Hopeless Cincisprezece

86 8 0
                                    


Chase și-a revenit din starea lui pe care nici acum nu am înțeles-o și pare destul de relaxat când vorbește cu tatăl lui Darren despre un concurs de tenis.

Eu pe de o parte ma simt relativ destinsă discutand cu Aria/mama lui Darren despre o carte care abia a fost publicată, pe de o alta parte mușchii mi se contraataca de fiecare dată când îi simt lui ochii verzi pe mine. Se holbează fără nerușinare și nici măcar nu încearcă sa o facă subtil. Îmi distrage de câteva ori atenția cu inelul pe care și-l rasuceste pe index dar distragerea mea nu tine niciodată mai mult de doua secunde.

"Părinții tai au fost de acord sa înveți la o facultate așa departe de casa?" Acum nimeni nu îmi mai poate distrage atenția, și toți ochii parca îi simt pe mine.

"Ăă, eram doar eu cu tata acasa, dar ținând cont ca el călătorea mult din cauza serviciului, nu cred ca l-a deranjat vreodată" ridic din umeri nonșalantă iar mama lui Darren ma privește cu regret.

M-ar fi deranjat privirea ei acum zece ani, însă acum nici nu mă mișcă. Sunt obișnuită cu astfel de priviri.

"Dar mama ta?" mă întreabă ea cu grijă.

Îmi vine sa râd când Darren încetează sa îmi mai distragă atenția, acum pare interesat și el de conversație.

"Nu stiu sigur. Intr-o dimineață m-am trezit fără ea și nici acum nu stiu unde e. Nu am ținut legatura iar tata niciodată nu a adus vorba de ea"

"Mamă, ți-am spus ca am un curs comun cu Olivia?"

Nu stiu ce mi se pare mai fascinant, faptul ca mi-a pronunțat numele pentru prima oară sau faptul ca încearcă sa schimbe subiectul.

"Apropo de asta, ți-ai terminat eseul despre importanța sexului protejat?" adauga iar mie îmi pică fața.

Ce bine joaca teatru. Expresia lui serioasă nici nu îți da de bănuit că minte, doar hohotele de ras ale lui Chase.

"Merg până la baie, voi continuați sa vorbiți depsre eseu" rostește amuzat târându-și picioarele pe hol.

Prefer discuția despre familia mea decât invenția stupidă al lui Darren.

Tatăl lui Chase scoate o mica cutiuță in care presupun ca este inelul și îl pasează mamei lui Darren.

"Ce spui, o sa-i placa?" Isi duce mâna după ceafă și pare emoționant.

"Da, pare a fi genul ei" zâmbește întorcând cutia in așa fel încât sa văd și eu inelul.

Este simplu dar are un diamant care iese usor in evidentă. După felul in care detaliile de pe el sunt expuse, cred ca fost costisitor. E genul de inel in fața căruia îți este greu sa spui nu.

"A ajuns" rostește repede Trevor și ascunde inelul in buzunarul sacoului sau.

Zambesc privindu-l cum isi trece mâinele prin par iar Aria îi spune sa se calmeze.

Darren isi da ochii peste cap si se lasă pe canapea. Expresia lui pare detașată când isi scoate telefonul din jeanși, dar pot spune ca și-ar dori sa fie oriunde, doar nu aici.

"Iubito"

Îi aud pantofii cu toc pe suprafața podelei când îmi îndrept privirea spre noua apariție din încăpere.

Am impresia ca retrăiesc un coșmar din care nu ma pot trezi. In timp ce Trevor trece de canapea și o imbratisează, eu îmi simt inima smulsa din piept și tăiată in bucatele cât mai mici.

Încremenesc cu privirea pe ochii căprui, urmat de nasul mic și buzele roșii. Chipul îi este încadrat de un par închis la culoare care îi ajunge pâna la talie.

Trevor o sărută iar mie mi se face greață.

Se desprinde de el și priveste curioasă prin sufragerie. Ochii i se plimba puțin pe părinții lui Darren după care isi întoarce privirea spre mine. O face atat de incet încât sunt sigura ca-i este frica sa ma recunoască.

I-am susținut privirea și m-am bucurat când zâmbetul ei luminos i s-a șters de pe fata.

"Desiree?"

Îmi strâng pleoapele incercand sa procesez toată șarada asta. Oricât de mult mi-ar placea sa cred ca este un coșmar, stiu sigur ca nu este. Este realitatea, și o trăiesc chiar acum, ma asigura asta unghiile pe care le simt sfâșiindu-mi pielea palmelor.

Sunt extenuată psihic și deși îmi tremura picioarele atat de tare încât nici nu pot sa ma mișc, reușesc sa îl caut pe Darren din priviri. El e singurul care mă poate scoate de aici, Chase nici măcar nu s-a întors de la baie.

"Scoate-ma de aici" îi cer când îmi simt lacrimile pe obraji.

Se ridica atat de repede încât pentru o secunda am impresia că va cădea pe burta. Îmi prinde încheietura și mă îndemnă sa-i copiez gestul.

Sunt atat de paralela in momentul de fata, îi vad expresia lui Darren dar nu pot desluși nimic de pe ea, îi observ buzele care i se mișca in mod repetat însă nu-l aud. In schimb îl aud pe tata urlandu-mi in față sa nu o mai astept pe ea. Pe femeia din tocul sufrageriei.

Mă strange de încheietura suficient de tare încât da ma readucă la realitate. Îmi fixez toată atenția pe ochii verzi din fața mea și ma las trasa de pe canapea. Isi încrucișează degetele cu ale mele și pășește spre Trevor si iubita lui. Am impresia ca îmi vor ceda picioarele când trec pe langa ea. Are același miros pe care îl cunosc de mai bine de zece ani și faptul ca folosește același parfum pe care îl foloseam și eu doar pentru a nu-i uita mirosul, mă încurajează sa îmi ridic privirea spre ea.

Poate am gresit și am confundat-o, mi-am spus dar asemănarea dintre noi era izbitoare. Arătam exact ca ea, fără nici o deosebire. Chiar și lungimea parului ne era aceeași și atunci am realizat ca am nevoie urgentă de o schimbare.

Nu așa mi-am imaginat eu reîntâlnirea cu mama...Cel puțin nu in casa lui Chase.

Și atunci mi-a picat fisa...Chase a plănuit totul.

HopelessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum