Hopeless Douazeci

119 6 0
                                    


Pășesc încordată pe holurile campusului și încerc să uit ultimele doua ore, dar ghici ce? Nu reușesc. Probabil e din cauza gustului de menta și fum de tigara pe care îl simt pe buze sau probabil e din cauza mirosului lui care mi s-a imprimat pe haine și chiar in piele.

Am nevoie de un dus, îmi spun când răsucesc cheia in usa dormitorului meu.

In nici un caz nu-i voi lăsa mirosul să persiste in jurul meu. Nu după ce m-a sărutat și aproape m-a dezbrăcat pe blatul bucătăriei. Îmi scutur usor capul încercând sa mi-l scot din cap. Dar nu dispare, e prezent din clipa in care și-a lipit buzele de ale mele.

"Unde ai fost pana acum? Te-am căutat acasa la Zayn ca o nebuna"

Tresar speriată când îi aud vocea colegei mele de cameră. Aprind lumina, privind-o încruntată dar când dau de expresia ei nervoasă, scap de ea.

"Ăă, am plecat cu Darren. De ce?"

"Te-am sunat într-una și m-am speriat de moarte. Am crezut că ai pățit ceva"

"Sunt bine. Linisteste-te"

Își trece mâinile peste față și o aud oftând. Deși nu ar trebui, chicotesc amuzata.

Se încruntă atat de tare încât sprâncenele aproape i se unesc și sunt in punctul de a-mi cere scuze.

"Nu e amuzat"

"Este puțin" continui sa zambesc însă ceva din ochii ei ma face sa încetez "De ce esti așa îngrijorată? A fost doar o petrecere oarecare"

"Nu trebuia sa mergi acolo. Și nu, nu a fost o petrecere oarecare"

E rândul meu sa o privesc încruntată. E posibil sa nu fi inteles ceva? Sau am lasat un anumit lucru pe dinafara?

"Vrei sa îmi spui și mie despre ce vorbești?"

Se așeaza pe patul ei cu privirea insistând pe mine. Isi duce mâna la ceafă incercand să îmi zâmbească, probabil pentru a diminua tensiunea din camera, după care îmi face semn sa ocup loc.

"E vorba de Zayn. E un răsfățat care primește tot ce isi dorește iar acum" inghite zgomotos in sec fără să continue.

"Iar acum, ce?"

"Te vrea pe tine"

Un mic zâmbet îmi joaca pe buze, ca apoi sa se mărească și sa se transforme într-un hohot de ras.

Caitlin ma privește de parca am înnebunit dar nu spune nimic.

"De asta ai fost tu îngrijorată?"

Îmi țin buzele intr-o linie fermă pentru am ascunde zâmbetul. Evident, Caitlin este deșteaptă și isi da seama usor.

"Nu glumesc Olivia, e periculos tipu'. Și trebuie să stai departe de el"

Își ridică degetul arătător spre mine, intr-o încercare de a ma intimida dar in același timp, mă roagă din priviri sa o iau in serios.

Pufnesc și o aprob, ceea ce îi aduce un zâmbet mic pe buze.

"Vrei sa îmi explici și mie de ce e periculos acest 'Zayn'? Că sunt total confuză"

"E o poveste lunga și...e complicat"

Își ia telefonul de pe noptiera comportându-se de parca nu as fi aici. Astept câteva secunde să arunce măcar o privire in direcția mea dar nu o face.

"Dacă vrei sa stau departe de el, măcar spune-mi de ce. Nu te aștepta sa execut un ordin fără sa stiu despre ce e vorba" rostesc apăsat, habar n-am de unde vine comportamentul dubios a Caitlinei, dar este cert  ca are legatură cu Zayn.

Se pare ca isi cântărește opțiunile iar in ochii ei parca se duce o adevarată luptă.

"Se ocupa de niște chesti ilegale și nu-i de joacă cu el"

"Atât ai de spus?"

Nu îmi răspunde.

"Apoi de ce mergeți la petrecerile lui?"

Nu îmi răspunde.

"L-am văzut pe Darren cu el in cantină"

Nu îmi răspunde.

"Chiar și Chase a vorbit cu el"

Tot nu îmi răspunde iar eu simt ca ma enervez.

"Caitlin, dacă ai deschis subiectul ăsta, nu te aștepta să o las baltă"

Nu stiu dacă tonul vocii mele i-a atras atenția sau cuvintele pe care le-am folosit, însă acum mă ia in serios.

"Mergem la petrecerile lui pentru că Darren și Chase se inteleg cu el și cu restul doi."

"Ce chesti ilegale face?"

"Se ocupă de tot felul de droguri"

După felul in care mă priveste, realizez că este dispusă sa îmi răspundă la câteva întrebări. Si voi profita de asta.

"De ce se inteleg Darren sj Chase cu ei?"

"Darren a cumpărat cândva droguri de la el"

Mi se ridică parul de pe mâini când îi procesez cuvintele.

"Darren consumă droguri?" vocea îmi tremură și îmi vine să mă plesnesc când Cailtin pare confuză.

"Nu, dar a făcut-o acum câțiva ani"

Iar îmi reapare în cap imaginea cu noi doi rezemati de blatul din bucatarie și oricât de mult încerc să uit, pur și simplu nu reușesc.

Nu este prima dată când am fost sărutată, e adevărat, dar a fost prima dată când am simțit atâta pasiune într-un sărut. Aveam impresia ca iau foc, îl comparam cu oxigenul și eram sigura că odată ce îmi voi dezlipi buzele de ale lui, voi rămâne fără aer. M-a vrăjit cu totul și am ramas așa pana când am ieșit din casa lui. Nu îmi dau seama cum am reușit sa ies de acolo, nu îmi dau seama nici dacă ne-am luat rămas bun, sau cine a pus capăt sărutului.

"Ce spui?" îi aud vocea Caitlinei si încerc să îmi amintesc despre ce a vorbit. Am fost un transă cât timp a pălăvrăgit și nu îmi pot da seama despre ce a făcut-o.

"Poftim?"

"Te-am întrebat dacă vrei sa mergem mâine dimineața la cumpărături"

"Da, sigur"

Imi schimb rochia cu un tricou larg și o pereche de pantaloni scurți ,incercand sa fiu atentă la povestirile Caitlinei dar sincer acum...cum as putea fi atenta la așa ceva când prin cap îmi roiesc imagininile din vila Hall, imagini care îl au ca protagonist pe Darren și mâinile lui calde așezate pe talia mea? Cum?!

HopelessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum