Bize ihanet eden onca gölge, siyanüre bulanmış dudaklarıyla Medusa ve içimden çıkamadığım saat. Özensiz duran sigara dudağımın en kenarında. Çok düşünce çok düşünür ya insan çok düşmemeli bu sebeple. Ne işe yarar bir kaldırımsın sen ve ne gösterişli sokak lambası. Durdurmak istediğin geceleri düşün, şimdi bırak çünkü durmayacaktır. Özür dilerim. Çok gerçek katılıyor rakıya Albatros Meyhanesinde. Ben hiç gitmedim.
Kendimle en ağır konuşmalardır bu sokaklar ki deli zannetmesinler diye özellikle kulaklığımı takarım. Hava çok yangınlı bir kış akşamı, paranoyam tam iç cebimde iç cebim sol göğsümde sol göğsüm Kervan kafenin en dip koltuğunda.
Misal ön bahçesine çocuk ekmiş travmaları, kanatsız bir bakire safir topluyor tabi o günün kafesli ankalarına. Arabalar eskitiyor iç sesimi duramıyorum onlar duramıyor gölge konuşuyor sesler evet sesler hepsi birbirine giriyor kent parçalanıyor ay yükseliyor alev yükseliyor. Kanım o sırada burada ve sadece sen yoksun. Uzun bacakları canım bacakları "Kim bilir nerede" satırları arasında daha uzağa gidiyor.
Çok kelime bulantı yapar ve ben susarım sonra yazarım sonra yine susarım sonra yazarım sonra susarım sonra yine yazarım midem bulanır ama asla dur demez yaşım ilerler sen de ilerlersin bizden çok uzağa ve beni benim gibileri bizleri "biz kimiz?" Sorularıyla başbaşa bırakırsın sadece sen olmazsın aslında kimse olmaz ama yine çok kalabalık olurum ben. Bilirsin ben kimse yokken çok kalabalık olurum.
Dahası çok uzun zamamdır yazmadım bunlar iradesiz kusmalarım küllük halen siyah ve bardağım çok dolu küllük mü o da dolu oda mı orası boş. Bir insan bir odayı ne kadar doldurur ? Çok soru doğurdum ya ben bu gece daha gösterişli bitmez şimdi, olsun severim geceyi çünkü çok gerçektir, canımı yakar sigaramı yakar ama severim. Zaten en çok zarar getireni sevmektir tüm insanlığın işi öyle değil mi ? Değil. Öyle öyle. Ama değil. Yahu öyle. Tartışmayalım şimdi ondokuzbinsekiz mart günü tartışırız. Tamam.
Sahili gördüm ve kumlar girdi boğazımdan içeri şaraplar vardı geceydi bitti hepsi geceyle. Mirastır başımın ağrısı öyledir değil mi ? Öyle öyle buna itirazım yok. Teşekkür ederim. Etme. Etmem. Tamam.
Bir kadınla sevişmiştim sarhoş değildim seviştim sarhoşken hemen uyurum ben çünkü ya da sadece sohbet edebilirim ama sevişemem zihnim çok yorgun olur, kadın sevişir ama benle değil ne bileyim sarhoşken başkasıyla sevişsin benle değil hem kim bu kadın ? Pardon ismin neydi ? Tokat. Tamam tamam şaka (kesinlikle değil)
Kesinlik ve keskinlik ne kadar yakın kelimeler birbirine birbirine bu kadar yakın olan kelimeler neden anlamca bu kadar uzak birbirinden ? Hepsini bir yere toplayıp ortayı bulalım.
Toplanın toplandınız mı ne çabuk. Şimdi dağılalım.
(401kelimenedenolumuşbuyazı) 403 oldu artmaya devam ediyor. Ben etmek istemiyorum. Bitti.