Maddie's POV:
Το επόμενο πρωί με ξύπνησε το φως του ήλιου που έμπαινε από τις ανοιχτές κουρτίνες. Για κάτσε οι κουρτίνες χθες ήταν κλειστές ποιος τις άνοιξε ,σκέφτηκα και άνοιξα τα μάτια μου. Τότε συνειδητοποίησα πως δεν βρισκόμουν στο σπίτι μου αλλά σε μια άγνωστη τοποθεσία. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα ως το παράθυρο. Κοίταξα έξω και είδα πως βρισκόμουν σε ένα δάσος στη μέση του πουθενά. Άρα και να ήθελα να αποδράσω δεν θα μπορούσα το πιθανότερο θα ήταν να χανόμουν, σκέφτηκα και κατσούφιασα.
Ένα χτύπημα στην πόρτα με έκανε να γυρίσω απότομα προς αυτή. Ο James μπήκε μέσα κρατώντας ένα δίσκο με pancakes και φρέσκο χυμό. Του χαμογέλασα και εκείνος άφησε τον δίσκο σε ένα μικρό τραπεζάκι που δεν είχα καν παρατηρήσει. Έκλεισε την πόρτα και έκατσε στο κρεβάτι ενώ εγώ ξεκίνησα να τρώω το πρωινό μου. Αφού τέλειωσα με βοήθησε να αλλάξω τα ρούχα μου και να κάνω μπάνιο. Ο μοναδικός που με είχε κάνει μπάνιο ήταν ο Andrew. Τώρα με τον James δεν ένιωθα τόσο άνετα όσο με τον Andrew αλλά προσπέρασα την ντροπή μου μιας και ο James ήταν κύριος και δεν κοίταξε καν.
Όταν τελείωσα το μπάνιο με βοήθησε να ντυθώ και με οδήγησε στο σαλόνι. Με ενημέρωσε πως το σπίτι είχε τρεις ορόφους συν το υπόγειο που με κρατούσαν τόσο καιρό. Εγώ ήμουν στον δεύτερο όροφο μαζί με τα αγόρια, ο τρίτος ήταν του Alex και στο ισόγειο υπήρχε η κουζίνα, η τραπεζαρία, το playroom ,το σαλόνι, μια βιβλιοθήκη και ένα γραφείο.
Στο σαλόνι ήταν όλοι συγκεντρωμένοι. Και οι εφτά. Ο James κάθισε δίπλα από τον Mark ενώ εγώ έμεινα όρθια. Ο Andrew μου έδειξε με το χέρι του τη πολυθρόνα προσκαλώντας με να καθίσω. Έμεινα ασάλευτη για λίγο κοιτώντας τους που είχαν καρφώσει τα μάτια τους σαν αρπαχτικά πάνω μου και εγώ ήμουν η λεία τους. Ανατρίχιασα και κάθισα στην πολυθρόνα. Κανείς δεν μίλησε απλά κοιταζόμασταν. Τη σιωπή την έσπασε ο Alex.
-Λοιπόν θα αναρωτιέσαι γιατί είσαι εδώ και γιατί συνέβησαν όλα αυτά σωστά;, ρώτησε.
Έγνεψα ναι με το κεφάλι φοβόμουν να μιλήσω γιατί δεν ξέρω τι θα έλεγα αν άνοιγα το στόμα μου.
-Ωραία αρχικά να συστηθώ. Ονομάζομαι Alex Ross είμαι ο αρχηγός των ''Black Dragons'' και αυτοί εδώ είναι οι πιο έμπιστοι άντρες μου, είπε δείχνοντας με το χέρι του ένα γύρω το σωμάτιο, τώρα για πιο λόγο είσαι εδώ. Ο πατέρας μου ήταν ο αρχηγός μιας ισχυρής μαφίας στη Νέα Υόρκη. Οι φίλοι του όμως τον σκότωσαν και ο πιο έμπιστος του φίλος του πήρα την θέση. Τώρα θα μου πεις τη σχέση έχω εγώ με όλα αυτά; Λοιπόν, ο θείος σου ο αδερφός του πατέρα σου είναι μέλος της μαφίας του πατέρα μου και ένας από αυτούς που τον πρόδωσαν. Θέλω να πάρω πίσω ότι μου ανήκει δικαιωματικά και ο πιο εύκολος τρόπος είναι μέσο εσένα. Βλέπεις στείλαμε φωτογραφίες με εσένα ,όσο ήσουν στο υπόγειο, στον θείο σου με την ελπίδα ότι θα θελήσει να σε πάρει πίσω. Για να γίνει αυτό όμως εγώ θα πρέπει να πάρω πίσω τη θέση μου και όταν την πάρω θα σκοτώσω όλους όσους πρόδωσαν τον πατέρα μου. Εν κατακλείδι είσαι ένα δόλωμα, τελείωσε και ήπιε μια γουλιά από το ουίσκι του.
أنت تقرأ
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
عاطفيةΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...