" Alkol "Dün gece olanlardan sonra uyuyamadım.Uykusuzluk baş ağrısının yanında bir hiçti.Kendimi zorlayarak bedenimi yataktan ayırdım.Dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim.Aynadaki yansımam ürkütücü gelse de işimi bitirdikten sonra odadaki küçük dolabıma yöneldim.Dolaptan gömlek ve kot pantolonumu giyip ayağıma spor ayakkabılarımı geçirdim.Kendim için ayırdığım paraları alıp çantamı hazırladım. Bugün alışverişe çıkmak zorundaydım.
Aşağıdaki kahvaltı kokularına hiç aldırmadan çıkmam gerekiyordu.
Amcam ağzına attığı krep lokması ile konuşmaya çalıştı." Amber bugün seni Haily okula bırakacak "
Haily'nin benimle aynı arabada olması kafamda zor canlanırken Haily'nin merdivenlerden inen bedenin yanında isteksizliğini de inerken görmek tuhaf olmasa da o da bunu kabullenmeye çalışıyordu.İkimizde kahvaltı yapmadan kapıdan çıktık.
" Bak seninle bir derdim yok.Hâlâalışma dönemindeyim,sen yoluma çıkma yeter "
Bütün olan bitenin aslında benim suçum gibi konuşması kulağa ne kadar doğal geliyordu acaba.
" Aynı okula gidiyoruz,artık aynı evde yaşıyoruz bence anlaşmaya çalışmak bu kadar da zor olmaz ne dersin ? "
Beni yanıtsız bırakırken arabayı çalıştırdı.En azından olumsuz bir tepki vermemişti , bu da bir başlangıç olamaz mıydı. Radyo dan açtığı yüksek ses yol boyunca kulağımı tırmalarken kampüse gelmiştik . Arabayı park ettikten sonra kaldırım da onu bekleyen erkek grubunun yanına gitti.Bugünkü derslerimin öğleden sonra bitecek olması beni mutlu ederken dersler başlamadan Nancy ile buluşmak için onu aradım.Kampüsün karşısında ki mekanda onu beklerken ders programıma bir göz attım. Valeria yanımdaki sandalyeye otururken onu tanımak amaçlı bir sohbet başlattım
" Hey ! Selam "
" Selam, ne yapıyorsun burada yalnız ? "
Etrafa bir göz atıp yalnız olduğuma karar verdikten sonra cevap bekledi.
" Nancy'i bekliyordum,burada buluşacaktık.Onu gördün mü ?"
Kafasını hayır anlamında sallarken kendisine bir kahve sipariş etti.Siparişinin gelmesini beklerken soru sormaya devam etti.
" Seninle pek tanışamadık ama Nancy'nin benden bahsetmesi durumu ortadan kaldırır.Nancy 'nin ne kadar konuştuğunu sende fark etmişsindir.Onunla çocukluğumdan beri tanışıyoruz "
" Demek çok konuşuyorum "
Nancy'nin arkasında olduğunu fark etmediği apaçıktı.Gerçi onun bunu pek de dert ettiği yoktu.
Oturup kahvelerimizi bitirdikten sonra onlara öğleden sonraki planımdan bahsettim.Alışveriş fikrine benden başka hangi kız hayır diyebilirdi ki.
Saniyelerin dakikalara,dakikalarında saate dönüşmesini bekledim.Saat 2 'de tüm dersler bittikten sonra Valeria ile buluşup Nancy'nin arabasının önünde bekledik.Sabırla dolu bekleyişten sonra yakın çevredeki alışveriş merkezlerinden birini seçip kendimi tamamen Nancy ve Valeria'nin kollarına bıraktım.Mağazaya girip ellerindeki tüm kıyafetleri deneyecek olmam ölüm emri gibi bir şeydi.
Beğenerek aldığım kazak,gömlek, pantolonlardan sonra ısrarla denememi istedikleri elbiselere,mini eteklere ve topuklu ayakkabılara sıra gelmişti.
İlk denemem siyah sırtı açık mini bir elbiseydi.Sıradaki mini eteklerden denemem ise tamamen kalçamı açıkta bırakan pileli bir etekti.Buraya uyum sağlamam için bunların gerekli olduğunu tekrar tekrar söylerler iken alışverişi adını ilk defa duyduğum makyaj malzemeleri ile sonlandırdık.Bir şeyler atıştırmak için kendimize pizza söyledik. Valeria'nin çalan telefonu araya girdiğinde yemeğe devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF
Fiksi RemajaHer şey olup biterken ağır çekimde olan bizdik.Akışına bırakma gibi bir lüksümüz en başından beri hiç olmamıştı.İkimizinde yaralı geçmişi bizi amansız geleceğe götüren engellerle dolu yoldu.Belki de savaşmadan,silahlanmış sözlerimiz olmadan,kırmadan...