A/N: Ας υποθέσουμε πως αυτή είναι η βίλα του Nathan King, δεν μπορούσα να βρω κάτι παρόμοιο στην Άπερ Ίστ Σάιντ.
Anyway here is the story, enjoy!
Alex's POV:
Καθόμουν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου περιμένοντας τους άντρες μου να επιστρέψουν. Την ίδια μέρα που ανακάλυψα πως η Maddieτο είχε σκάσει μαζί με τον Brandon, την ίδια ακριβώς μέρα πήγα στην Νέα Υόρκη. Είχε περάσει μια εβδομάδα από τότε που είχα έρθει. Έκλεισα μια σουίτα σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία του Μπρούκλιν. Ήταν σαν ένα μικρό διαμέρισμα. Είχε ένα σαλόνι που έβλεπε έξω λόγω του τεράστιου παραθύρου και ένα μικρό γραφείο δίπλα από το παράθυρο. Μια διπλή ξύλινη πόρτα ένωνε το σαλόνι με το υπνοδωμάτιο. Και μια άλλη ξύλινη πόρτα, στη δεξιά πλευρά του δωματίου, ένωνε την κρεβατοκάμαρα με το μπάνιο.
Οι άντρες μου έμεναν στον δέκατοτεταρτο όροφο ενώ εγώ στο τελευταίο. Μοιράζονταν ένα δίκλινο και ένα τρίκλινο δωμάτιο. Ο James και ο Andrew το δίκλινο και ο Michael, ο Mark και ο Masaru το τρίκλινο. Ελπίζω μόνο αυτοί οι τρείς να μην αλληλοσκοτωθούν. Δεν έχω χρόνο να ανησυχώ και για αυτούς.
Ένα χτύπημα στην πόρτα με διέκοψε από τις σκέψεις μου. Ο Michael μπήκε μέσα μαζί με τους υπόλοιπους. Ο James,ο Andrew και ο Mark βολεύτηκαν στον τριπλό καναπέ ενώ ο Michael με τον Masaru ήρθαν προς το μέρος μου. Ο Michael άφησε δυο μεγάλα κομμάτια χαρτί πάνω στο γραφείο και ο Masaru έναν φάκελο. Τα κομμάτια χαρτί ήταν στην ουσία δυο μεγεθυμένες φωτογραφίες της βίλας. Το ένα έδειχνε το μπροστινό μέρος και το άλλο το πισινό μέρος της βίλας.
Άνοιξα τον φάκελο και είδα ότι περιείχε φωτογραφίες. Κάποιες ήταν τραβηγμένες κοντινά και άλλες από μακριά. Είδα αρκετούς από τους συνεργάτες του Michael King να βγαίνουν από ακριβά αυτοκίνητα και να τον χαιρετούν στην μπροστινή είσοδο. Ακόμα είδα και μια φωτογραφία της Maddie να κάθεται σε ένα παγκάκι στην πίσω αυλή της βίλας.
-Αυτά είναι όλα;, τους ρώτησα.
-Όχι, ξέρουμε ακόμα τις ώρες που αλλάζουν οι φρουροί και καταφέραμε να βρούμε που έχει κάμερες, είπε ο Masaru και πήρε τα δυο κομμάτια μπροστά του, έχουν φρουρούς εδώ, εδώ, εδώ και εδώ, είπε και σημείωσε με έναν κόκκινο στυλό τις θέσεις που υπήρχαν οι φρουροί.
-Επίσης, έχουν κρυφές κάμερες σε όλο το μέρος. Αποκλείεται να μπορέσουμε να μπούμε μέσα στα κρυφά και να τους αιφνιδιάσουμε, είπε ο Michael και σταύρωσε τα χέρια του.
ESTÁS LEYENDO
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
RomanceΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...