Caitlin isi înfășoară brațul in jurul gâtului meu iar când sunt pe cale sa fac o aluzie la gestul ei, îl observ pe Darren coborând scarile."Ce faceți aici așa devreme?" Are vocea răgușită iar când se freacă la ochi, realizez ca tocmai s-a trezit.
Se avânta intr-o conversație despre un meci de fotbal cu băieții iar eu îl analizez fără nerușinare. Este imbracat cu aceleași haine de la cantina dar are picioarele dezgolite. Urc usor cu privirea spre degetele lui pe care observ doua inele, unul pe index și unul pe cel mijlociu. Isi ridica mâna pana la barbie după care isi trece de doua ori buricele degetelor peste buza inferioară. Un gest ce mi se pare foarte atrăgător.
Briana îmi da un cot in coaste cu un rânjet larg pe buze iar Caitlin îmi face sugestiv din sprâncene.
"Oh, m-ai terminati" îmi dau ochii peste cap si îmi acopăr puțin fata cu buclele mele, sperând ca roșeața din obraji îmi va trece neobservata. Dar după hohotele de ras pe care le aud din stânga și din dreapta mea, îmi dau seama ca m-am înșelat.
"Ce-i așa de amuzat?" Le privește Darren întrebător pe Caitlin și Briana.
Fac ochii mari începând sa gesticulez spre ele.
"Ăă, e o gluma proastă. Crede-ma, nu vrei sa o auzi"
Încep sa râdă mai zgomotos dar când le arunc o grimasa, ridica ambele mâinile in aer mimand niște scuze.
"In regula, sa mergem atunci" O luam toți pe urmele lui pana in bucatarie "Dacă tot ați ajuns mai repede ma puteți ajuta cu astea" arata spre blatul din bucatarie care e plin cu băuturi alcoolice și niște chipsuri dar eu rămân cu privirea pe buzele lui cărnoase.
"Le ducem afara, da?" Caitlin îi oferă unul din zâmbetele ei care spune te rog eu mult, lasă-mă sa fac cum vreau.
Darren o privește cu o sprânceană ridicată iar când Caitlin isi lărgește zâmbetul, el oftează resemnat si o aproba. Entuziasmată, începe sa bată din pălmi și sa chițăie.
"Oh Doamne, doar taci" îl asculta și mimează un lacăt peste buze "Urc sa ma schimb și revin in doua minute" adauga Darren.
"Haide Olivia, sa vezi ce fain e in spate"
Se grăbește spre ieșirea in curte cu câteva pungi de chipsuri și o sticla de votka.
"Alea și le-a dus doar pentru ea" glumește Logan.
Îmi umplu și eu brațele cu câteva beri și o iau pe urmele ei cu Briana langa mine.
"Așa face mereu când venim aici" isi dă ochii peste cap amuzata de reacția colegei mele de camera.
"De ce?" O privesc curioasa iar ea îmi face semn in față.
"De asta"
Ma opresc câteva secunde plimbându-mi ochii peste piscina care ocupa jumătate din spațiul sau mai bune spus, camera cu pereți din sticla. Oftez surprinsă și scap o cutie de bere dar Briana o prinde înainte sa ajungă jos.
"Uau" e tot ce pot spune.
Caitlin ne face semn sa ne apropriem de ea dar mai rămân câteva secunde sa admir încăperea asta pe care nu am văzut-o nici măcar prin filme.
In jurul piscinei și chiar și înăuntrul ei, sunt mici beculețe care îți permit sa ai o buna vizibilitate in apa.
Pășesc usor spre fete când aud niște voci necunoscute. Caitlin pune chipsurile in boluri cu o sclipire in ochi iar Briana umple câteva pahare roșii cu bere.
CITEȘTI
Hopeless
RomanceNiciodata nu s-a simtit completa. Avea impresia ca ceva lipseste din fiinta ei. Era confuza, spera ca odata ajunsa la facultate, confuzia si incertitudinea bazata pe copilaria ei, vor disparea. Insa cand l-a cunoscut in prima zi de facultate, pe el...