Total confuză și debusolată, ma îndrept spre Caitlin. Ce sincronizare perfecta au verișorii Hall, amândoi in aceeași zi s-au afișat de mâna cu câte o fata.Termină de achitat câteva haine, cam un sfert din câte a încercat, si sunt sigură ca vânzătoarele o înjură in gând pentru dezordinea pe care a lăsat-o in urma ei.
"Vrei sa mergem sa bem o cafea? Că abia îmi pot tine ochii deschiși" întrebă când isi primește restul înapoi.
"Da, sigur"
Rostesc pe un ton platonic și îi observ prea târziu grimasa de pe față.
"S-a întâmplat ceva?"
"Nu, nu s-a întâmplat nimic"
Îi zambesc suficient de larg cât să scape de îngrijorate și îi fac semn sa intram intr-o cafenea din apropriere.
"Buna, sunteți pregatite sa comandați?" Răsuna vocea ospătarului. Hasen, căci ăsta e numele scris pe ecusonul lui, ma privește fix cu un zâmbet întins pe toată fața. Caitlin își îndreaptă spatele și zâmbindu-i, îi spune ca dorește o cafea latte și o apa plata.
"Olivia, tu ce dorești?" îmi zâmbește subtil Caitlin, iar pentru a se asigura ca-i pricep mesajul, ma lovește cu piciorul sub masă.
"O cafea irish, te rog" îi întorc zâmbetul așteptând sa dispară dar Hasen rămâne pe loc. Îmi scot telefonul din blugi intenționând sa raspund la câteva mesaje dar in același timp, așteptând ca ospătarul sa plece.
"I-ai picat cu tronc ospătarului" e prima replica pe care o aud odată cu plecarea lui de la masa.
Îmi dau ironica ochii peste cap si îmi reprim rasul printr-o serie de tuse.
"Categoric" E rândul ei sa își dea ochii peste cap când îmi aude sarcasmul din voce.
"E frumos și dacă as fi in locul tau, m-as bucura dacă ar încerca sa se pună bine pe langa mine" face câteva semne obscene.
"Revenind la Chase" ii amintesc de discutia neterminata din stația de bus iar privirea i se schimbă considerabil.
"Cum spuneam, mi-a dat de inteles ca avem o șansă împreuna, dar in același timp își face apariția cu o iubită"
"E un idiot"
"Stiu, dar nu mai conteaza" isi schimba pozitia si incearca sa isi ascunda dezamagirea prin zambetul fals pe care și-l așterne pe buze.
"Am dat de Darren in magazin"
"Asa" ma indemna sa continui, dar sincer vorbind, oare am ce continua?
"Era cu o tipă blondă pe care o ținea de mâna. Nu știam ca are iubită"
Isi ridica sprancenele fiind pe punctul de a-mi spune ceva dar apare ospatarul cu bauturile noastre. De data asta nu scoate nici un cuvant, iar dupa ce ii toarna colegei mele de camera apa in pahar, dispare.
"Nu are iubită. Niciodată nu a avut"
Sarcasmul și detașarea cu care o spune îmi oferă un gram de încredere care mă face sa mă simt mai bine. Zambesc, măcar aroganta aia nu-i iubita lui. Și ce dacă s-au ținut de mâna? Oamenii fac asta mereu.
"Sper ca nu se va întâmpla nimic între voi"
"Despre ce vorbesti?"
"Despre el, in general. Și doar tu vei avea de suferit la urmă"
"Cailtin, vorbește coerent"
"De când îl cunosc, nu a făcut altceva decât să se folosească de fete. Și niciodată nu a durat mai mult de o săptămâna până când le dădea dracului fără nicio urma de regret"
"Ce legatura are asta cu mine?"
"Păi, după expresia pe care ai băgat-o când ți-am spus ca Darren n-are iubite..." isi lasă propozitia in aer, ceea ce ma alarmează.
Chiar sunt atat de previzibilă?
"Stai liniștită, nu îmi pasă de el"
Pot jura ca in ochii ei am vazut un strop de frica amestecat cu ingrijorare...ingrijorare pentru mine. Ce se intampla cu ea? Doar nu sunt o copila naiva gata sa-l las sa imi intre pe sub piele. Nu ma cunoaste...nu exista un baiat care sa imi schimbe perceptia asupra unor lucrui. Au fost cativa care la fel ca ea, ma credeau slaba, prostuta, naiva, dar nici unul dintre ei nu au reusit sa ajunga mai departe decat le permiteam eu. Probabil ar trebui sa-i spun si colegei mele asta, sa o linistesc.
"Salut fetelor"
Ii voi spune cu alta ocazie.
"Hei Bri" salutam la unison.
"Ce faceti pe aici?" se aseaza pe scaunul ramas liber.
"Am venit la cumparaturi, tu?"
"Imi cautam un loc de munca, dar nu am gasit nimic interesant" isi da parul cu umbre gri peste cap si pufneste resemnata.
"Vrei sa te angajezi?" o intreb sorbind din cafeaua mea.
"Da, mi-ar placea ceva cu jumatate de norma"
Il zaresc pe Hasen venind spre noi cat timp Briana vorbeste de locurile in care si-a cautat de lucru.
"Buna, cu ce as putea sa te servesc?" o intreaba politicos.
"Cu un loc de munca daca ai putea" rosteste ironica luandu-si capul in maini.
"E ziua ta norocoasa apoi" il privim toate confuza "A demisionat un ospatar si cautam unul nou"
"Serios?" chitaie Briana.
"Nu ai vazut afisul de afara?" o intreaba el dar vazadu-i privirea incruntata, adauga "Nu conteaza"
"Chiar mi-ar placea sa lucrez aici" priveste prin jur, mesele si barul.
"Perfect, maine poti veni la intreviu. Vorbesc eu cu seful pentru tine"
Face ochii mari si ii multumeste de doua ori. Acesta se intoarce pe calcaie si pleaca dupa ce Briana isi comanda o limonada.
"Mi-am facut rost de o slujba" bate din palme si ne priveste pe rand "Cat ma bucur ca v-am observat aici. De maine voi fi angajata la Ancora. Hmm, ce bine suna"
Imi musc buza de jos cat timp Caitlin isi duce mana la gura, este clar. Amandoua ne amuzam pe seama ei. La un moment dat, se lasa pe spatarul scaunului facandu-i semn lui Hasen.
"Trei shoturi de votka, te rog"
Gata, asta era picatura care a umplut paharul. Am pufnit in ras in acelasi timp cu Caitlin iar Briana prefacandu-se confuza, se incrunta intr-una cu un zambet tamp pe fata.
"Serios? Shoturi de votka la nici 21:00?" intreaba Caitlin.
"Nu mereu sunt angajata la cafenele atat de dragute"
Imi duc mainile la burta incercand sa imi opresc hohotele de ras. Caitlin o priveste ironic, iar Briana ii intoarce una confuza.
Shoturile ne sunt puse in fata iar Briana este prima care il ridica.
"Pentru job-ul meu"
"Pentru banii pe care a-i sa-i faci" adauga Caitlin.
"Pentru bautura gratis pe care o sa ne-o oferi" termin eu micul 'discurs' dand peste cap lichidul amar. Niciodata nu am preferat votka, are un gust care imi provoaca greata.
CITEȘTI
Hopeless
RomanceNiciodata nu s-a simtit completa. Avea impresia ca ceva lipseste din fiinta ei. Era confuza, spera ca odata ajunsa la facultate, confuzia si incertitudinea bazata pe copilaria ei, vor disparea. Insa cand l-a cunoscut in prima zi de facultate, pe el...