Moja Jahodová Eliška,
Ešte nikdy som nedostal taký krásny dar, ako bol ten Tvoj. Videl som Ťa tancovať, keď sa krútiš, si ako bohyňa. Netušil som však, že vieš tak krásne spievať, mal som zimomriavky po celom tele. Možno sa raz odhodlám prezradiť Ti, kto som, ale najprv k tomu musím nabrať odvahu. Si nádherná, nezaslúžim si Ťa.
Tvoj Neznámy
Tak, a teraz naskákali zimomriavky mne. Tento list som si našla dnes vo vrecku svetra. Asi mi ho tam musel vložiť v jedálni. Zase som si nikoho nevšimla. Ja som pre niekoho bohyňa? Nemôžem tomu uveriť. A tiež nemôžem uveriť tomu, čo som urobila včera. Naozaj som sa pred Jakubom vyzliekla? Čo to do mňa vošlo? Ešte šťastie, že som z jeho izby vypadla, inak neviem. Čo ak som sa príšerne strápnila? Určite videl aj krajšie ako som ja. A najmä skúsenejšie. Na koho tu chcem niečo hrať? Na majstra sexu chcem urobiť dojem neobratným odhodením uteráku?
„Ahoj, trápi ťa niečo?" prisadá si Karin v jedálni.
„Ahoj. Tak trochu, ale je to dosť osobné."
„Osobnejšie ako to, že som sa ti priznala, že sa mi páči Maťo?" žmurkne.
„Tak trochu." Premýšľam, ako sa s ňou poradiť a pritom jej všetko nevybľabotať. „Je tu jeden chalan..."
„Tu?" vyvalí oči a začne sa obzerať.
„Nemyslela som v jedálni, ale všeobecne. No proste páči sa mi. A vyzerá, že aj ja jemu. No a občas je to medzi nami už vážne dosť horúce a ja si nie som istá, či som na to pripravená."
„Myslíš na tamto?"
„Uhm."
Potichu zapíska a vyduje líca.
„To je veľký krok. A už ste aj niečo skúšali?"
„Nie," vrtím rýchlo hlavou. „Nikdy nebolo dosť času, ani miesto, ale skôr či neskôr sa môže stať, že sa pritrafí."
„Veď to je jasné, máš už na to vek."
„No hej, o pol roka budem mať osemnásť."
„A naozaj sa ti páči?"
„Naozaj. Myslím, že som zaľúbená až po uši."
„Len preto, že sa ti páči, to ešte nemusí byť láska."
Zamyslím sa.
„On je síce fešák, ale nie je to len o tom. Keď sme sami, je vážne milý, robí pre mňa milé gestá, pikniky a dáva na mňa pozor."
„Tak potom v čom je problém?"
„Ešte som s nikým nebola."
„Si si istá, že chceš, aby bol prvý?"
„Premýšľala som nad tým. Ak už s niekým, tak potom s ním."
„Okej, tak držím palce. Len si dávajte pozor, jasné?"
„Jasné. Ono to zas nebude tak skoro, nie je čas, ani miesto, ale asi som sa potrebovala s niekým poradiť, či nerobím blbosť."
„Ak sa máte vážne radi, tak je to asi v pohode. Ja tiež nie som odborníčka. Mohla by si sa opýtať Evy."
Obidve na seba pozrieme a vybuchneme smiechom.
„Dobrý vtip," rehocem sa tak, až mi strieka mlieko z nosa.
Včera som napísala list Neznámemu. Rozhodla som sa, že mu poviem pravdu. Ak ma má rád a sníva o mne, mal by všetko vedieť. Že už niekoho mám. Zaľúbila som sa. Bolo by iba fér, aby som mu to povedala.