil, chicotind. O iau de mână și nu-i dau drumul doar când ajungem in stație, care de astfel, e aproape de ieșirea din campus.
În mai puțin de douzeci de minute ne-am aflat deja într-un magazin din mall. Caitlin și-a revenit total iar acum am pierdut-o din vedere. Am totuși o presimțire vagă că este intr-o cabină de probă, unde încercă rochiile pe care și le-a cules de pe fiecare raft. Și când spun, fiecare raft, chiar mă refer la fiecare, in parte. Vânzătorile magazinului au privit-o cruciș cât timp defila, cu un țeanc de haine in brațe, prin magazin.
Eu pe de altă parte, mă uitam la câteva sutiene din dantelă. Eram mulțumită de faptul ca durerea de cap mi-a trecut și ma pot bucura de ziua asta la cumpărături. Totul ar fi perfect dacă mi-aș putea cumpara și eu câte ceva dar trebuie să-mi economisesc banii, caci de când am început facultatea, am cheltuit o grămadă pe niște nimicuri.
"Cel negru ți-ar veni bine"
Mă blochez, și nu din cauza cuvintelor venite de undeva din spatele meu, ci din cauza vocii care le-au rostit. Acea voce imposibil de confundat.
Mă întorc pe călcâie și încerc din răsputeri să-mi păstrez o expresie detașată, dar e al naibi de greu când in fața ochilor mi se derulează sărutul din casa lui.
"Iar tie cel roz. Te-ar prinde culoarea"
Zâmbește, iar gropițele lui se grăbesc sa apară in obraji. Felul intens in care sunt privită, îmi ridica parul de pe mâini. El nici măcar nu-i conștient de puterea pe care o are asupra mea.
"Darren, plecam?"
Mă uit peste umăr curioasă, pana când dau de o pereche de ochi albaștrii care privesc încruntați spre mine și spre Darren.
Nu-i acord mare imporanță, pe când bărbații care trec pe langa noi, isi întorc privirea spre ea. Nu-i de mirare, arata cu una din cele mai râvnite modele.
"Da, haide"
Fac o grimasă când îi aud vocea cu care pronunța cuvintele alea două. E rece și lipsit de orice fel de emoție.
"Nu mi-o prezinți pe prietena ta?" Are un accent britanic, cam greu de trecut cu vederea.
Doamne, felul in care sunt privită de ea, ma face sa o compar cu un personaj negativ dintr-un desen animat.
"Altă dată"
Cu aceste cuvinte, mă ocolește și se aproprie de ea. Încerc din răsputeri să îmi ascund uimirea când își încrucișează degetele cu ale ei și, fără nici un cuvânt, iese din magazin cu ea de mână.
CITEȘTI
Hopeless
RomansaNiciodata nu s-a simtit completa. Avea impresia ca ceva lipseste din fiinta ei. Era confuza, spera ca odata ajunsa la facultate, confuzia si incertitudinea bazata pe copilaria ei, vor disparea. Insa cand l-a cunoscut in prima zi de facultate, pe el...