Part 19

3.9K 323 14
                                    


Brandon's POV:

Έφυγα από το δωμάτιο της Maddie και κατέβηκα τις σκάλες. Χαιρέτησα με ένα νεύμα του κεφαλιού μου τον Mark και βγήκα έξω. Περπάτησα ως το δάσος και πήγα αρκετά βαθιά ώστε κανένας να μην μπορεί να με ακούσει. Έβγαλα τον κινητό μου από την τσέπη του παντελονιού μου και σχημάτισα τον αριθμό του Nathan King. Τέσσερα χτυπήματα μετά το σήκωσε.

-Παρακαλώ;

-Εδώ Brandon Smith. Το σχέδιο προχωράει με επιτυχία, η Maddie πίστεψε πως θέλω να την βοηθήσω και είναι πρόθυμη να έρθει μαζί μου, είπα μπαίνοντας κατευθείαν στο ψητό.

-Ωραία. Πρέπει να ομολογήσω πως δεν περίμενα να επιτύχεις, είπε με την όλο και πιο πατερναλιστική φωνή του.

-Με υποτιμάτε κύριε King και αυτό δεν μου αρέσει. Όταν θέλω κάτι θα κάνω τα πάντα για να το αποκτήσω, είπα θυμωμένα.

-Το τέλος θα δείξει αν είσαι ικανός ή όχι. Λοιπόν, ας τελειώσουν οι φλυαρίες μόλις είσαι έτοιμος θα με πάρεις τηλέφωνο ώστε να κανονίσουμε την μεταφορά σας στην Νέα Υόρκη. Αν με κοροϊδέψεις με οποιοδήποτε τρόπο ξέρεις τι σε περιμένει. Capish?, με απείλησε.

-Ναι καταλαβαίνω. Θα ξαναμιλήσουμε σύντομα, είπα και του το έκλεισα στα μούτρα.

Έχε χάρη που μπορείς να με βοηθήσεις να πάρω αυτό που θέλω γέρο αλλιώς ούτε που θα συναναστρεφόμουν μαζί σου, σκέφτηκα και αγριοκοίταξα το έδαφος. Κοίταξα για λίγα λεπτά τον σκοτεινό ουρανό και άρχισα να περπατάω πίσω στο σπίτι. Ανέβηκα τα σκαλιά της βεράντας και άνοιξα την πόρτα. Μπήκα στο σπίτι και αμέσως ανέβηκα τα σκαλιά για να πάω στο δωμάτιο μου.

Έβγαλα τα ρούχα μου και έμεινα μόνο με το εσώρουχο μου. Παραμέρισα το πάπλωμα και χώθηκα από κάτω του. Έκλεισα τα μάτια μου και σχεδόν αμέσως αποκοιμήθηκα.

*

*

*

*

*

Το επόμενο πρωί κατέβηκα στην κουζίνα και βρήκα την Maddie να πλένει τα πιάτα. Μιας και είχα ξυπνήσει αργά οι υπόλοιποι είχαν τελειώσει το φαγητό τους. Μειδίασα και πλησίασα αργά και αθόρυβα την Maddie. Όταν ήμουν ακριβώς από πίσω της την έπιασα από την μέση και την σήκωσα ψηλά. Τσίριξε και προσπάθησε να ελευθερωθεί από την αγκαλιά μου. Στο τέλος την άφησα γελώντας η Maddie μου έριξε μια δολοφονική ματιά και σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της κοιτώντας με βλοσυρά.

DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora