Γειά σου αναγνώστη, ελπίζω να σου αρέσει αυτό το βιβλίο και να αγαπήσεις τους χαρακτήρες όπως εγώ. Θα ήθελα να σου πω πως τυχόν λάθη στην ιστορία θα διορθωθούν σύντομα. Σκοπεύω να κάνω ένα edit και ίσως κάποια πράγματα να αλλάξουν. Την ιστορία την έγραψα όταν ήμουν στο Λύκειο και κατά πάσα πιθανότητα να έχει πολλά μα πολλά λάθη,αλλά θα διορθωθούν.
Ευχαριστώ,όσους την διάβασαν και όσους θα την διαβάσουν στο μέλλον!🙏💖Πρόλογος
Η Maddie, είκοσι τριών ετών, πρόσφατα μετακόμισε στο βικτοριανό σπίτι της θείας της στη Βιρτζίνια. Η θεία της Luize μόλις είχε αποβιώσει και άφησε στην ανεψιά της το σπίτι της μαζί με δύο δισεκατομμύρια δολάρια. Για την Maddie ο χαμός της θείας της την χτύπησε σαν κεραυνός.Η θεία Luize ήταν η γυναίκα που μεγάλωσε την Maddie όταν οι γονείς της έλειπαν σε ταξίδια για την δουλεία τους. Δεν ήταν εύκολο να είσαι παιδί πιλότου και αεροσυνοδούς.
Μόλις η Maddie έμαθε για τον χαμό της θείας της έπεσε στα γόνατα κλαίγοντας με λυγμούς.Με βαριά καρδιά παραβρέθηκε στην κηδεία της. Ένα μήνα αργότερα μετακόμιζε στο νέο της σπίτι στη Βιρτζίνια. Χάρηκε που θα έμενε σε αυτό το σπίτι αφού, ούτως ή άλλως σε αυτό μεγάλωσε. Πάντως, ήταν καλύτερα από το μικρό διαμέρισμα που έμενε για τρία χρόνια στην Νέα Υόρκη μαζί με την Jenny την συγκάτοικο της.
Κατέβηκε από το αυτοκίνητο και παίρνοντας την τσάντα και τις βαλίτσες της και στάθηκε μπροστά από την ξύλινη πόρτα. Πήρε μια βαθιά ανάσα και έβγαλε το κλειδί από τη τσέπη του παλτού της. Με τρεμάμενα χέρια ξεκλείδωσε την πόρτα και πέρασε το κατώφλι. Άφησε της βαλίτσες της στο φουαγιέ και έκλεισε την πόρτα με το πόδι της. Προχώρησε στο σαλόνι και είδε ότι τίποτα δεν είχε αλλάξει τα πέντε αυτά χρόνια που είχε να επισκεφτεί την θεία της. Θύμωσε με τον εαυτό της. Θα έπρεπε τουλάχιστον να είχε έρθει να την δει πριν πεθάνει.Δεν θα είχε τώρα τύψεις που δεν το είχε κάνει.
Κλείνοντας τα μάτια έριξε μια γρήγορη ματιά στο σπίτι θα πετούσε κάποια άχρηστα πράγματα ή ακόμα καλύτερα θα τα έδινε σε ένα μαγαζί που ήξερε εδώ.Το μαγαζί αυτό πουλούσε vintage πράγματα, από έπιπλα ως προσωπικά αντικείμενα .Ναι, αυτό θα έκανε δεν άντεχε να πετάξει τόσο ωραία έπιπλα. Πήρε ένα χαρτί και άρχισε να καταγράφει τα πράγματα που θα έδινε. Δεν ήταν πολλά, μόνο τα έπιπλα του ενός σαλονιού και της κουζίνας. Με τα χρήματα που θα έβγαζε θα αγόραζε καινούρια και πιο σύγχρονα και καινούργια χρώματα για να βάψει τους τοίχους οι οποίοι είχαν αρχίσει να ξεφλουδίζουν από το πέρασμα του χρόνου.
Τακτοποίησε τα περισσότερα ρούχα της στην ξύλινη σκαλιστή ντουλάπα του νέου δωματίου της, φόρεσε τις μοβ πιτζάμες της και ξάπλωσε κατάκοπη στο υπέρδιπλο κρεβάτι της.
It's a old-new re-writen story by Usagi. Hope you all like and vote.
With love,
from Usagi
edited by Cruel
KAMU SEDANG MEMBACA
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
RomansaΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...