Kapitola 33. - Povedzte jej, že jeden blázon ju miluje (Jakub)

5.3K 412 20
                                    

ELIŠKA

„Počula si, že niekto hackol školskú webovú stránku?" hovorí Karin nadšene, keď sedíme u nej v izbe. Oči jej svietia, ona miluje takéto drámy.

„No a čo?" odpovedám otrávene. „To snáď nie je náš problém."

„Nie, ale som zvedavá, čo tam zavesil. Vraj je to bomba a hneď si to mám vyhľadať. Možno sú tam nejaké oplzlé obrázky," smeje sa.

„Odkiaľ to vieš?"

„Teraz mi písala Petra," šermuje mi mobilom pred nosom. Petra je chorá a celé dni leží doma strčená na internete. Hneď sa pripája na wifi a vyhľadáva školskú stránku.

Sadám si k nej na posteľ a nakúkam jej cez rameno. Už je tam. V ľavom hornom rohu, kde je zoznam tried, odborov a rozvrh je nová ikona „Fool's Blog", Bláznov blog.

„Čo je to za blbosť?" čudujem sa. Iba krčí ramenom a kliká na to.

JAKUB

Celý víkend som premýšľal, čo je moja silná stránka, až kým som na to neprišiel. Páčili sa jej moje listy, to je správna cesta. Lenže listy si už neprečíta, ten posledný leží stále na vrátnici a zapadá prachom. Čo by ju donútilo prečítať si niečo odo mňa? Sadol som si k počítaču a začal písať. Keď som to mal hotové, hodiny som nad tým drepel a prerábal to, aby to bolo dokonalé. Tak ako ona. Potom som sa trápil s hekovaním školskej stránky, našťastie ich firewall je mizerný. V nedeľu pred odchodom na internát sa objavil môj blog na webovke školy, aby si ho tam prečítali úplne všetci.

Fool's Blog

Nazdar, všetci! Netuším, ako dlho mi vydrží tento pirátsky blog, kým mi ho niekto nezruší. Má jedinú funkciu, povedať svoj príbeh úprimne a bez príkras.

Ako už značí názov, som blázon. Blázon do nej. Jahodového dievčaťa. Stretol som ju prvý deň v škole, práve prišla na internát. Namiesto toho, aby som jej pomohol s kufrom, trafil som jej loptu do čela. Síce nechtiac, ale cítil som sa ako somár. Ani som sa nestihol ospravedlniť, vyrazila mi dych. Zažili ste niekedy lásku na prvý pohľad? Je to ako guľový blesk, nedá vám šancu ani sa nadýchnuť. Zastihne vás nepripravených a nechá vás s roztrasenými kolenami. Tak sa cítim vždy pri nej. Ako trafený blázon, ktorý vie, že pre ňu nie je dosť dobrý, ale zároveň vie, že ju nedokáže nechať na pokoji.

To dievča chodí medzi vami. Je nádherná, vonia ako lesné ovocie. Ak sedíte vedľa niekoho v jedálni, skúste sa poriadne nadýchnuť. Jej meno vám nepoviem, ale ak nájdete dievča, ktoré vonia ako lesné ovocie, povedzte jej, že jeden blázon ju miluje.

Vidíme sa zajtra :-D

ELIŠKA

Musím si to prečítať ešte raz. A potom ešte asi desaťkrát. S Karin pozeráme na seba ako vyjavené. Obidve vieme, kto je ten Fool, keďže Karin bola pri tom, keď mi Jakub kopol loptu do hlavy.

„Viem, že je to môj brat, ale asi ti začínam závidieť," hovorí potichu a sotva dýcha. „Myslíš, že toho bude viac?"

„Píše, že áno. Len dúfam, že nebude verejne pretriasať všetko, čo sa medzi nami stalo."

„To určite nie," krúti hlavou. „Nechce sa mi tomu veriť. Musel si dať hovadskú námahu, aby to dostal na školskú stránku. To je fakt záruka, že si to prečíta celá škola, takáto správa sa rozšíri ako lesný požiar. Naozaj ti hovoril Jahodové dievča?"

„Jahodová Eliška. A vyrobil mi drôtenú ružu."

Strkám si hlavu do Karininho vankúša, aby nevidela, že sa mi ústa rozťahujú do úsmevu.

„Ešte stále trváš na tom, že ho nechceš? Že máš radšej Maťa? Lebo môj brat zo seba evidentne bude robiť blázna dovtedy, kým ťa nedostane naspäť."

„Karin, ja už vôbec nič neviem. Chvíľu mám pocit, že milujem jedného, a potom zase pocit, že bez druhého nedokážem existovať."

Zlí chlapci bozkávajú najlepšieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora