Maddie's POV:
Ήμουν στην κουζίνα φτιάχνοντας πρωινό,προσπαθώντας παράλληλα να καταλάβω τι σήμαινε το όνειρο. Κατέληξα πώς επειδή είδα τον Alex ,χθες το βράδυ,το υποσυνείδητο μου προσπαθούσε να μου δείξει τι θα μπορούσε να είχε συμβεί.
Ρουθουνίζοντας σηκώθηκα από την καρέκλα και έπιασα το τηλέφωνο. Κάλεσα το μαγαζί και τους είπα πως σήμερα δεν μπορούσα να πάω. Ευτυχώς το αφεντικό μου δεν είχε πρόβλημα με αυτό. Αφού έπλυνα τα πιάτα πήγα στο μπάνιο μου όπου έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Στέγνωμα τα μαλλιά μου,επλυνα τα δόντια μου και έβαλα την ισιωτικη στην πρίζα. Επέστρεψα στο δωμάτιο μου και φόρεσα ένα ψηλομεσο ξεβαμμένο τζιν και μια μακριμανικη κόκκινη μπλούζα. Έβαλα τα μαύρα μποτάκια μου και επέστρεψα στο μπάνιο.
Άρχισα να ισιωνω τα μαλλιά μου και μετά από δεκαπέντε λεπτά είχα τελειώσει. Βαφτηκα ελάχιστα και άρχισα να φτιάχνω την τσάντα μου. Βήμα εξω απο το διαμέρισμα μου και κλείδωσαν την πόρτα. Ευτυχώς είχα πείσει τους γονείς μου πως δεν μπορούν να με προστατεύουν συνέχεια. Ήμουν 24 που να πάρει ευχή.
Καταιβαίνοντας τις σκάλες πήγα στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας και εντόπισα το μαύρο μου Audi. Μπήκα μέσα και ξεκίνησα για το εμπορικό. Δύο ώρες αργότερα τα πόδια πονούσαν και στα χέρια μου κρατούσα τουλάχιστον οχτώ τσάντες. Βγήκα από το εμπορικό και μπήκα στο αυτοκίνητο μου. Οδήγησα μέχρι ένα μαγαζί που ήξερα στο κέντρο του Bronx και μπήκα μέσα. Το κουδούνι χτύπησε με την είσοδο μου στο μαγαζί και προχώρησα προς το εσωτερικό του. Κάθησα σε ένα μπουθ δίπλα από το παράθυρο και λίγα λεπτά η σερβιτόρα ήρθε για την παραγγελία μου. Της είπα τι θέλω και εκείνη έφυγε. Άνοιξα το κινητό μου και άρχισα να κοιτάω τα σοσιαλ μίντια.
Λίγη ώρα αργότερα το κουδουνάκι χτύπησε και με βάση την φωνή κατάλαβα πως ήταν άντρες. Δεν μπόρεσα να τους δω γιατί καθόμουν πλάτη στην πόρτα. Ήρθαν και κάθισαν στο μπουθ πίσω από μένα και πάλι δεν μπορούσα να τους δω. Από τις διαφορετικές φωνές κατάλαβα πως ήταν πέντε.Όση ώρα τους άκουγα να μιλάνε οι φωνές τους κάτι μου θύμιζαν άλλα δεν μπορούσα να καταλάβω τι.
Η σερβιτόρα επέστρεψε με την παραγγελία μου και μετά πήγε στο διπλανό τραπέζι. Άρχισαν να λένε τις παραγγελίες τους και τότε άκουσα και άλλη μια φωνή που δεν είχα ακούσει μέχρι τότε. Αυτή και αν μου φάνηκε γνωστή! Με Τ που έφυγε η σερβιτόρα ο ένας από αυτούς μίλησε.
-Wow Alex βλέπω σταθερός στις προτιμήσεις σου.
-Σκάσε Mark Αφού το ξέρεις πόσο μου άρεσε ο latte και το κέικ με γεύση βατόμουρο,απάντησε ο Alex.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
Любовные романыΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...