πάνω ο Max Riemelt as Luca Wolf
Third Person's POV:
Η Maddie καθόταν μπροστά στο κρεβάτι της και έβαζε λίγα ρούχα σε μια βαλίτσα που είχε βρει σε ένα από τα δωμάτια του σπιτιού. Όταν τελείωσε έκλεισε την βαλίτσα και κάθισε δίπλα της. Έβαλε το κεφάλι της στα χέρια της και αναστέναξε. Ακόμα δεν πίστευε πως θα το έσκαγε. Εκείνη τη στιγμή ένιωθε διάφορα συναισθήματα. Χαρά, αγωνία και φόβο.
Χαρά που θα επέστρεφε στο σπίτι της ,στην οικογένεια της, στους φίλους της. Αγωνία αν θα τα κατάφερναν και θα το έσκαγαν. Φόβο γιατί αν οι υπόλοιποι το καταλάβαιναν θα τους κυνηγούσαν. Ίσως να τους έπιαναν την ώρα που προσπαθούσαν να αποδράσουν. Φόβο για το τι θα τους έκανε ο Alex άμα το μάθαινε.
Η Maddie ήξερε πως αυτή τη φορά θα την σκότωνε. Της είχε πει πως αν ήταν συνεργάσιμη στο τέλος θα την άφηνε να ζήσει αν όχι θα την σκότωνε. Την προηγούμενη φορά που προσπάθησε να αποδράσει την γλίτωσε αλλά τώρα; Θα την σκότωνε αργά και επώδυνα ή χωρίς δισταγμό. Χωρίς τύψεις. Δεν ήξερε και σίγουρα δεν ήθελε να μάθει. Παρόλα αυτά ακόμα ήθελε να φύγει από αυτό το μέρος.
Το μέρος που κρατιόταν αιχμάλωτη. Εντάξει, ίσως να είχαν σταματήσει όλοι να της συμπεριφέρονται σαν σκουπίδι και τώρα στα μάτια τους ήταν ένας άνθρωπος. Αλλά αυτό δεν άλλαζε το ότι ήταν κρατούμενη πάρα την θέληση της.
Στην άλλη πλευρά του σπιτιού ο Brandon ετοιμαζόταν και εκείνος. Είχε βάλει τα προσωπικά του αντικείμενα σε μια βαλίτσα και την είχε τοποθετήσει κάτω από το κρεβάτι. Προχώρησε προς το παράθυρο και το άνοιξε. Άναψε ένα τσιγάρο και το έβαλε στα χείλη του. Πήρε βαθιά εισπνοή και άφησε τον καπνό να γεμίσει τους πνεύμονες του. Εξέπνευσε και ο καπνός βγήκε από το στόμα του. Κοίταξε έξω από το παράθυρο τον σκοτεινό ουρανό. Το φεγγάρι έφεγγε και κάποια από τα ζώα του δάσους κυνηγούσαν.
Κοίταξε το ρολόι του σε λίγη ώρα θα έφευγαν. Τα νεύρα του ήταν τεντωμένα. Ήταν αγχωμένος άμα θα τα κατάφερναν και με το δίκιο του κιόλας. Ο Alex δεν έπαιρνε τις προδοσίες καλά. Και ήταν σίγουρος πως θα τον σκότωνε με την πρώτη ευκαιρία αλλά θα το ρίσκαρε. Εξάλλου ήταν τόσο κοντά στην νίκη του που μπορούσε να την γευτεί. Δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει πίσω τώρα. Βρισκόταν στην τελική ευθεία, ήταν μόλις λίγα βήματα πριν την τελική γραμμή.
12:30 μ.μ
Ο Brandon στεκόταν μπροστά από την πόρτα της Maddie έτοιμος να χτυπήσει την πόρτα. Τρία χτυπήματα και η Maddie εμφανίστηκε να κρατάει την βαλίτσα της. Ο Brandon της έγνεψε και εκείνη του ανταπέδωσε το νεύμα. Κατεβήκαν ήσυχα τα σκαλιά και βρέθηκαν στο χολ. Ο Brandon έβγαλε τον συναγερμό, ξεκλείδωσε την πόρτα και βγήκαν και οι δυο μαζί έξω.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
Любовные романыΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...