THIRD PERSON'S POV:
Flashback:
Έφτασαν μπροστά σε ένα πανέμορφο και πανάκριβο σπίτι και ο Luca πάρκαρε το αυτοκίνητο στην στρογγυλή αυλή μπροστά από την κεντρική αυλή. Βγήκαν όλοι έξω από το αυτοκίνητο και η Maddie έμεινε να κοιτάει με ανοιχτό το στόμα την έπαυλη. Έκανε ένα κύκλο από το \ν εαυτό της και δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια της. Το σπίτι αυτό ήταν σαν ένα μικρό παλάτι στο κέντρο του Μανχάταν.
Χαμένη στον κόσμο της δεν πρόσεξε έναν άντρα που ερχόταν προς το μέρος της μέχρι που μίλησε.
-Επιτέλους γνωριζόμαστε και από κοντά Maddie Reynolds.
End of Flashback
Η Maddie γύρισε απότομα και είδε έναν άντρα. Δεν ήταν νέος αλλά σίγουρα είχε περάσει τα πενήντα. Φορούσε ένα ακριβό μαύρο κοστούμι και είχε μια σοβαρή έκφραση. Η Maddie τον κοίταξε μη ξέροντας τι να πει σε αυτόν τον άγνωστο άντρα. Κοίταξε τον Brandon αλλά τους είχε την πλάτη γυρισμένη και μίλαγε ψιθυριστά με τον Luca.
-Γνωριζόμαστε;, είπε με επιθετικό τόνο.
-Όχι, άσε με να συστηθώ. Ονομάζομαι Nathan King, είπε χαμογελώντας και έτεινε το χέρι του για χειραψία.
Η Maddie απρόθυμα έπιασε το χέρι του και τότε θυμήθηκε από πού της φαινόταν γνωστό το όνομα του. Όσο ζούσε στην Νέα Υόρκη οι εφημερίδες συνεχώς ανέφεραν το όνομα του μιας και η μαφία της Νέας Υόρκης ήταν περιβόητη για τα κατορθώματα της. Όταν λέω κατορθώματα εννοώ κλοπές, φόνους, ναρκωτικά και άλλα πολλά. Επίσης, ό Alex της είχε πει πως αυτός ο άντρας είχε προδώσει και σκοτώσει τον πατέρα του και ότι ο θείος της δούλευε για αυτόν.
-Χάρηκα για την γνωριμία κύριε King, είπε με ένα ψεύτικο χαμόγελο.
-Έλα πάμε μέσα. Θα πω σε μια από τις καμαριέρες να σου δείξει το δωμάτιο σου. Είναι πολύ αργά και πρέπει να ξεκουραστείς. Εμείς θα τα πούμε ξανά αύριο.
Η Maddie ακολούθησε τον Nathan King στο σπίτι. Με το που μπήκε μέσα τα μάτια της γούρλωσαν. Το σπίτι ούρλιαζε χλιδή, χρήμα. Τα πάντα φαινόντουσαν πανάκριβα δεν υπήρχε κάτι φθηνό σε αυτό το σπίτι. Από τα χαλιά στους πίνακες στους τοίχους.
Μια καμαριέρα οδήγησε την Maddie σε ένα δωμάτιο στο δεύτερο όροφο της έπαυλης. Το δωμάτιο ήταν πανέμορφο όπως και όλο το υπόλοιπο σπίτι. Ήταν βαμμένο άσπρο με άσπρα έπιπλα. Το κρεβάτι βρισκόταν απέναντι από την πόρτα. Υπήρχε ένας πίνακας στον τοίχο πάνω από το κρεβάτι. Δυο κομοδίνα με βάζα γεμάτα λουλούδια βρισκόταν και στις δυο πλευρές του κρεβατιού. Στην αριστερή πλευρά υπήρχε μια στήλη γεμάτη βιβλία και δίπλα της ένα παράθυρο με κάθισμα που μπορούσες να κάθεσαι και να απολαμβάνεις ένα καλό βιβλίο πίνοντας καφέ ή τσάι κοιτώντας παράλληλα την θέα έξω. Μια ντουλάπα βρισκόταν δίπλα από το παράθυρο. Τέλος, δίπλα από την πόρτα υπήρχε μια HD τηλεόραση στηριζόμενη στον τοίχο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
Любовные романыΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...