Part 5

5.4K 392 6
                                    

Alex's POV

Είχα στείλει τον Mark και τον Andrew να κανονίσουν κάποιους ηλίθιους που τόλμησαν να τα βάλουν μαζί μας. Εγώ από την άλλη είχα βγει μια βόλτα μαζί με την μητέρα μου. Δεν της άρεσε καθόλου που ακολούθησα τα βήματα του πατέρα μου αλλά σκόπευα να πάρω πίσω ότι ήταν δικαιωματικά δικό μου.

Οι "Black Dragons" δεν ήμασταν μόνο εμείς οι εφτά. Είχα ανθρώπους σε όλη την υφήλιο. Από Κίνα ως την Αργεντινή. Η βάση μας όμως ήταν εδώ στην Βιρτζίνια, αρκετά κοντά στην Νέα Υόρκη εκεί που ήταν η μαφία του πατέρα μου. Ήθελα να είμαι όσο πιο κοντά γίνεται ώστε να επιβλέπω. Κανείς δεν ήξερε που ήταν η βάση μας, εκτός από τους ανθρώπους μου και αν τολμούσαν να μιλήσουν, ήξεραν τι τους περίμενε. Δεν ήμουν μαλακός αλλά σκληρός σαν πέτρα. Κανείς δεν τολμούσε να μου φέρει αντίρρηση, αφού σχεδόν όλοι με  φοβόντουσαν, εκτός από τους πιο έμπιστους μου άντρες. Και αυτοί, όμως,  ήξεραν να μην με προκαλούν.


Περπατούσαμε κανάλι του Richmond's Canal Walk, όταν είδαμε πάπιες να κάνουν το μπάνιο τους στο κανάλι. Η μητέρα μου ενθουσιάστηκε όταν τις είδε και προχώρησε προς το μέρος τους. Άρχισε να τις ταΐζει με το κουλούρι που είχε αγοράσει πριν λίγο. Χαμογέλασα βλέποντας την να γελάει με κάτι τόσο απλό. Από τότε που ο πατέρας μου απεβίωσε, χαμογελούσε και γελούσε πολύ σπάνια. Φαινόταν τουλάχιστον πέντε χρόνια μεγαλύτερη από την πραγματική της ηλικία. Η στεναχώρια την είχε καταχαρακώσει. Παρά τα 38 της χρόνια, ρυτίδες κάλυπταν το πρόσωπό της και ήταν συνέχεια λυπημένη. Στεναχωριόμουν να την βλέπω να μαραζώνει, να μην περιποιείται πια τον εαυτό της όπως έκανε παλιά. Να χτίζει τοίχους γύρω της,να προσποιείται πως είναι καλά αλλά μέσα της να ματώνει. Βαρέθηκα να την βλέπω έτσι και συνέχεια προσπαθώ να την κάνω χαρούμενη όσο το δυνατόν μπορώ.

Αφού την έβγαλα για φαγητό την πήγα πίσω στο σπίτι. Κάθισα λίγο ακόμα μαζί της και μετά έφυγα. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως θα εκδικηθώ για τον θάνατο του πατέρα μου. Θα έβρισκα τους υπαίτιους και θα τους έκανα να βλαστημήσουν την ώρα και την στιγμή που αποφάσισαν να τα βάλουν με την οικογένειά μου. Δεν θα αφήσω ούτε έναν ζωντανό αν χρειαστεί. Κανείς δεν τα βάζει με τους Ross και μένει ατιμώρητος.

Επέστρεψα στο σπίτι που μοιραζόμουν με τα αγόρια και κάθισα μαζί τους στο σαλόνι σχεδιάζοντας το επόμενο έγκλημα. Χρειαζόμασταν και άλλα λεφτά για να ξεπληρώσουμε έναν Γιαπωνέζο μαφιόζο της Yakuza. Μου είπαν πως τρεις μήνες πριν είχε πεθάνει μια γριά και είχε αφήσει στην ανεψιά της ένα μεγάλο χρηματικό ποσό.

Ο Masaru πρότεινε να την αναγκάσουμε να μας τα δώσει μέσω μιας εταιρίας που ελέγχαμε. Δεν ήταν κακή ιδέα το μόνο που έπρεπε να κάνουμε ήταν να βρούμε πληροφορίες για αυτήν και να την αναγκάσουμε να μας τα δώσει. Έστειλα τον Luke και το δεξί μου χέρι τον Brandon να βρουν πληροφορίες για αυτή πριν κάνουμε οτιδήποτε.

Τρεις μέρες μετά μου έφεραν ότι χρειαζόμουν. Όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, οικογενειακή κατάσταση, φωτογραφίες της και ότι άλλο θα χρειαζόμασταν. Όταν είδα πια ήταν έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Στην αρχή σκέφτηκα μήπως έκαναν λάθος και τους φώναξα αλλά μου εξακρίβωσαν πως αυτή ήταν. Maddie Brooks,ετών 23, διεύθυνση St Washigton. Διάβασα ό, τι άλλη πληροφορία υπήρχε για αυτή στο φάκελο και μειδίασα. Ποιος θα φανταζόταν ότι θα απαγάγω την σερβιτόρα από το Virginia's Cakes, την ίδια που με είχε εξυπηρετήσει. Γέλασα και άφησα τον φάκελο πάνω στο γραφείο μου και φώναξα και τους έξι στο σαλόνι.

Άρχισα να τους εξηγώ το σχέδιο. Πρώτα θα την παρακολουθούσαμε στενά, θα μαθαίναμε τις ώρες που δουλεύει, με ποιους κάνει παρέα, πότε βγαίνει, θα μαθαίναμε τα πάντα, θα γινόμουν η σκιά της. Δυο εβδομάδες αργότερα έμαθα κάτι για αυτήν και την οικογένειά της που έκανε το αίμα μου να βράζει. Ο αδερφός του πατέρα της ήταν ένας από τους άντρες του πατέρα μου. Ένας από αυτούς που τον πρόδωσαν.

Με αυτή την καινούρια πληροφορία, το σχέδιο άλλαξε τελείως. Δεν θα της παίρναμε τα λεφτά αλλά θα την απαγάγαμε ως δόλωμα. Θα έστελνα στον θείο της φωτογραφίες με αυτήν δεμένη και κακοποιημένη. Ήμουν ένα βήμα πριν από τον σκοπό μου και αυτή η όμορφη σερβιτόρα θα με βοηθούσε να τον πετύχω. Κανείς δεν θα έμπαινε εμπόδιο στο δρόμο μου.

Οι άντρες μου ήξεραν για το ότι είχε συμβεί στο παρελθόν και συμφωνούσαν μαζί μου. Η μικρή Maddie θα μου έδινε ότι ποθούσα πιο πολύ σε αυτή την ζωή. Εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα μου και να πάρω την θέση στη μαφία που δικαιωματικά μου ανήκει.


A/N:είναι η πρώτη φορά που γράφω μια ιστορία δράσης και ρομάνζου οπότε δεν νομίζω να είναι τόσο καλή όσο η άλλη ιστορία που γράφω με την Cruel αλλά προσπαθώ να την κάνω όσο πιο καλή μπορώ. Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι τώρα, αν ναι ψηφίστε και σχολιάστε. Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα γιατί με κάνουν να βελτιώνομαι προς το καλύτερο.

edited by Cruel <3

DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)Where stories live. Discover now