Hopeless Opt

118 8 5
                                    

Dupa orele 18:30 am ieșit in parcare unde le-am găsit pe Briana și Caitlin asteptandu-mă. Am căzut la comun acord sa ieșim la cină. Ele au ales localul din moment ce eu abia cunosc orașul.

"Unde mergem?" Întreb curioasa.

Briana isi scoate o tigara din pachet și după îl pasează Caitlinei.

"La Havana, e un local destul de drăguț, acolo mâncam de anul trecut" îmi raspunde colega mea de camera.

Briana îi trimite câteva mesaje lui Logan, in care il roagă sa ne ia din campus. Mai schimbam câteva vorbe iar ele isi aprind încă o tigara pe care o împart.

"Serios?" dau din cap spre tigara începută iar ele zambesc nevinovate.

"Avem noi problema asta cu țigările, una singura e putina dar doua, deja sunt prea multe. Așa ca cea de a doua o împărțim aproape mereu"

"Ce ciudate" le dezaprob și îmi impreunez buzele pentru a-mi ascunde zâmbetul.

"Hei" striga ele la unison.

Pufnim toate trei in ras si nu ne oprim doar atunci când Logan isi parchează Opelul langa noi.

"Ce-i așa de amuzant?" isi lasă geamul jos și ne privește zâmbind.

"Olivia ne-a făcut ciudate pentru ca stii si tu, eu cu Bri împărțim a doua tigara"

Urc împreuna cu Caitlin in spate iar Briana se pune in față.

Logan a spus ca restul sunt deja acolo, dar nu a specificat care sunt ei.

Mi se face puțin cald dar îmi dau jacheta de blugi jos și privesc clădirile cum se pierd in întuneric.

In mai puțin de 10 minute am ajuns in fata localului. Mici beculețe împodobeau cuvântul Havana, și puteam observa usor oamenii din înăutru din cauza peretelui din sticla.

Luandu-mi jacheta, cobor din mașină și o iau pe urmele celor trei. Logan ne face semn sa o luam înainte și o data ajunsă înăuntru, ochii mi se plimba in mod repetat prin încăpere.

De-a lungul tavanului sunt puse luminițe albe care reușesc sa lumineze încăperea mai tare.

Ajungem la o masa din fundul localului unde îi gasesc pe câțiva oameni din seara trecută. Inclusiv și pe Darren.

In partea dreapta a separeului sta Luke si Abby. Iar Darren și Chase pe partea cealaltă. Caitlin și Logan se înghesuiesc langa cei doi baieti, pe când eu cu Briana ne alăturăm langa Luke și blonda enervantă. Cumva am ajuns față in față cu Darren și greu m-am abținut sa nu-i arunc apa adusă de chelnerița in cap.

Continuam sa mușc din hamburger cand i-am auzit unghiile false a blondei de langa mine bătând suprafața mesei.

Cred ca o face intenționat.

Îmi las mâncarea in farfurie când îmi scot telefonul din buzunar și zăresc numele tatălui meu pe ecran.

Îi răspund schimbând câteva vorbe banale pana când îl întreb de doamna Marta.

HopelessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum