Alex's POV:
Ξύπνησα από το φώς του ήλιου που έμπαινε από τις ανοιχτές κουρτίνες του δωματίου μου. Άνοιξα τα μάτια και είδα πως δεν βρισκόμουν στο δωμάτιο μου αλλά της Maddie's. Έσμιξα τα φρύδια μου μπερδεμένος. Τι στο καλό κάνω στο δωμάτιο της Maddie ξαπλωμένος στο κρεβάτι της; Προσπάθησα να θυμηθώ τη χτεσινή νύχτα. Θυμάμαι πως έπινα ουίσκι στο γραφείο μου προσπαθώντας να ξεχάσω πως χθες ήταν η μέρα που ο πατέρας μου πέθανε. Μετά όλα ήταν θολά.
Μια σκέψη με χτύπησε σαν κεραυνός. Σήκωσα το πάπλωμα και κοίταξα για να δω αν φοράω ακόμα τα ρούχα μου. Προς μεγάλη μου ανακούφιση τα φορούσα το ίδιο και η Maddie. Την κοίταξα που κοιμόταν βαθιά με τα χαρακτηριστικά της γαλήνια, ήταν τόσο όμορφη όταν κοιμόταν τόσο που μου ερχόταν να την φιλήσω. Φυσικά και δεν το έκανα. Δεν θα μπορούσα να το κάνω άλλωστε δεν είναι τίποτα παρά ένα δόλωμα. Απλά την χρειάζομαι για να πάρω πίσω αυτό που μου ανήκει. Δεν θα σταματήσω μέχρι να το αποκτήσω. Και σίγουρα δεν θα αλλάξω τα σχέδια μου για αυτή.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και προχώρησα προς την πόρτα. Πριν την κλείσω έριξα μια τελευταία ματιά στην κοιμισμένη μορφή της Maddie. Κούνησα το κεφάλι μου και συνέχισα να προχωράω ως το δωμάτιο μου. Πήγα στο μπάνιο μου και έβγαλα τα ρούχα μου, μπήκα μέσα στην ντουζιέρα και άρχισα να κάνω μπάνιο. Πρώτα έλουσα τα μαλλιά μου και έπειτα το σώμα μου. Ξεπλύθηκα και βγήκα από το μπάνιο με μια πετσέτα γύρω από τους γοφούς μου. Νερό έτρεχε ακόμα από τα βρεγμένα μαλλιά μου και σταγόνες νερού κυλούσαν από τον κορμό μου προς τα κάτω και χάνονταν κάτω από την πετσέτα.
Πήρα την οδοντόβουρτσα μου και άρχισα να βουρτσίζω τα δόντια μου όταν τέλειωσα ξέπλυνα το στόμα μου με αρκετό νερό. Πήγα στην ντουλάπα μου και πήρα μια μαύρη μπλούζα και μια γκρι φόρμα γυμναστικής για να φορέσω. Πέταξα την πετσέτα στο πάτωμα, φόρεσα το εσώρουχο μου και ύστερα τα ρούχα μου. Κατέβηκα τις σκάλες και πήγα στην κουζίνα εκεί βρήκα μόνη της την Maddie , να τρώει πρωινό και να πίνει καφέ.
Κάθισα σε μια καρέκλα απέναντι της και εκείνη με κοίταξε πίσω από τις βλεφαρίδες της και συνέχισε να τρώει το φαγητό της. Χαμογέλασα αμήχανα και έβαλα σε ένα πιάτο τηγανίτες με μπόλικο σιρόπι από πάνω.
-Καλημέρα, είπα μετά από λίγα λεπτά σιωπής.
-Καλημέρα και σε σένα, είπε χωρίς να με κοιτάξει.
-Βλέπω έφτιαξες πρωινό για όλους μας, συνέχισα για να σπάσω την αμήχανη σιωπή που είχε απλωθεί στο δωμάτιο.
ESTÁS LEYENDO
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
RomanceΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...