Hiç bir zaman hiç bir istediğimi göstermeyen tablo, elleri zifiri karanlıktan oluşan konuğum ve sessiz geçen cinnet akşamı, bir yudum öfke, sigaramdan aldığım haz artı griyi sevenler ordusu, hiçliğe müdavimim fazlası değil, en olmadık zamanın bekçisi ağırlaşan göz kapaklarım ve sonsuz yalnızlığım, bir gecenin asla bitmeyişi her tarafımı saran sonsuz paranoya enstantanesi. Sonu belli manzaralar buruk maviyi sessiz bekleyiş, asla var olmayışının yok olmayışı için şerefe elleri zifir olan dostum, bisikletlerin bekaretini aldığı yollar, ruhsuz seks acizane erkekliğin yeterliliği, penisle vajina avuç içlerinin tenle dolması gibi, mora çalan göz altları ve kokain tüccarları, krater yokluğu en kenar mahalle yarım şarap şişesi, idaresi mümkün olmayan şu düşünce zincirlemesi, kaç kış kucakladı şehrim ben kaçına yetiştim, cevabını bilmediğim her sorunun amınakoyayım tıpkı bu kadın gibi. Faili meçhul her cinayeti üzerime giyiyorum iç cebimde siyam ikizleri, mahal kavramı evvel yokluk bizzat benim elimdeki silah boş masa, hepsi birbirinin tersi nefsimin göz hapsi! Tanrı görüyor benim görmediğim her şeyi, kaplıcalara atılan buz kütleleri, kamburumun dik duruşu rakı sofrasının ortasında çelişkiden meze, bacak arasıyla mükafatlandıran kadınlar, rotası belli olmayan yalnızlık vagonlarında ölen çiftler, anlatmak istediğim onca şeyin arasında hiç bir şey anlatmadığım insanlar, kafileler taşır onca ziyareti, benim çakmak koleksiyonum gibi eski, meridyenler beni en fazla gitmek istediğim yere götürür, naif delikanlı façası kaymış bozuk saç tıraşı, mucize olmayan bir ömür çizgisi karartı akil olmayan insanlar, labirentin en ortası en çok konuşan duvar. Duvarda ki kim!?Garipsenen iç güdü en anlaşılmayan şarkının kayıp tek notası, asrın ayıplarına iadeyi ziyaretim, şehrin kalabalık bulvarı kelepir gramofon unutulmuş bozuk plak, hepsi katilin araçları, radyolar beynimde ki tümörler gibi, fahişenin belini sıkan korsesi zannedilenin aksine katili! Hepsi uyuyor katillerin ve poyraz esen karanfil yüzüme yüzüme, duvarım sesimi bastırıyor, durmuyor benden başkası görmüyor, hepsi herkesi anlatırken herkes hepsinden kaçıyor, bulanık bir rüyanın saniyelik anımsamaları, başımın karnımla buluşan girdapları, paranoyamın çıkarttığı dumanı şizofreninin ateşi sağlıyor, kozmos ticareti karlı havanın karsız olandan sıcak olması hiçlik orkestrası, hepsinin ortasında ben benim ortamda deniz denizin ortasında duvarda ki adam! Duvarda ki kim!?