Maddie's POV:
Ξύπνησα το επόμενο πρωί με απίστευτη ενέργεια. Τελικά ο πολυπόθητος ύπνος που χρειαζόμουν έκανε τη δουλεία του. Πέταξα από πάνω μου τα σκεπάσματα και φόρεσα τη ρόμπα μου. Έφτιαξα το κρεβάτι και μπήκα στο μπάνιο μου. Άνοιξα το νερό στη μπανιέρα και, αφού έβγαλα τα ρούχα μου, μπήκα μέσα και άρχισα να πλένομαι. Τελειώνοντας το αναζωογονητικό μπάνιο μου, έπλυνα το πρόσωπό μου και τα δόντια μου.
Πήγα στο δωμάτιο-ντουλάπα και άρχισα να σκέφτομαι τι θα φορούσα σήμερα. Επέλεξα ένα άσπρο αμάνικο μπλουζάκι που έλεγε ''Let's party'' και το συνδύασα με ένα τζιν σορτσάκι και τα άσπρα All Star μου. Επίσης,πήρα τη τσάντα μου και πέταξα μέσα τσίχλες, πορτοφόλι, σημειωματάριο, κινητό, lip gloss και τα γυαλιά οράσεως μου, μέσα στη θήκη τους φυσικά. Κατέβηκα τις σκάλες και άνοιξα την πόρτα κλειδώνοντας τη μετά. Μπήκα στο αυτοκίνητό μου και άρχισα τη μηχανή. Ξεκίνησα για το κέντρο της πόλης.Εκεί είχε καταπληκτικά πάρκα και πλατείες.
Οδήγησα μέχρι την πλατεία και πάρκαρα εκεί. Κατέβηκα από το αυτοκίνητό μου και έψαξα κάπου να καθίσω. Το μάτι μου έπεσε σε ένα πανέμορφο μαγαζί. Λεγόταν Virginia's Cakes. Αποφάσισα να πάω εκεί, κάθισα σε ένα από τα στρογγυλά τραπέζια που είχαν έξω από το μαγαζί και πήρα το κατάλογο στα χέρια μου. Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα τι θα έπαιρνα σοκολατένια μπισκότα με καφέ και ένα κομμάτι κέικ με φρούτα του δάσους.
-Με συγχωρείται δεσποινίς, αποφασίσατε τι θα πάρετε;, ρώτησε κάποιος.
-Μάλιστα έναν γλυκό Iced Caffe Latte,ένα κομμάτι κέικ με φρούτα του δάσους και τρία σοκολατένια μπισκότα.
-Πολύ ωραία η παραγγελία σας θα έρθει σε λίγο,είπε ο σερβιτόρος.
-Σε ευχαριστώ, είπα και γύρισα να τον κοιτάξω.
Ουάου ήταν όμορφος. Πολύ όμορφος για την ακρίβεια. Με γαλάζια μάτια,ξανθά μαλλιά και ένα χαμόγελο που σκοτώνει. Χαμογέλασα και εκείνος μετά από ένα δικό του χαμόγελο, που έκανε την καρδία μου να σταματήσει να χτυπάει για μερικά δευτερόλεπτα, έφυγε για την παραγγελία μου. Κοκκίνισα με την αντίδρασή μου. Έκανα σαν έφηβη που δεν μπορούσε να ελέγξει τις ορμόνες της. Κούνησα το κεφάλι μου και ξεκλείδωσα το κινητό μου.Μπήκα στο wattpad και συνέχισα να διαβάζω την ιστορία που είχα παρατήσει στη μέση χθες το βράδυ.
Ο νεαρός σερβιτόρος ήρθε μερικά λεπτά αργότερα με την παραγγελία μου.Δεν κάθισε να μου μιλήσει γιατί το μαγαζί είχε αρχίσει να γεμίζει ασφυκτικά. Ευτυχώς που ήρθα νωρίτερα. Αν είχα έρθει τώρα, δεν θα είχα βρει τραπέζι να καθίσω,σκέφτηκα.Συνέχισα να τρώω το πρωινό μου διαβάζοντας παράλληλα την ιστορία στο κινητό μου. Όταν τελείωσα μάζεψα τα πράγματά μου και πήγα στο ταμείο να πληρώσω. Αφού πλήρωσα, έφυγα και άρχισα να κάνω βόλτες στους δρόμους του Ρίτσμοντ. Μπήκα σε αρκετά μαγαζιά που προσλάμβαναν υπάλληλο, αλλά δεν βρήκαν αυτό που ήθελαν σε 'μένα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
RomanceΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...