Maddie's POV:
Ένας χρόνος μετά...
Είχε περάσει ένας χρόνος από τότε που είχε γίνει το μακελειό στη βίλα του Nathan King. Ένας χρόνος από τότε που είχα δει για τελευταία τον Alex και τους υπόλοιπους. Ένας χρόνος από τότε που η ζωή μου είχε γίνει σαν ταινία περιπέτειας. Ένας ατελείωτος χρόνος δράματος. Ήμουν κλεισμένη για περισσότερους από τρείς μήνες μέσα στο διαμέρισμα που μοιραζόμουν με τους γονείς μου. Ήμασταν ακόμα κάτω από την προστασία του προγράμματος μαρτύρων του FBI. Προσπαθούσαμε να κρατάμε χαμηλό προφίλ γιατί μέναμε ακόμα στην Νέα Υόρκη. Το μέρος που ο Alex είχε κρατήσει τα κεντρικά της μαφίας.
Τώρα ,παρόλο την αντίρρηση της οικογένειας μου, δούλευα σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια στο Μπρόνξ. Το Mario's restaurant. Ένα ιταλικό εστιατόρια ακριβώς στην πλατεία του Westchester. Ήταν ένα μικρό εστιατόριο αλλά με μεγάλη πελατεία και καλά λεφτά. Δούλευα μαζί με τέσσερις άλλους σεφ. Τον ιδιοκτήτη Mario, τον Fabio,τον Alessandro και την Bianca. Όλοι τους Ιταλοί από γονείς μετανάστες. Ο Mario και ο Alessandro ήταν αδέρφια με πέντε χρόνια διαφορά, Ο Mario είναι ο μεγαλύτερος στην ηλικία τον 45 και ο Alessandro μόλις είχε μπει στα 40.
Και οι δυο είναι καταπληκτικοί και με έχουν σαν την κόρη τους. Ο Mario ήταν ένας άντρας μεσαίου αναστήματος με ανοιχτά καστανά μαλλιά, πράσινα μάτια, ζεστό χαμόγελο και ρωμαϊκή μύτη. Ο αδερφός του από την άλλη ήταν αρκετά πιο ψηλός από τον αδερφό του με μαύρα μαλλιά και καταπληκτικά σμαραγδί μάτια. Ναι σμαραγδί. Ψηλά ζυγωματικά, ίσια μύτη, γεμάτα χείλη και ένα χαμόγελο που σε έκανε το γυναικείο φύλο αδύναμο να αντισταθεί στην γοητεία του. Σε αντίθεση με τον αδερφό του ήταν πολύ γυμνασμένος με αρκετά τατουάζ. Η Bianca είναι η γυναίκα του Mario και η μοναδική από τους τέσσερις που έχει γεννηθεί στην Ιταλία. Η Bianca είναι αρκετά κοντή γύρω στο 1,60, με κόκκινα μαλλιά και ανοιχτά πράσινα μάτια. Έχει μια γαλλική μύτη και σαρκώδη χείλη. Είναι πολύ γλυκιά και στην πραγματικότητα παρόλο που ο Mario είναι το αφεντικό εκείνη κάνει κουμάντο εδώ μέσα. Ο τέταρτος της παρέας ο Fabio είναι ο πιο μικρός στην ηλικία των 22 και παρόλο που είναι αρκετά μικρός με σχεδόν καθόλου πείρα μαγειρεύει καταπληκτικό φαγητό. Είναι ο γιος του Mario και της Bianca. Είναι γύρω στο 1,80 με ανοιχτά καστανά μαλλιά που έχει πάρει από τον πατέρα του και τα μάτια της μητέρας του. Έχει σαρκώση χείλη που είναι για φίλημα και την ίδια ρωμαϊκή μύτη με τον πατέρα του. Είναι αρκετά γυμνασμένος και έχει κάποια τατουάζ σε διάφορα σημεία του σώματος του. Το ξέρω αυτό γιατί μια φορά είχε λερωθεί και είχε βγάλει την μπλούζα του. Μπροστά μου! Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό με αυτό που είδα.
ESTÁS LEYENDO
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
RomanceΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...