NEW PART MY LOVES JUST FOR YOU!!!!!!!!!!!!!!
Maddie's POV:
Flashback:
Βήματα ακούστηκαν να πλησιάζουν όλο και πιο πολύ και έσφιξα στα χέρια μου το βάζο. Όποιος και αν ήταν προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα αλλά είδε πως ήταν κλειδωμένη και τα παράτησε. Αναστέναξα με ανακούφιση, ίσως έφευγε αλλά δεν ήμουν τόσο τυχερή. Σε δυο λεπτά την είχε σπάσει και ήμουν έτοιμη να του φέρω το βάζο στο κεφάλι όταν βρέθηκα πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιον που νόμιζα πως δεν θα ξαναέβλεπα ποτέ.
Αυτός ήταν ο ......
Alex. Στεκόταν μόλις λίγα μέτρα μακριά μου και βαριανάσανε. Είχε μια έκπληκτη έκφραση στο πρόσωπο του και με κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια. Το βάζο γλίστρησε από τα χέρια μου και έπεσε στο πάτωμα σπάζοντας σε χίλια κομμάτια. Ο λαιμός μου έκλεισε και δεν μπορούσα να ανασάνω. Δεν το πιστέψω πως ήταν ακριβώς μπροστά μου.
Σήκωσε το χέρι του και ήταν έτοιμος να μου ρίξει. Αυτό ήταν ,σκέφτηκα, ήρθε το τέλος μου. Με κοιτούσε επίμονα και είχε ακόμα το όπλο στραμμένο προς το μέρος μου. Έβγαλε την ασφάλεια και το δάχτυλό του ακούμπησε την σκανδάλη. Τον κοίταξα στα μάτια και είδα κάτι που δεν το περίμενα. Απροθυμία. Δεν ήθελε να το κάνει αλλά το χέρι του δεν κουνήθηκε. Έμεινε τεντωμένο μα την κάνη του όπλου να με σημαδεύει.
Χαμήλωσα το βλέμμα μου και είπα μια γρήγορη προσευχή από μέσα μου. Έστρεψα τα μάτια προς τα πάνω και τα δάκρυα που προσπαθούσα να συγκρατήσω άρχισαν να πέφτουν. Τα μάτια μου σαν από δική τους βούληση συναντήθηκαν με τα δικά του. Χαμογέλασα και είπα σιγανά το όνομα του. Αμέσως κατέβασε το όπλο και έκανε δυο βήματα προς το μέρος μου.
Δεν ήξερα την επόμενη κίνηση του. Απλά στεκόμουν εκεί περιμένοντας τον να κάνει κάτι οτιδήποτε. Ξαφνικά τίναξε το χέρι του και τα δάχτυλα του βρέθηκαν να πιέζουν τον λαιμό μου. Τα δάχτυλα του τυλίχτηκαν γύρω από τον λαιμό μου και άρχισαν να πιέζουν όλο και πιο πολύ. Σε μερικά δευτερόλεπτα άρχισα να αγκομαχώ για αέρα. Ήμουν σίγουρη πως θα είχα αρχίσει να γίνομαι κόκκινη.
Η όραση μου άρχισε να θολώνει και μαύρες κηλίδες εμφανίστηκαν. Το οξυγόνο μου είχε τελειώσει και ήμουν σίγουρη πως δεν θα έπαιρνε πολύ για να πεθάνω από ασφυξία. Ξαφνικά σταμάτησε να με πνίγει όσο απότομα το έκανε. Με άφησε και απομακρύνθηκε από κοντά μου. 'Έπεσα κάτω και έπιασα το λαιμό μου βήχοντας προσπαθώντας να βρω την αναπνοή μου.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
Любовные романыΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...