“Ben bir seks perisiyim!” diye şarkı söyledi aksak dans adımlarıyla sallanırken.
“Hayır, değilsin.” Dedi Phillip insanı bezdiren sakinliğiyle. “Ve niye üzerine birşey giymiyorsun?”
Buzdolabının kapısını açan Poppy başını önüne eğerek kendisine baktı. Uyurken giydiği bol tişört hala üzerindeydi. Mini bir elbise gibi her yerini örtüyordu.
“Bu benim giysim. Hem sanane be kuru beyin?” dedi sakince dolaptan diyet kola alırken.
O sırada mutfak kapısı gürültüyle açıldı ve Phillip içeriye giren adamlar yüzünden yere yığıldı. Poppy’nin elindeki diyet kola yere saçılırken, Poppy kendini haykırarak geri çekti. Suratı boyalı adamları tanımıyordu ve o adam şimdi-“
“Ah lanet olsun en heyecanlı yerinde!” Sinirle kitabımı kapadım ve yatağımda doğrularak telefonumu elime aldım.
“Selam küçük dostum. 1 saate oradayım! Xx” -Chris
İstemsizce gülümsedim. Bugünün eğlenceli geçeceğini düşünüyordum. Yani en azından hissediyordum ve umarım hislerim gerçek olurdu. Çünkü o aptal Styles’ı çıldırtmak çok hoşuma gidiyordu. Ne var? Sinirlenince oluşan kocaman burun delikleri onu çok tatlı gösteriy- Ona hala kızgınım tamam mı? Şu aralar sadece düşüncelerim hemen dağılıveriyor. Dikkatim gibi ..
Küvetimi sıcacık suyla doldurdum ve o aptalla en sevdiğimiz çilekli duş jelinden suya ekledim. Yaklaşık yarım saatlik bir duş keyfinin sonunda hızla kurulandım ve saçlarıma maşa yardımı ile doğal dalgalar yaptım. Pekala, saçımın en çok bu halini seviyorum.
Dalgalı.
Gerçekten. Havalı. Gösteriyor.
Londra’nın klasik günlerinden biriydi. Güneş bulutların arasından belki biraz gözüyordu. Anlayacağınız varla yok arasındaydı. Yinede görünüşün aksine hava oldukça ılık ve nemliydi. Yere kadar olan camlardan bir tanesini açarak dolabımın karşısına geçtim. En kısa kot şortumu giyindim ve üzerine göbeğimi biraz gösteren askılı bir badi giyindim. Hafif makyaj yaptığımda hazırdım. Ah! Ne güzel bir cumartesi öyle değil mi?
Pekala, sanırım size bugün ki planlarımdan bahsetmeliyim.
Öncelikle Chris’i eve çağırdım. Benim odamda biraz takılıp, daha sonra birlikte alışveriş’e çıkacağız. Tabi ki Alexis’in haberi var!
1 hafta sonra okulun kapanmasının şerefine bir parti düzenleniyor. Evet, okulun o kocaman bahçesinde! Alexis’e durumu anlatınca alışverişi Chris’le yapmam için bana süper yardımcı oldu. Alexis ise Blair’la çıkacak. Konu Harry Styles’in büyüyen burun deliklerini görmek olunca herkes bana seve seve yardım ediyor. Tabi en büyük yardımı sevgilisini bana ödünç veren Alexis yapmış oldu.
Ah, canım arkadaşım…
Ayağıma turuncu New Balance’larımı geçirdikten sonra aşağıya indim. Louis, Harry ve Zayn televizyonun başına kurulmuş korku filmi seyrediyorlardı.
“Günaydın çocuklar.” Louis’in yanına geçerek duvarlara montelenmiş demirlere takılan sürtük kızın ölümünü izledim bir süre.
“Tanrım! Ne iğrenç bir film!”
“İzleme o zaman Megan.” Louis baygınca çıkan sesiyle ona döndüm. Omuz silkmekle yetindi. Tekrar önüme döndüğümde Zayn ve Harry’nin şüpheyle beni süzdüğünü farkettim.
“Sencede üzerindekiler evde oturmak için fazla rahatsız edici ve süper mini değil mi?” Harry’i kısık gözleriyle bana bakmaya devam ederken, arkamı yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGAIN // h.s
Fanfiction"Ben hayattan bir umut bile beklemezken, o karşıma bir mucize çıkarmıştı."✨ #selenagomez kategorisinde #1 numara! #onedirection kategorisinde #1 numara! #harrystyles kategorisinde #1 numara! #adventure kategorisinde #1 numara! #romantic kategorisind...