30 Chapter Part 1

3.9K 283 2
                                    


A/N:Συγνώμη για τυχόν συντακτικά,γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Το κεφάλαιο το γράφω από το κινητό.
Αυτό το κεφάλαιο έχει σεξουαλικό και βίαιο περιεχόμενο. Όποιος δεν αισθάνεται άνετα με αυτό μπορεί να παραληψει το σημείο αυτό. Αν και είναι το μεγαλύτερο σημείο αυτού του κεφαλαίου. Το επομενο δεν θα είναι έτσι.Θα έχω ένα αστεράκι στο σημείο που ξεκινάει και τελειώνει. Ευχαριστώ ελπίζω να σας αρέσει!!!

Maddie's Pov:

Το επόμενο πρωί ξύπνησα καταιδρωμενη με την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά στο στήθος μου και τα μάτια μου ορθάνοιχτα. Το νυχτικό μου είχε κολλήσει πάνω στο κορμί μου από τον ιδρώτα. Μπουμπουνητα και αστραπές τάραζαν τον ουρανό και η βροχή συνέχιζε να πέφτει ασταμάτητα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και προχώρησα προς το παράθυρο. Άνοιξα την κουρτίνα και ένας γκρίζος ουρανός με υποδέχτηκε. Σταγόνες βροχής έπεφταν δυνατά στο τζάμι και εγώ τις παρακολουθούσα σαν υπνωτισμένη να ενώνονται η μια με την άλλη σε ένα ρυάκι,ώσπου χάνονταν.

Η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπάει σαν ταμπουρλο,αλλά τα μάτια μου παρέμειναν ορθάνοιχτα. Κοίταξα την αντανάκλαση μου στο τζάμι και τότε παρατήρησα πως έκλεγα. Δάκρυα κυλούσαν στα μάγουλα μου,τα οποία είχαν πάρει ένα άσπρο σαν πανί χρώμα,λόγω της ταραχής μου. Το γεμάτο πάθος όνειρο μου είχε γίνει εφιάλτης.

*
~Όνειρο~

Κοιμόμουν. Το ήξερα πως κοιμόμουν αλλά παρολαυτα είχα την αίσθηση του χώρου γύρω μου. Σιγά-σιγά άνοιξα τα μάτια μου και είδα πως ήμουν σε ένα μισκοσκοτεινο δωμάτιο. Ήμουν ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι με σατέν μαύρα σεντόνια. Φορούσα μόνο ένα σετ μαύρα σέξυ εσωρούχα. Κοίταξα γύρω μου και προσπάθησα να καταλάβω που είμαι. Μα με το λιγοστό φως δεν κατάφερα και πολλά.

Ξαφνικά είδα κάτι να κουνιέται στις σκιές. Μια μορφή ξεπρόβαλε από την πιο σκοτεινή γωνιά του δωματίου. Από το ύψος και την σωματική διάπλαση κατάλαβα πως ήταν άντρας,αλλά δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο του. Περίεργη και φοβισμένη δεν κουνήθηκα από τη θέση μου ούτε χιλιοστό. Η παρουσία του μου προκαλούσε φόβο αλλά και ασφάλεια ταυτόχρονα. Για κάποιο λόγω μου έμοιαζε οικείος παρόλο που δεν είχα δει το πρόσωπο του.
Έκανε ένα βήμα μπροστά και αλί ένα μέχρι που μπορούσα να τον δω καθαρά. Ήταν ο Alex. Τα μάτια του διετρεχαν το μισογυμνο κορμί μου και τα χείλη του σχημάτισαν ένα μικρό μειδίαμα. Μόνο με αυτό ένιωσα τον εαυτό μου να υγραίνεται. Έμεινα παγωμένη στη θέση μου,όσο εκείνος με κοίταζε με ένα λάγνο βλέμμα. Ήταν ο κυνηγός και εγώ το θήραμα.

DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)Where stories live. Discover now